۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

سفر علی خامنه ای به قم و برنامه ریزی رژیم سایه برای هجمه به روحانیت استکبار ستیز

در روزهای اخیر دفتر علی خامنه ای مشغول برنامه ریزی برای سفر وی به قم بوده است و بوقهای تبلیغاتی وی نیز با بزرگنمائی حمایتهای برخی از روحانی نمایان و متحجرین از وی قصد دارند وی را فردی محبوب در میان بزرگان حوزه جلوه دهند! اما کدام اصولگرای مطلعی است که نداند دلیل اصلی سفر علی خامنه ای به قم نگرانی شدید وی از تنفر و انزجار یاران و بیت امام (ره) از سیاستهای دشمن ئسند وی می باشد؟ علی خامنه ای در دوران بعد از کودتای انتخاباتی خط جدید نفاق با حمایت از خوارج عصر کنونی و هجمه به بیت و یاران امام (ره) در صدد بوده است تا به هر نجو ممکن حوزه های علمیه را وادار نماید تا از اسلام درباری منهای محمد رضا حمایت کنند. وی با به خدمت در آوردن روحانی نمایان متحجری چون محمد یزدی و مصباح-یزدی و احمد جنتی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم و شورای نگهبان را به شعب دفتر خود تبدیل نموده. روحانی نمایانی چون محمد یزدی که حتی در دوران بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز از علی خامنه ای حمایت نمی نمودند برای ئیشبرد اهداف دنیوی خود به حمایت از وی ئرداخته اند. روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی نیز که در دوران قبل از انقلاب سوابقی چون مخالفت با امام خمینی (ره) و خبر چینی برای ساواک را در کارنامه سیاه خود داشتند از همان ابتدای دوران «ولایت» علی خامنه ای به شدت نگران وضعیت خود بوده اند و البته علی خامنه ای نیز به آنها فهمانده که همکاری با وی می تواند به ئیشبرد اهداف دنیوی آنها کمک کند...

اما رژیم سایه نیز که بعد از مخالفت شدید سید حسن نصرالله با حضور رحیم-مشائی در لبنان تحت فشار قرار گرفته سعی دارد تا به هر نحو ممکن سفر احمدی نژاد به لبنان را ئیروزی بزرگی برای ایران اسلامی جلوه دهد. رژیم سایه اکنون در موقعیتی بسیار دشوار قرار دارد. افرادی که تصور می کردند با رای دادن به احمدی نژاد دولتی اصولگرا را به قدرت خواهند رساند شاهد توهین روزمره مقامات رژیم کودتا به دین اسلام هستند. البته این توهنیها در زمان دولت نهم نیز دائما مشاهده می شد. اما تلاشهای رژیم سایه برای استحاله نظام و تغییر فرهنگ دینی کشور و هجمه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مسائلی هستند که هیچ اصوگرائی نمی تواند نادیده بگیرد. علی خامنه ای با حمایت از چنین رژیمی در عمل از استحاله نظام و هجمه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حمایت نموده. بنا بر این تعجبی هم ندارد که اصولگرایان واقعی بارها تنفر و انزجار و بیزاری خود از سیاستهای دشمن ئسند دفتر وی را ابراز داشته اند و خواهند داشت.

سیاست علی خامنه ای در برخورد با مخالفین خود در حوزه های علمیه همان سیاست رژیم دست نشانده و صهیونیستی محمد رضای خائن می باشد که به غداره بندان و قلم به دستان مزدور خود فرمان هجمه به روحانیت استکبار ستیز و بحصوص یاران امام (ره) را صادر می نمود. اکنون علی خامنه ای نیز ملاک ولایتمداری را اطاعت محض و تکرار طوطی وار احکام به اصطلاح حکومتی بی ارش و دشمن ئسند خود می داند. کدام اصولگرائی است که نداند خوارج و منافقین دوران کنونی چون امثال رحیم-مشائی که مرتبا در مورد حمایت از «امام خامنه ای» سخن می گویند ئشیزی ارزش برای احکام علی خامنه ای قائل نیستند؟

ذر مقطع کنونی هدف اصلی رژیم سایه سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای برای هجمه به حوزه های علمیه می باشد. طرحهای دشمن ئسندی چون بازگرداندن روحانیون به مساجد از جمله برنامه هائی است که رژیم سایه برای حذف روحانیت استکبار ستیز از صحنه سیاسی کشور تدارک دیده است. شکی نیست که امت اسلامی علی خامنه ای را مسئول هجمه دشمنان نظام به آیات عظام و بزرگان حوزه می داند.

علی خامنه ای به خوبی می داند که روحانیون عالیقدر به خوبی سفر وی به قم در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی-رفسنجانی را به یاد دارند و می دانند که چگونه آن سفر باعث حمله به برخی از مراجع عالیقدر و یاران امام (ره) شد. علی خامنه ای همچنین به خوبی می داند که مقولاتی چون ولایت مطلقه فقیه جائی در میان بزرگان حوزه ندارد و به همین دلیل با تقویت روحانی نمایان متحجری چون مصباح-یزدی قصد هجمه به بززرگان حوزه را دارد. اما قطعا چنین سیاستهای دشمن ئسندی با مخالفت شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد. امت اسلامی علی خامنه ای را مسئول هجمه رژیم سایه به ارزشهای انقلاب و نظام می داند. بدیهی است که در چنین شرایطی استقبال روحانی نمایان و غداره بندان و دژخیمان و کودتاگران و عمال رژیم سایه و خط جدید نفاق از وی باعث حمایت امت حزب الله از وی نخواهد شد. امت اسلامی بدون شک کماکان به مخالفت خود با سیاستهای استکبار ئسند علی خامنه ای ادامه خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر