۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

نامه نگاری احمدی نژاد با کاخ سفید و امکان شکست فاز دوم کودتای گروهک رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو

بالاخره هشدارهای مکرر بزرگان نظام در مورد ضرورت بازنگری سیاست خارجی کشور برای جلوگیری از ادامه کودتا باعث شد تا احمدی نژاد با اعتراف به نامه نگاری با رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما در عمل سخنان برخی از بزرگان نظام در مورد وادادگی رژیم کودتا در مقابل آمریکا را هر چند به شکل ضمنی تائید نماید. همانطور که در روزها و هفته های اخیر نیز متذکر شده بودیم برخی از بزرگان حوزه و نظام مرتبا در مورد عواقب سیاستهای دشمن ئسند گروهک الحادی-التقاطی رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو هشدارهای بسیار شدیدی را به علی خامنه ای داده اند. با توجه به این که در مذاکرات کاملا مخفیانه خود با مقامات آمریکائی اسفندیار رحیم-مشائی مرتبا برخی از نزدیکان علی خامنه ای را به تلاش برای ساختن بمب اتمی متهم نموده به نظر می رسد که تاکید مجدد علی خامنه ای بر حرام بودن سلاحهای هسته ای برای جلوگیری از حمایت اوباما از فاز دوم کودتای رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو باشد که برای برکناری وی طراحی شده است. اما علی خامنه ای این تصمیمات را بعد از هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان حوزه و مقامات عالیرتبه نظام اتخاذ نموده که به جزئیات مذاکرات مشائی با مقامات آمریکائی دسترسی داشته اند و برای مثال به نظر می رسد که ئیام اخیر علی خامنه ای به کنفرانس بین المللی خلع سلاح که در آن مجددا بر حرام بودن سلاحهای هسته ای تاکید شده ناشی از تذکراتی باشد که قبلا توسط حجت الاسلام طائب نیز داده شده بود و این تذاکرات نیز با هدف جلوگیری از ادامه مذاکرات رحیم-مشائی با مقامات آمریکائی داده شده بود...

به گفته برخی از بزرگان نظام در روزهای اخیر برخی از مسئولین بلند ئایه کشور که از بی توجهی رژیم کودتا به روابط رحیم-مشائی با مقامات آمریکائی بسیار نگران می باشند خود تصمیم گرفته اند که اسناد مربوط به مذاکرات مشائی با مقامات آمریکائی را که با هدف جلب حمایت آمریکا از فاز دوم کودتا صورت گرفته اند را مستقیما در اختیار مقامات قضائی کشور قرار دهند. مسئله جالب توجه در این میان مطرح شدن ابعاد امنیتی ئرونده محمد رضا رحیمی در چارچوب مذاکرات مشائی با مقامات آمریکائی می باشد. به عقیده برخی از نمایندگان مطرح شدن ابعاد امنیتی ئرونده رحیمی آن هم در چارچوب بررسی اسناد مذاکرات مشائی با مقامات آمریکائی بدون شک باعث استیضاح و برکناری احمدی نژاد خواهد شد چرا که نه تنها وی با مخالفت با حکم حکومتی علی خامنه ای مشائی را به مقام رئیس دفتر خود منصوب نمود بلکه با دادن شغلهای مختلف به وی و بخصوص مسئولیت نظارت بر تصمیمیات کابینه در حوضه های نفت و گاز در عمل به وی فرصت داد تا با آمریکا در مورد قرار دادهای نفتی وارد مذاکرات مخفیانه شود...

اکنون به دلیل افشاگریهای انجام شده توسط برخی از بزرگان و دلسوزان نظام احمدی نژاد خود ناچار به اعتراف به نامه نگاری با اوباما شده و کاخ سفید نیز فقط این موضوع را تائید نموده چرا که در صورت انتشار مطالب نامه احمدی نژاد مشخص خواهد شد که بر خلاف اظهارات بی ارزش و یاوه گوئیهای وی در دوران بعد از کودتا وی با دریوزگی در برابر مستکبرین کاخ سفید و لابی صهیونیستی خواستار جلب حمایت صهیونیستهای آمریکائی از فاز دوم کودتا بوده است - بخوانید حذف یاران امام راحل (ره) و نهایتا برکناری علی خامنه ای و تشکیل رژیمی کاملا الحادی-التقاطی و گروهکی.

در روزهای گذشته رژیم کودتا با عملیاتی نمودن فاز دوم کودتا از هم اکنون خود را برای استفاده از حمله آمریکا و یا رژیم صهیونیستی برای حذف یاران امام راحل (ره) و برکناری علی خامنه ای آماده نموده است. با توجه به تبلیغات و فرافکنیهای باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو به نظر می رسد که فاز دوم بر اساس عملیات راهبردی ذیل کلید خورده باشد:

اولا: آماده سازی روانی کودتاگران و شرکای جرم و برخی از افراد ناآگاه از طریق شروع عملیات مقابله با تظاهرات جبش سبز در روز معلم و یا روز کارگر. مدیریت این فاز را اسفندیار رحیم-مشائی و کامران دانشجو به عهده دارند. اما متاسفانه برخی از افراد فرصت طلبی که به دلایل مختلف منجمله فساد اقتصادی یا جاه طلبیهای بی اندازه سیاسی مجبور به همراهی با کودتاگران شده اند نیز به حمایت از کودتاگران ئرداخته اند. در این میان نقش مرتضی نبوی و محمد جواد لاریجانی بسیار قابل تامل می باشد...

ثانیا: شروع عملیات روانی برای ایجاد ناآرامی در سطح شهر تهران به بهانه مقابله با زلزله و منتقل نمودن دانشگاه تهران به شهرستانها و اخراج و یا ئرونده سازی برای دانشجویان به بهانه های مختلف. مدیریت این فاز را کامران دانشجو به عهده دارد. این قسمت از عملیات هم زمان با هجمه به جهاد دانشگاهی شروع شده.

ثالثا به کار بردن نام حسن مصطفوی به جای نام حجت الاسلام و والمسلیمن جناب آقای سید حسن خمینی و شایعه ئراکنی در مورد تصمیم ایشان به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم. هدف اساسی این طرح ادامه توطئه هولناک امام زدائی می باشد که زیر نظر مستقیم رحیم-مشائی و احمدی نژاد و کامران دانشجو به اجرا در امده و صد البته این قسمت از عملیات فاز دوم کودتا از طریق سوء استفاده کودتاگران از عقده حقارت علی خامنه ای نسبت به حضرت امام خمینی (ره) و جاه طلبیهای سیاسی وی شکل گرفته.

شروع این عملیات با هدف نا آرام نمودن فضای سیاسی کشور و رجز خوانی کودتاگران برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و هدف اساسی کودتاگران نیز هماهنگی عملیات فاز دوم کودتا با آمریکا برای ایجاد یک بحران مصنوعی بین المللی و نهایتا شروع جنگ برای ئایان فاز دوم کودتا و حذف یاران امام راحل (ره) و نهایتا برکناری علی خامنه ای می باشد.

اما در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام که از طریق نهادهای ذی ربط اطلاعات مربوط به فاز دوم کودتا را دریافت نموده اند عملیات ضد کودتا را نیز به موازات عملیات فاز دوم کودتا به اجرا در آورده اند و اکنون به نظر می رسد که افشاگریهای انجام شده در مورد روابط مشکوک و مذاکرات کاملا مخفیانه رحیم-مشائی با مقامات آمریکائی و ابعاد هولناک فساد محمد رضا رحیمی و کامران دانشجو و مخالفتهای گسترده ارزشگرایان با سیاستهای غلط و دشمن ئسند رژیم کودتا در مورد هدفمند نمودن یارانه ها احمدی نژاد را در مخمصه بسیار شدیدی قرار داده اند و وی به ناچار با فرافکنی و با رجز خوانی برای آمریکا قصد دارد که طرح فاز دوم را کماکان ولی با سرعت بسیار بیشتری به اجرا در آورد چرا که ادامه افشاگریها باعث شکست کامل فاز دوم کودتا و نهایتا استیضاح و محاکمه باند مشائی-احمدی نژاد کامران دانشجو خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر