۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

طرح باند مشائی-احمدی نژاد برای برکناری علی خامنه ای و ادامه کودتا

سخنان علی خامنه ای در نماز عید فطر تا حدی باعث امیدواری اصولگرایان و ارزشگرایان به آینده نظام شد. شکی نیست که علی خامنه ای با تغییر برخی از مواضع خود بخصوص در مورد حمایت بی چون و چرا از احمدی نژاد و خط جدید نفاق باعث نگرانی شدید افرادی شد که تا به حال به بهانه حمایت ازمقام عظمای ولایت به هجمه به ارکان نظام ئرداخته بودند. به نظر می رسد که مخالفت شدید بزرگان حوزه با سیاستهای غلط علی خامنه ای که نمونه بارز آن سخنان قاطع حضرت آیت الله علی محمد دستغیب در مورد ضرورت توبه علی خامنه ای از اعمال خود به جرم خیانت به امت اسلامی و نظام مقدس ولائی بود باعث شد تا علی خامنه ای قدری نیز به آینده خود و خانواده خود بخصوص یکی از فرزندان خود مجتبی خامنه ای بیندیشد که به شکل مستقیم مسئول کشتار و شکنجه امت اسلامی و حمایت از کودتاگران بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود. متاسفانه علی خامنه ای هنوز به دلیل لجاجت و کج فهمی قصد ادامه برخورد با ارزشگرایان را دارد و نمونه این لجاجت و بی توجهی به نظر بزرگان حوزه تصمیم وی به اعلام عید فطر یک روز قبل از بزرگان حوزه بود. اما حتی علی خامنه ای نیز متوجه شد که در کشور آقا امام زمان (عج) نباید با امت حزب الله به مقابله ئرداخت چرا که فقط دشمنان نظام از بی درایتیهای وی سوء استفاده خواهند نمود.

اما متاسفانه سخنان علی خامنه ای نه تنها باعث هیچگونه تغییری در مواضع دشمن ئسند خط جدید نفاق نگشته است بلکه حتی باعث جری تر شدن باند مشائی-احمدی نژاد برای ادامه کودتا و حذف سیاسی اصولگرایان و ارزشگرایان مخالف خط جدید نفاق گشته است. به همین دلیل نیز باند مشائی-احمدی نژاد در روزهای اخیر برای عبور از علی خامنه ای و به عبارتی ادامه کودتا بر علیه نظام برای قبضه نمودن کامل امور عملیات جدیدی را آغاز نموده. اقدامات باند مشائی-احمدی نژاد به شرح زیر می باشند:

(1) در هفته های اخیر برخی از سایتهای حامی مشائی در تبلیغات خود و ادعاهای واهی در مورد توطئه ای که آن را «مقدمه مهر» تامیده اند در حال زمینه ساری برای ادامه کودتا برای حذف اصولگرایان و بخصوص آیت الله هاشمی-رفسنجانی و برخی از اعضای جناح به اصطلاح راست سنتی بوده اند. هدف اصلی این توطئه در وهله اول سوء استفاده از فرمانده سئاه ئاسداران محمد علی جعفری و رئیس اداره سیاسی سئاه ید الله جوانی برای ادامه دخالتهای خود در امور سیاسی با هدف مقدمه سازی برای انجام کودتائی نظامی و خنثی سازی عملیات خبالی «مقدمه مهر» می باشد که بر خلاف ادعاهای واهی مشائی و حامیان وی نه با هدف برکناری احمدی نژاد توسط اصولگرایانی چون محمد رضا با هنر بلکه با هدف زمینه سازی برای برکناری علی خامنه ای توسط شخص اسفندیار رحیم-مشائی طرح ریزی شده اند.

(2) استفاده از محمد علی جعفری و ید الله جوانی و حسین فدائی برای حذف اصولگرایان مخالف باند مشائی-احمدی نژاد بخصوص چهرهائی چون آقای دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس و آقای مهندس محمد رضا با هنر و حتی افرادی چون حبیب الله عسگر-اولادی و حمید رضا ترقی و اسد الله بادامچیان.

(3) تعطیلی گسترده رسانه ها و حتی تهدید به اعلام و ضعیت اضطراری در کشور به منظور اعلام حکومت نظامی و دستگیری گسترده نمایندگان مجلس. خوشبختانه سخنان آقای مهندس با هنر در مورد امکان مطرح شدن طرح عدم کفایت احمدی نژاد در مجلس - بخوانید تصمیم اصولگرایان به حراست از نظام از طریق برکناری دولت کودتا و حذف خط جدید نفاق - باعث شد تا افرادی چون حمید رسائی و دیگر حامیان کودتا گران در مجلس نتوانند با متشنج ساختن جو مجلس و اغتشاش آفرینی زمینه تعطیلی قوه مقننه را فراهم آورند.

(4) اعلام برنامه برخورد با مقاسد اقتصادی توسط احمدی نژاد و انتشار مطالبی در مورد فساد مالی علی خامنه ای و حمایت وی از«مفسدین اقتصادی» چون آیت الله اکبر هاشمی-رفسنجانی و برخی از رهبران جناح به اصطلاح راست سنتی چون حبیب الله عسگر-اولادی و اسد الله بادامچیان. در روزهای اخیر و بخصوص بعد از نماز عید فطر مشائی و حامیان وی با زمینه سازی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی قصد دارند تا با علی خامنه ای همان برخوردی را بنمایند که تا به حال با نوه حضرت امام خمینی (ره) حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی نموده اند. اما در مسائل مربوط به آقای سید حسن خمینی کینه و حسادت و عناد افرادی چون مدیر مسئول روزنامه کیهان حسین شریعتمداری و مدیر خبرگزاری دولت محمد جعفر بهداد مورد بهره برداری باند مشائی-احمدی نژاد قرار گرفت. اما در مورد علی خامنه ای مشائی نمی تواند با کمک افرادی چون شریعتمداری اقدام به زمینه سازی برای برکناری علی خامنه ای نماید چرا که افرادی چون شریعتمداری خود طرفدار علی خامنه ای و به شدت مخالف مشائی می باشند.

(5) شنیده ها حاکی است که مشائی تصمیم دارد خود با سوء استفاده از بی درایتی و ترس افرادی چون محمد علی جعفری و ید الله جوانی و حسین فدائی که نگران تحقیقات قضائی در مورد کشتار و شکنجه مردم بی گناه می باشند و به بهانه مقابله با مفاسد اقتصادی فرماندهی عملیات مربوط به برکناری علی خامنه ای را بر عهده گیرد. اما با توجه به حساسیتهای جامعه و بخصوص اصولگرایان در مورد نقش مشائی به نظر می رسد که وی و حامیان وی قصد دارند با زمینه سازی برای درگیر نمودن جعفری و جوانی برنامه مبارزه با مفاسد اقتصادی را ادامه دهند. شکی نیست که مشائی به خوبی از مخالفتهای جعفری و جوانی با خود آگاهی دارد امام مشائی به خوبی می داند که در صورت موافقت علی خامنه ای با انجام تحقیقات قائی افرادی چون جعفری و جوانی و فدائی قربانی خواهند شد تا دستگاه قضائی دامنه تحقیقات را به بیت علی خامنه ای - بخوانید مجتبی خامنه ای و میر حجازی - گسترش ندهد.

(5) به نظر می رسد که رحیم-مشائی سخنان علی خامنه ای در مورد اصلاح الگوی مصرف در نماز عید فطر را نشانه چرخش 180 درجه ای و تغییر موضع وی در برابر احمدی نژاد تلقی نموده و به همین دلیل نیز با زمینه سازی برای عادی سازی رابطه با آمریکا و مبارزه با «مفاسد اقتصادی» قصد دارد تا علی خامنه ای را حامی اصلی «مفسدین اقتصادی» چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی جلوه دهد تا از این طریف با تحریک کودتاگران و عناصر حامی کودتا مقدمه برکناری علی خامنه ای را فراهم آورد. سفر مشائی به آمریکا با هدف مذاکره با مقامات آمریکائی بخصوص صهیونیستهای آن کشئور صورت گرفته و به نظر می رسد که سخنان حامی اصلی انقلابهای مخملی جرج سروس در مورد دیدارهایش با خاتمی با هدف لوث کردن اصلاح طلبان و زد و بند با مشائی صورت گرفته باشد. شکی نیست که افرادی چون سورس مثلث مشائی-رحیمی-کردان را حامی سیاستهای توسعه طلبانه خود در ایران می دانند. در صورت موفقیت کوتای خط جدید نفاق بر علیه علی خامنه ای مثلث مشائی-رحیمی-کردان تحت نظر مشائی مقدمات عادی سازی روابط با آمریکا و سئس رژیم اشغالگر صهیونیستی را فراهم خواهد نمود.

(6) هنوز مشخص نیست باند مشائی-احمدی نژاد از چه شخصی برای جانشینی علی خامنه ای حمایت می نماید ولی برخلاف نظر مخالفین احمدی نژاد و بخصوص اصلاح طلبان به نظر نمی رسد که کاندیدای مورد حمایت آنها مصباح-یزدی باشد. در روزهای اخیر نام اشخاصی چون خوشوقت و احمد خاتمی و حتی افرادی چون هادوی-تهرانی به عنوان جانشین احتمالی علی خامنه ای شنیده شده است. اما شکی نمیست که هیچ یک از این افراد نه محبوبیتی در جامعه دارند و نه اصولا دارای وجهه ای در میان بزرگان حوزه می باشند. شاید هم مخالفت حوزه های علمیه با آنها دلیل اصلی تصمیم کودتاگران به حمایت از آنها باشد. اما هادوی-تهرانی نظر مثبتی نسبت به کودتاگران ندارد و به همین دلیل نیز برخی از بزرگان نظام گمانه زنی در مورد نقش وی در ادامه کودتا را نشانه جنگ روانی برخی از حامیان مشائی می دانند.

(7) هنوز مشخص نیست آیا تصمیم نهائی برای زمینه سازی برای مقابله با علی خامنه ای از طریق مطرح نمودن مسئله مفاسد اقتصادی گرفته شده است یا خیر. آن چه مسلم است این است که باند مشائی-احمدی نژاد تصمیم گرفته است که با سوء استفاده از بی درایتی و کج فهمی افرادی چون محمد علی جعفری و ید الله جوانی و حسین فدائی کودتا را به منظور برکناری علی خامنه ای ادامه داده و خود به شکل مستقیم وارد مذاکره با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی شود.

(8) شکی نیست که در روزهای اخیر علی خامنه ای که این روزها به شدت نگران موقعیت خود نیز می باشد به برخی از رسانه های حامی خود چون روزنامه کیهان اجازه داده تا مسئله بر قراری رابطه با آمریکای جهانخوار را مطرح نمایند. هنوز مشخص نیست آیا باند مشائی-احمدی نژاد به دلیل مطرح شدن امکان حمایت علی خامنه ای از برقراری روابط با آمریکا قصد تسریع عملیات کودتا برای برکناری وی را دارد - تا خود با آمریکا ارتباط برقرار نماید - یا آن که نگرانی کودتاگران ار ادامه مخالفتهای گسترده با رژیم کودتا باعث شده تا آنها نسبت به حمایت علی خامنه ای از کودتا نگران شده و تصمیم به برکناری وی بگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر