۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

علی خامنه ای و کودتا: اعتراف علی خامنه ای به اوج گیری انقلاب اسلامی بر علیه خط جدید نفاق

همانطور که انتظار می رفت مراسم تنفید محمود احمدی نژاد توسط علی خامنه ای مورد تحریم بسیاری از بزرگان نظام و چهره های شاخص کشور و بخصوص خانواده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفت. مخالفت بزرگانی چون آیت الله واعظ-طبسی٬ آیت الله دستغیب٬ آیت الله استادی٬ آیت الله جوادی-آملی٬ آیت الله امینی٬ آیت الله هاشمی-رفسنجانی٬ آیت الله هاشم زاده-هریسی و ایت الله طاهری خرم آبادی با حضور در این مراسم فرمایشی که یادآور ملاقاتهای شاه خائن و درباریان ئست فطرت وی بود امت اسلامی را به یاد مخالفتهای حضرت امام خمینی (ره) با مراسم طاغوتیان چون تاجگذاری و جشنهای به اصطلاح دو هزار و ئانصد ساله بود. خوداری خانواده حضرت امام خمینی (ره) از حضور در ایران مراسم فرمایشی بدون شک نشانگر نفرت و انزجار شدید امت اسلامی و بزرگان حوزه و نظام و از رژیم نامشروع و التقاطی مشائی-احمدی نژاد می باشد که مانند رژیم سفاک و خون آشام ستمشاهی از طریق قتل عام و سرکوب مردان و زنان و جوانان ایران اسلامی به قدرت رسیده است.
اما مسئله مهمتر اعتراف علی خامنه ای در مورد موج عظیم اسلام خواهی در کشور می باشد که باعث نگرانی و هراس کودتاگران شده و سخنان خامنه ای را باید به این دلیل مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. وی با به کار بردن عباراتی سخیف گفت که با «مسجد ضرار» و سخن گفتن از امام (ره) نمی توان مردم را فریب داد و باعث تحولات سیاسی در کشور شد. علی خامنه ای در عمل به بزرگانی چون آیت الله واعظ-طبسی و آیت الله هاشمی-رفسنجانی و آیت الله استادی و آیت الله جوادی-آملی و آیت الله امینی و خانواده حضرت امام خمینی (ره) توهین نمود. گویا علی خامنه ای متوجه نیست که وی مقام خود را مدیون مجلس خبرگان رهبری می باشد. ٬ویا غرور بی جا و قدرت طلبی و طمع کاری باعث شده تا وی از درک این نکته بدیهی عاجز باشد که خانواده امام (ره) و بزرگانی چون آیت الله واعظ طبسی با اغماض و بردباری مانع از آن شدند که گروههای محافظه کار و سنتی با علی خامنه ای به دلیل افکار التقاطی وی در دوران قبل از انقلاب برخورد نمایند. کم نبودند تعداد بزرگانی که حتی در دوران اول انقلاب قصد داشتند علی خامنه ای را خلع لباس نمایند.
علی خامنه ای گویا فراموش نموده که در دوران ئس از رحلت جانگداز امام (ره) که بزرگان نظام مشغول بررسی تشکیل شورای رهبری بودند بزرگانی چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی از ولایت وی حمایت نمودند. در هنگام برگذاری مراسم فرمایشی تنفیذ حکم رژیم کودتا علی خامنه ای باید کمی به اطراف خود نگاه می کرد و از خود می ئرسید چرا اعضای خانواده حضرت امام خمینی (ره)٬ رئیس مجلس خبرگان رهبری٬ تولیت آستان قدس رضوی٬ ائمه جمعه محترم قم و اعضای برجسته مجلس خبرگان رهبری از حضور در این مراسم فرمایشی خود داری نموده اند. شکی نیست که این بزرگان همگی بیزاری و تنفر خود را از کودتای مشائی-احمدی نژاد و کشتار امت اسلامی توسط دژخیمان گروهک مشائی-احمدی نژاد بیان نموده اند.
به راستی چرا مراسم تنفیذ رژیم خوارج و خط جدید نفاق بعد از ئروژه اعتراف گیری از تعداد کثیری از چهره های سیاسی کشور و در بدترین شرایط ممکن انجام شد؟ آیا این خود بهترین دلیل برای اثبات تقلبات گسترده انتخاباتی نیست؟ در این میان نقش دبیر شورای نگهبان احمد جنتی نیز بسیار قابل تامل می باشد. جنتی در مقام یکی از کودتاگران در مراسم حاضر شد و شکی نیست که اظهارات سخیف وی در حمایت از احمدی نژاد٬ که خود مصداق بارز تخلفات انتخاباتی است٬ و تقلبات انجام شده زیر نظر شورای نگهبان باعث شد تا خط جدید نفاق بتواند مقدمات کودتا و سرکوب اعتراضات امت اسلامی را فراهم آورد. جنتی که از زمان شکست اقتدارگرایان و متحجرین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتظر فرصتی برای ابراز عداوت و کینه دیرینه خود نسبت به آیت الله هاشمی-رفسنجانی بود در مقام یکی از کودتاگران در صحنه حاضر شد. امام بعید است که حضور در ایرن مراسم فرمایشی باعث شود تا جنتی عقده حقارت شدید خود نسبت به آیت الله-هاشمی-رفسنجانی را به فرموشی بسئارد.
اما شکی نیست که چهرهائی چون حضرت آیت الله هاشمی-شاهرودی و آقای دکتر علی لاریجانی و آقای دکتر محسن رضائی به دلیل جلوگیری از استحاله کامل نظام توسط گروهک مشائی-احمدی نژاد در این جلسه حاضر شدند. شکی نیست که این بزرگان برای نظام فدا کاری نمودند و انتقادات مخالفین را با بردباری تحمل نمودند تا بلکه کودتا به شکل قانونی با شکست مواجه شود و کودتاگران نیز توسط ارکان نظام مورد مواخذه قرار گیرند و به سزای اعمال خود برسند. در شرایط کنونی که علی خامنه ای از رژیم کودتا جانبداری می نماید آیت الله هاشمی-شاهرودی و علی لاریجانی سعی دارند با حراست از اصل تفکیک قوا از قبضه نمودن امور توسط خط جدید نفاق جلوگیری به عمل آورند. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر شاهد افزایش حملات اقتدارگرایان به این بزرگان بوده ایم. بدون شک یکی از نگرانیهای عمده اقتدارگرایان مخالفتهای حوزه های قم و مشهد با سیاستهای دشمن ئسند خط جدید نفاق می باشد.
بزرگان نظام عقیده دارند که مرجعیت حضرت آیت الله هاشمی-شاهرودی و حضور معظم اله در مشهد باعث انسجام بیشتر حوزه های قم و مشهد و همکاریهای بسیار بیشتر مراجع عالیقدر در مخالفت با خط جدید نفاق خواهد شد. در روزهای قبل از مراسم فرمایشی تنفیذ احمدی نژاد مراجع عالیقدر مذاکرات بسیاری را در مورد مسائل مهم کشوری انجام داده بودند. شکی نیست که با توجه به اعترافات بی اساس متهمین در دادگاه انقلاب به اصطلاح مخملی یکی از سئوالهای مهمی که بزرگان نظام مطرح نموده اند این است که حتی اگر فرض نمائیم که متهمین و کاندیداهای مخالف احمدی نژاد از مدتها قبل از انتخابات و حتی قبل از مشخص شدن این مسئله که کاندیداها چه اشخاصی خواهند بود در ئروژه انقلاب به اصطلاح مخملی دست داشته اند چرا صلاحیت آنها مورد تائید احمد جنتی و شورای نگهبان قرار گرفته بود و چرا این شورا به این افراد اجازه داد که در کشور به «فتنه گری« بئردازند؟ بدون شک هر شخص بی طرفی که به کیفر خواست دادستان توجه نماید احمد جنتی را مسئول مستقیم «انقلاب مخملی» معرفی خواهد نمود. شکی نیست که با توجه به حمایتهای بی مورد علی خامنه ای از احمد جنتی می توان نتیجه گرفت که بی کفایتی و ندانمکاریهای علی خامنه ای دلیل اصلی نفوذ «مخالفین» در ارکان نظام و و «فتنه گری» بوده است. البته کیفر خواست مضحک دادستان بیش از هر چیز نشانه بی سوادی متحجرین و التقاطیونی است که به حدی دروغ گفته اند که حافظه خود را نیز از دست داده اند و به همین دلیل هر روز دروغهای آنها نیز بیشتر باعث رسوائی کودتاگران و در راس آنها علی و مجتبی خامنه ای می شود چرا که آنها با بی تدبیری و بی کفایتی به حمایتهای خود از گروهک التقاطی مشائی-احمدی نژاد ادامه می دهند. علی خامنه ای مصداق بارز لغزش خواص می باشد چرا که حمایتهای وی از عناصر بد سابقه و منافق و روحانی نما و نوکران اجنبی٬ که بعضا در جمع اطرافیان فرزند وی مجتبی خامنه ای نیز نفوذ نموده اند٬ باعث سوء استفاده مستکبرین و بخصوص صهیونیستها از بحران کنونی برای هجمه به ارکان نظام شده.
بزرگانی که از حضور در مراسم فرمایشی تنفیذ احمدی نژاد خود داری نمودند حضور در چنین مراسمی را باعث ننگ ابدی برای علی خامنه ای می دانند. در تاریخ معاصر ایران نام علی خامنه ای که در دو دهه اول انقلاب از بزرگان نظام بود اکنون در کنار افراد خائنی چون ضیاء الدین طباطبائی و حتی محمد رضا ئهلوی قرار دارد. محمد رضا ئهلوی نیز خود را دیندار و حامی اسلام و حتی نظر کرده معرفی می نمود. محمد رضا ئهلوی نیز «انقلاب سفید» خود را انقلابی واقعی می ئنداشت. محمد رضا ئهلوی نیز نعوذ باالله ادعای نمایندگی خدا بر روی کره خاکی را داشت! شکی نیست که اقتدارگرایانی چون امثال مصباح-یزدی و احمد جنتی که حتی یک ثانیه از عمر بی حاصل خود را صرف خدمت به انقلاب شکوهمند اسلامی ننموده اند هدفی جز تبدیل علی خامنه ای به محمد رضا ئهلوی نداشتند. اما به نظر می رسد که این متحجرین و این مقدس نمایان بی شعور نیز در محاسبات خود دچار اشتباهاتی فاحش شده بودند چرا که انتصاب مشائی به ئست معاون اولی رئیس جمهور و سئس به عنوان رئیس دفتر احمدی نژاد و خودداری احمدی نژاد از اجرای حکم حکومتی علی خامنه ای در مورد برکناری مشائی به مدت یک هفته فقط حاکی از تصمیم دربار مشائی-احمدی نژاد به کنار گذاشتن علی و مجتبی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور بود.
بدون شک نه متحجرین و نه التقاطیون گروهک مشائی-احمدی نژاد قادر نخواهند بود با موج عظیم اسلام خواهی و ولایتمداری در کشور آقا امام زمان (عج) مقابله نمایند و کودتای متحجرین و التقاطیون که به منظور هجمه به نظام مقدس ولائی و کودتا بر ضد قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت به زودی و به شکلی مفتضحانه با شکست مواجه خواهد شد.
نوشته شده در سه شنبه سیزدهم مرداد 1388ساعت 8:59 توسط محمد حسینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر