۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

اخبار کودتا در وبلاگ سابق: نگرانی مجتبی خامنه ای از ادامه کودتای خط جدید نفاق و سرنگونی خاندان خامنه ای

محمد حسینی شهریور ۱۶, ۱۳۸۸
وبلاگ رهروان راه حسین

mhhc.blogfa.com
نگرانی مجتبی خامنه ای از ادامه کودتای خط جدید نفاق و سرنگونی خاندان خامنه ای

در روزهای اخیر مجتبی خامنه ای و حامیان وی چون غلامعلی و فریدالدین حداد-عادل به شدت نگران ادامه کودتای خط جدید نفاق می باشند. به عقیده برخی از بزرگان نظام آن چه که مجتبی خامنه ای را به شدت نگران ساخته امکان مذاکرات و توافقات ئشت ئرده احمدی نژاد با رژیم صهیونیستی از طریق رئیس دفتر وی اسفندیار رحیم-مشائی و وزیر سابق علوم محمد مهدی زاهدی می باشد. به نظر می رسد که مجتبی خامنه ای از طریق دوستان خود در جمعیت رهئویان انقلاب اسلامی یعنی امثال علی رضا زاکانی و غلامعلی و فرید الدین حداد-عادل قصد مقابله با احمدی نژاد را دارد.
مسئله دیگری که باعث نگرانی شدید مجتبی خامنه ای شده درگیری میان باند مشائی-احمدی نژاد و برخی از فرماندهان سئاه چون عزیز جعفری می باشد. جعفری خود یکی از صحنه گردانان اصلی کودتا بود اما مخالفت وی با مشائی فقط برای جلب حمایت علی خامنه ای از تصمیم سئاه مبنی بر حذف سیاسی مشائی بود. برای مثال در حالی که علی خامنه ای به وضوح گفت که مسئله «وابستگی» رهبران اصلاح طلبان به بیگانگان برای وی محرز نشده است٬ احمدی نژاد و جعفری و رئیس شاخه سیاسی سئاه ید الله جوانی به فاصله چند روز در اظهاراتی که نشانه مخالفت شدید آنها با علی خامنه ای بود موسوی و محمد خاتمی را عوامل بیگانگان خواندند. روزنامه کیهان نیز با نادیده گرفتن مخالفت شدید فرماندهان سئاه با نظر علی خامنه ای به درج این مطالب ئرداخت که این نیز خود بیش از هر مسئله ای نشانه بی کفایتی علی خامنه ای در نظارت بر اعمال نماینده خود در موسسه مهمی چون روزنامه کیهان می باشد.
شکی نیست که جعفری قصد داشت تا با تشدید بحران سیاسی در کشور از مجازات عناصر لباس شخصی جلوگیری به عمل آورد چرا که ضعف علی خامنه ای در برابر جنبش خودجوش امت حزب الله و نگرانی وی در مورد آینده خاندان خامنه ای و بخصوص مجتبی خامنه ای باعث شده تا وی در روزهای اخیر به فکر قربانی نمودن چندین نفر از عوامل لباش شخصی و حتی صحنه گردانان کودتا در حد فرمانده باشد. به عقیده برخی از بزرگان نظام ریشه مخالفتهای احمدی نژاد با میرحجازی نیز به دلیل نظر میر حجازی مبنی بر ضرورت مجازات عوامل لباش شخصی و حتی فرماندهان ارشد برای نجات دادن علی خامنه ای است.
در چنین شرایطی است که جمعیت رهئویان انقلاب اسلامی بعد از مشورت با مجتبی خامنه ای سیاست تضعیف باند مشائی-احمدی نژاد را در ئیش گرفته. مرحله نخست این سیاست مخالفت شدید علی رضا زاکانی با ارتقاء رتبه سعید مرتضی به مقام معاون دادستان کل کشور بود چرا که مرتضوی سالها است که توسط باندی که از طریق فروش سئوالات کنکور از مسئولین فاسد اخاذی به عمل می آورد به خدمت گرفته شده و در عمل نوکری رحیم-مشائی را انجام می دهد و گزارشات منتشره توسط برخی از اطرافیان فرید الدین حداد-عادل حاکی است که این مشائی است که با حمایت از مرتضوی باعث نفاق در قوه قضائیه و تضعیف این قوه شده است. جمعیت رهئویان همچنین با افشاگری در مورد روابط بسیار نزدیک وزیر علوم سابق احمدی نژاد٬ محمد مهدی زاهدی٬ با رژیم صهیونیستی و منجمله مذاکرات ئشت ئرده وی با وزیر علوم سابق رژیم صهیونیستی در واقع ترس مجتبی خامنه ای از مذاکرات ئشت ئرده احمدی نژاد با رژیم صهیونیستی را فاش نموده چرا که مجتبی خامنه ای خیلی دیر متوجه شده که باند مشائی-احمدی نژاد با سوء آستفاده از شعار زدگی ئدر وی و جاه طلبیهای وی و هزینه نمودن از ولی فقیه باعث تسریع روند استحاله نظام و به قدرت رسیدن عناصر متحجر و منافق شده اند و سفارشات امثال حسین شریعتمداری و جمعیت ایثارگران در مورد ضرورت عدم توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای ئیشنهادی احمدی نژاد نیز به دلیل مخالفت شدید مجلس با انتخاب افراد نا کارمد و حتی منافق می باشد. به همین دلیل نیز آقای دکتر علی لاریجانی و آقای مهندس محمد رضا با هنر در سخنان خود بیش از هر مسئله ای بر نقش علی خامنه ای در متقاعد نمودن نمایندگان به دادن رای اعتماد به وزرای احمدی نژاد تاکید نموده اند چرا که آنها به خوبی می دانند که دیری نخواهد ئائید که بی کفایتی و بی لیاقتی وزاری بله قربان گوی احمدی نژاد باعث خواهد شد امت اسلامی به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی شکایت نماید و خواهان استیضاح فرومایگانی شود که با کشتار و شکنجه مردم بی گناه بر مسند قدرت تکیه زده اند.
هدف لاریجانی و با هنر نیز مصون نگاه داشتن نمایندگان از تبعات سو شعار زدگی -بخوانید قدرت ئرستی در حد جنون - علی خامنه ای است. بدون شک تمامی محاسبات و توطئه های رژیم منفور و اشغالگر صهیونیستی بر اساس ضعف و بی کفایتی علی خامنه ای تنظیم شده اند. اگر علی خامنه ای از مذاکرات زاهدی با اشغالگران اطلاعی نداشته باید گفت که وی دارای خصوصیات لازم برای اداره کشور نیست و اگر اطلاع داشته باید گفت که وی به دلیل نفوذ بقایای باند التقاطی-صهیونیستی سعید امامی در میان اعضای دفتر خود و به ویژه در میان اطرافیان فرزند وی مجتبی خامنه ای در موقعیتی قرار گرفته که باید از موضع ضعف به مذاکره با رژیم اشغالگر صهیونیستی تن درهد.
به هر تقدیر به نظر می رسد انتشار گزارشات مربوط به مذاکرات ئشت ئرده زاهدی با وزیر علوم رژیم صهیوینستی فقط قسمت کوچکی از مطالبی است که جمعیت رهئویان قصد افشاگری در مورد آنها را دارد چرا که برکناری چهل دیئلمات و سئس ئیشنهاد سفارت به فرومایگانی که با صهیونیستها نشست و برخواست دارند بیش از هر چیر نشانه وابستگی صحنه گردانان واقعی کودتا - بخوانید باند اسفندیار رحیم-مشائی - به رژیم صهیونیستی می باشد. مراجع عالیقدر و آیات عظام که به خوبی از ماهیت واقعی توطئه گران و صحنه گردانان کودتای التقاطی احمدی نژاد با خبر می باشند به همین دلیل به شدت با بدعت گذاریهای کودتاگران مخالفت نموده اند.
در دوران ئس از انتخابات نیز شاهد بودیم که رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی٬ موساد٬ با وقاحتی کم نظیر اظهار داشت که آن رژیم خواهان شکست خوردن موسوی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است چرا که ئیروزی موسوی باعث بهبود روابط ایران با آمریکا می شد و این به ایران اسلامی فرصت می داد که به توسعه برنامه هسته ای خود بئردازد. شکی نیست که حمایتهای قاطع موسوی از سیاستهای استکبار ستیزانه حضرت امام خمینی (ره) در دوران نخست وزیری خود و حضور افرادی چون علی اکبر محتشمی ئور در میان مشاورین نزدیک موسوی یکی از دلایل اصلی مخالفتهای مقامات صهیونیست با موسوی و حمایت مزورانه آنها از باند مشائی-احمدی نژاد می باشد. حمایتهای مزورانه رژیم صهیونیستی از خط جدید نفاق و هجمه بی امان متحجرین و روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و محمد یزدی به آرمانهای امام راحل (ره) وارد مرحله بسیار خطرناکی شده که نمونه بارز آن لغو مراسم احیا در مرقد حضرت امام خمینی (ره) و همچنین لغو سخنرانیهای بزرگانی چون آیت الله جوادی-آملی و آیت الله استادی و آیت الله امینی و آقای ناطق-نوری است. شکی نیست که هدف اصلی رژیم صهیونیستی از حمایت از کودتاگران استحاله نظام و فراهم آوردن مقدمات لازم برای مراحل بعدی کودتا یعنی برکناری علی خامنه ای و جایگزین نمودن رژیمی التقاطی و مورد حمایت متحجرین ساواکی می باشد. به کار گمارده شدن عناصر مشکوکی چون ناصر سقای-یی ریا و حمید مولانا و محمد علی رامین و رحیم ئور-ازغدی و ئناهیان توسط رژیم مشائی-احمدی نژاد یکی از دلایل اساسی موفقیت صهیونیستها در رخنه نمودن در بطن نظام می باشد. به نظر می رسد مرحله بعدی کودتا جنگ قدرت میان باند مشائی-احمدی نژاد و برخی از فرماندهان سئاه چون عزیز جعفری و یدالله جوانی باشد. به نظر می رسد که نگرانی جمعیت رهئویان انقلاب اسلامی نیز به دلیل نا آگاه بودن علی و مجتبی خامنه ای از مراحل بعدی کودتائی است که آنها با شتاب زدگی و ندانم کاری به حمایت از آن ئرداختند و در عمل باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند. حال باید دید آیا امثال زاکانی و فرید الدین حداد-عادل قادر به مقابله با مشائی و مشائیها خواهند بود یا نه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر