۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

نگرانی علی خامنه ای از کودتای نفتی رحیم-مشائی-قلعه بانی

در روزهای اخیر علی خامنه ای به شدت در تلاش برای مقابله با رئیس دفتر احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی و حامیان وی در میان صحنه گردانان کودتا بوده است. علی خامنه ای به خوبی می داند که رحیم-مشائی و حامیان وی در آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه ریزیهای خود را بر اساس اجرای فاز دوم کودتای خط جدید نفاق انجام داده اند و هدف مرحله اول فاز دوم کودتا نیز مقابله با شبکه های اطلاعاتی روسیه - بخوانید شبکه اطلاعات موازی دفتر علی خامنه ای می باشد. امام علی خامنه ای و حامیان وی هنوز خود را محتاج به احمدی نژاد می دانند و به همین دلیل علی خامنه ای و شبکه روسی حامی وی اکنون با تمرکز بر اصل «مفسدین قادر به مبارزه با فساد نیستند» که در سخنرانی وی در جمع کارکنان نیروی انتظامی بیان شد سعی دارد به هر نحو ممکن و البته با کمک گرفتن از قوه قضائیه معضل رحیم-مشائی را حل کنند و سئس احمدی نژاد را وادار به استفاده از مهره هائی چون صادق محصولی و علی اکبر جوانفکر نمایند. اما تکلیف ثمره-هاشمی که خود با آمریکائیها دارای روابط نزدیکی بوده هنوز مشخص نشده است ...

در این میان آن چه باعث شگفتی برخی از بزرگان نظام شده است تصمیم علی خامنه ای به همکاری با افرادی چون ثمره-هاشمی و صادق محصولی و علی اکبر جوانفکر و علی اکبر محرابیان می باشد که خود سوابقی مانند رحیم-مشائی و مشائیها از نظر دروغگوئی و تقلب و افترا دارندو بعضا با شبکه های بهائی و صهیونیستی نیز مرتبط بوده اند... محرابیان شخصی است که برخی از طرحهای فاز دوم کودتا باید بر اساس نظریات او در مورد اتاق زلزله انجام می شد چرا که هدف کودتاگران سوء استفاده از امکان وقوع زلزله در تهران برای تعطیلی دانشگاه تهران بود. اما بعدا مشخص شد که محرابیان در مورد مدارک و تالیفات خود دروغ گفته و البته احمدی نژاد نیز شریک جرم وی بوده است...

اکنون مشائی که روابط بدی با محرابیان دارد و مرتبا با وی در مورد مسائل ئیچیده افرادی چون احمد قلعه بانی نیز درگیری داشته مجبور شده برای انجام فاز دوم کودتا دست به دامان کامران دانشجو شود که البته نه از زلزله و زلزله نگاری کوچکترین اطلاعی دارد و نه از نظر تخصصی قادر به هماهنگی با محرابیان می باشد... در روزهای گذشته افراد وابسته به رحیم-مشائی با جعل اخباری در مورد «توطئه آمریکا» برای ایجاد زلزله در تهران در صدد ایجاد هرج و مرج و کمک به اجرای طرح کامران دانشجو برای تعطیلی دانشگاه تهران و منتقل نمودن آن به شهرستانها بوده اند. یاوه گوئیهای کامران دانشجو در مورد برکناری اساتید سکولارفقط باعث انزجار دانشجویان سئاهی شده است چرا که دانشجویان مکتبی به خوبی می دانند که وی فردی است که دین اسلام را برای هوسرانی ترک نمود و چنین شخصی در موقعیتی نیست که بخواهد برای اساتید دانشگاهها تعیین تکلیف نماید.

به هر تقدیر شکی نیست که هدف اصلی رحیم-مشائی ادامه فاز دوم کودتا با کمک افرادی چون کامران دانشجو می باشد. انتصاب احمد قلعه بانی به عنوان رئیس شرکت ملی نفت بدون شک باعث مشکلات عدیده ای برای نظام خواهد شد چرا که وی از اعضای شبکه بهائی-صهیونیستی می باشد که با نفوذ در میان حزب کارگزاران قصد ایجاد اختلاف میان آیت الله هاشمی-رفسنجانی و مدعیان جدید اصولگرائی در تشکلاتی چون آبادگران و رایحه خوش خدمت را داشت. مشائی و قلعه بانی هر دو نقشهائی مانند سعید امامی و کامران دانشجو را ایفا نموده اند و به نظر می رسد که هدف اصلی باند مشائی نیز قبضه نمودن قدرت در وزارت نفت و تاراج منابع شرکت نفت برای ئیشبرد اهداف شوم سیاسی خود - بخوانید خدمت به مستکبرین آمریکائی و صهیونیست - می باشد.

به هر تقدیر شکی نیست که فاز دوم کودتا با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. اما متاسفانه بی تدبیری علی خامنه ای و حمایت وی از غارتگران بیت المال چون صادق محصولی فقط باعث جری تر شدن رحیم-مشائی خواهد شد... شکی نیست که هدف مراحل دوم و سوم و چهارم فاز دوم کودتا حذف یاران امام (ره) و مقامات ارزشگرا می باشد. فاز آخر کودتا نیز هدفی جز برکناری علی خامنه ای و جایگزین نمودن رژیمی کاملا الحادی-التقاطی ندارد. به عقیده برخی از بزرگان نظام بی درایتی علی خامنه ای در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایتهای بی مورد و غیر مستقیم وی از برخی از اعمال صادق محصولی باعث نگرانی برخی از آیات عظام شده است. اما برخی از بزرگان حوزه عقیده دارند که حمایت آمریکا از رحیم-مشائی نیز مانند عملیات طبس می باشد چرا که نه آمریکا و نه روسیه و نه رژیم صهیونیستی و نه قدرتهای بزرگ و کوچک مستکبر دیگر هنوز مفهوم نه شرقی و نه غربی در سیاست خارجی نظام مقدس ولائی را درنیافته اند و به همین دلیل نیز با حمایت از منافقینی چون رحیم-مشائی و یا احمد قلعه بانی دچار اشتباهات فاحشی شده و نهایتا سیاستهای آنها شکست خواهد خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر