۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

حملات رحیم-مشائی به امام خمینی (ره) و اتهامات وی به آیت الله خوئینیها به همکاری با گروهک فرقان برای جلب حمایت جامعه مدرسین از کودتای رژیم سایه

در روزهای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی در صدد جلب حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ادامه کودتا و به قدرت رساندن رژیم سایه بوده است. مشائی با سوء استفاده از عناد و حسادت علی خامنه ای و برخی از روحانی نمایان و متحجرین حامی وی سعی دارد تا با ترغیب آنها به حمله به بیت و یاران امام (ره) مقدمات ادامه کودتا و ایجاد نا آرامیهای گسترده را فراهم آورد تا اولا شرایط برای ادامه کودتای رژیم سایه فراهم شود و ثانیا با منزوی نمودن هر چه بیشتر علی خامنه ای و حامیان وی مقدمات برکناری آنها را نیز در فاز بعدی کودتا فراهم آورد...

رحیم-مشائی نگران مخالفت شدید محمد یزدی با فعالیتهای انتخاباتی خود می باشد. وی همچنین می داند که اشخاصی چون محمد یزدی و احمد جنتی به شدت نگران سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با مسئله مکتب به اصطلاح ایران بوده اند. بنا بر این وی سعی دارد تا به هر نحو ممکن هر دو گروه یعنی علی خامنه ای و اطرافیان وی و متحجرین حامی علی خامنه ای را متقاعد به حمایت از حمله به بیت و یاران امام (ره) نماید. برخی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی در روزهای گذشته مطالبی کاملا نادرست را در مورد آیت الله محمد موسوی-خوئینیها منتشر نموده اند و با کمال وقاحت وی را متهم به همکاری با گروهکهای الحادی-التقاطی و حتی گروهک تروریستی فرقان نموده اند. بدیهی است که نظر به روابط بسیار نزدیک آیت الله خوئینیها با حضرت امام خمینی (ره) چنین اتهمات کذبی توهین مستقیم به امام راحل (ره) محسوب می شود.

اما حتی یک نگاه اجمالی به برخی از مطالب کذب مطرح شده در مورد آیت الله خوئینیها حاکی از درماندگی و استیصال مشائی می باشد. برای مثال بوقهای تبلیغاتی حامی مشائی با تحریف برخی از اظهارات حجت الاسلام و المسلمین آقای علی اکبر ناطق-نوری در مورد گمراهی اعضای گروهک الحادی-التقاطی فرقان و سوء استفاده آنها از فعالیتهای برخی از یاران امام (ره) و منجمله آقای خوئینیها در دوران قبل از انقلاب اسلامی آقای ناطق را متهم نموده اند که گفته است آیت الله خوئینیها از گروهک فرقان حمایت می نموده! یک مورد دیگر نقل قول حامیان رحیم-مشائی از یکی از اعضای معلوم الحال گروهک نهضت به اصطلاح آزادی هاشم ضباغیان می باشد. صباغیان آیت الله خوئینیها را متهم به همکاری با گروهکهای تروریستی مانند فرقان نموده. مشخص نیست از چه موقع در جمهوری اسلامی ایران اظهارات افراد معلوم الحالی چون صباغیلن باید توسط مقامت قضائی مورد استناد قرار گیرد!

رحیم-مشائی به خوبی می داند که علی خامنه ای از دوران قبل از انقلاب نسبت به افرادی چون آیت الله خوئینها حسادت می نموده. به علاوه حملات به آقای خوئینیها توسط برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای آغاز شد و هدف اصلی این افراد نیز مشروعیت زدائی از فعالیتهای سیاسی حجت الاسلام والمسلمین آقای حسن خمینی بود. رحیم-مشائی به خوبی می داند که روابط نزدیک آقای خوئینیها با بیت امام (ره) و بخصوص مرحوم حاج احمد آقا باعث خواهد شد تا در صورت محاکمه آقای خوئینیها مسئله روابط وی با بیت امام (ره) به طور خیلی جدی مطرح شود. بنا براین رحیم-مشائی قصد دارد از هم اکنون زمینه را برای ادامه توطئه دشمن ئسند امام زدائی (ره) فراهم آورد. بدیهی است که امت اسلامی اجازه نخواهد داد تا منافقینی چون رحیم-مشائی که یکی از سران انجمن حجتیه نو و شاخه واقعی گروهک ملحد منافقین می باشد با حمله به امام خمینی (ره) مقدمات ادامه کودتای آمریکائی خود را فراهم آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر