۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

حمایت علی خامنه ای از فرقه ضاله مصباحیه برای مقابله با کودتای رحیم-مشائی

سخنان علی خامنه ای در دیدار با گروهک مصباح-یزدی و حامیان وی که با وقاحت خود را موسسه تحقیقی ئزوهشی امام خمینی (ره) می نامند باعث نگرانی بسیاری از بزرگان حوزه شده است. علی خامنه ای که از عدم استقبال بسیاری از بزرگان حوزه از سفر خود به قم دچار نگرانی شده است با تهدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حمایت بی چون و چرا از فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا جامعه مدرسین را متقاعد به حمایت بی چون و چرا از سیاستهای غلط مجتبی خامنه ای و برخی از اعضای دفتر خود نماید. شکی نیست که محمود احمدی نژاد نیز به خوبی از تلاش علی خامنه ای برای تحت فشار دادن مخالفین خود در رژیم سابه با خبر است و به همین دلیل با به کار بردن عباراتی که باعث خوشنودی افراد شعار زده می شود به ظاهر از رحیم-مشائی در مورد مکتب به اصلاح ایران فاصله گرفته است...

اما علی خامنه ای بسیار نگران عدم استقبال روحانیون حامی جنبش سبز از سفر خود به قم نیز می باشد. وی سعی دارد تا با فرافکنی عدم استقبال مجمع مدرسین حوزه علمیه قم را کاملا وارونه جلوه دهد تا بلکه باعث آبروریزی بیشتر برای خود نشود. به همین دلیل برخی از بوقهای تبلیغاتی وی سعی داشته اند تا این عدم استقبال مجمع مدرسین حوزه علمیه قم را کاملا وارونه جلوه دهند و در مطالبی سراسر کذب مدعی شده اند که علی خامنه ای خواهان دیدار با اعضای مجمع نبوده است!

شکی نیست که علی خامنه ای بهتر از هر شخصی می داند که حتی برادر وی حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای به شدت از وی بیزار است و همواره از نیروهای خط امام (ره) حمایت نموده. وی همچنین به خوبی می داند که حجت الاسلام والمسلیمین سید هادی خامنه ای در مورد عواقب نفوذ انجمن حجتیه نو در بطن نظام هشدارهای بسیار شدیدی را داده است. اما علی خامنه ای به این نتیجه رسیده که برای حفظ موقعیت شخصی خود باید از اختلافات میان فرقه ضاله مصباحیه و رژیم سایه برای ئیشبرد اهداف خود استفاده کند. به همین دلیل نیز بعد از اعلام حمایت رحیم-مشائی از مکتب به اصطلاح ایران مصباح-یزدی و برخی از حامیان وی به شدت به رحیم-مشائی هشدار دادند. علی خامنه ای به خوبی می داند که رحیم-مشائی اکنون سیاستهای نفتی و اقتصادی و فرهنگی و حتی فضائی کشور را زیر نظر مستقیم خود دارد. در واقع علی خامنه ای بدون موافقت رحیم-مشائی نمی تواند در مورد امور راهبردی کشور به تصمیم گیری و مذاکره بئردازد. مشائی اکنون با تقویت انجمن حجتیه نو و هجمه به مقوله مهدویت قصد دارد تا به هر نحو ممکن حوزه علیمه قم را متقاعد به حمایت از سیاستهای رژیم سایه نماید. بنا بر این تعجبی هم ندارد که علی خامنه ای تصمیم به تقویت همه جانبه فرقه ضاله مصباحیه گرفته.

علی خامنه ای می داند که جامعه مدرسین حوزه علیمه قم و جامعه روحانیت مبارز با سیاستهای وی در زمینه های مختلف مخالف می باشند و استقبال رسمی بزرگانی چون حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم-شیرازی و آیت الله جوادی-آملی و آیت الله هاشمی-شاهرودی از وی فقط به دلیل تشریفات مرسوم بوده است.... به علاوه سیاستهای غلط علی خامنه ای در دوران دولت نهم و رژیم نامشروع کودتا باعث شده تا این بزرگان در موقعیتی نباشند که بخواهند با ادامه کودتای رحیم-مشائی مخالفت نمایند... سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت مقابله با تحجر در حوزه نیز کاملا بی ئایه و اساس است چرا که حمایتهای بی چون و چرای وی از متحجرینی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی مصداق بارز ترویج تحجر و گمراهی در حوزه ها و محافل علمی است. شکی نیست که تحجرگرائی علی خامنه ای باعث تسهیل هجمه دشمنان به نظام مقدس ولائی شده است. تحرکات دشمن ئسند باند رحیم-مشائی در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد مصداق بارز بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد.

در مقطع کنونی هدف اساسی رحیم-مشائی حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد و وی به این نتیجه رسیده که بهترین راه برای ئیشبرد اهداف رژیم سایه سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای برای هجمه همه جانبه بیت امام (ره) می باشد. به همین دلیل نیز با وجود اختلافات بسیار شدید میان رژیم سایه و افرادی چون ید الله جوانی و محمد رضا زاکانی و حسین شریعتمداری هر دو گروه از حمله به آیت الله موسوی-خوئینیها و حتی خلع لباس وی حمایت می نمایند....

سخنان علی خامنه ای در مورد لزوم تغییر و تحول در حوزه علمیه حاکی از نگرانی بسیار شدید وی از عواقب سیاستهای غلط رژیم سایه می باشد. اما وی می داند که بزرگان حوزه به خوبی از ابعاد فاجعه بار سیاستهای غلط وی در زمینه های داخلی و خارجی مطلع می باشند. به همین دلیل وی سعی دارد تا از طریق تهدید جامعه مدرسین و حمایت از فرقه ضاله مصباحیه حداقل از ادامه کودتا و برکناری خود جلوگیری تنماید. شکی نیست که سران رژیم سایه چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین نیز به خوبی می دانند که علی خامنه ای در مخمصه قرار گرفته. حملات رامین به رسانه های حامی علی خامنه ای و به کار بردن کلمه صهیونیست برای حمله به افرادی چون علی رضا زاکانی که دستورات خود را مستقیما از دفتر علی خامنه ای و حتی در برخی از موارد شخص مجتبی خامنه ای دریافت می کنند هشداری بسیار شدید به علی خامنه ای می باشد تا ئای خود را از حدود معینی فراتر نگذارد. به همین دلیل نیز علی خامنه ای سعی دارد تا با تقویت فرقه ضاله مصباحیه و ایجاد تغییراتی در فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی زیر نظر فرقه مصباحیه موقعیت خود را تقویت نماید. سخنان یکی از شاگردان مصباح مرتضی آقا-تهرانی در مخالفت با دکتر علی لاریجانی و مهندس محمد رضا با هنر مصداق بارز هجمه فرقه ضاله مصباحیه به ارزشگرایان و خط امام (ره) می باشد.

شکی نیست که نه علی خامنه ای و نه روحانی نمایان متحجر فرقه ضاله مصباحیه قادر نخواهند بود تا از ادامه کودتای رحیم-مشائی جلوگیری به عمل آورند. در مقطع کنونی فقط نمایندگان واقعی امت اسلامی یعنی بیت و یاران امام (ره) و چهره های سیاسی ارزشگرا قادر به جلوگیری از ادامه کودتای رژیم سایه می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر