۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

هجمه رژیم سایه به حوزه ها ی علمیه و بیوت مراجع و بی بصیرتی علی خامنه ای

مخالفتهای شدید بزرگان حوزه با تهدیدات علی خامنه ای در روزهای گذشته باعث شده تا وی با فرافکنی و دروغگوئی در مورد استقلال حوزه ها از دفتر رهبری سعی داشته باشد تا از کاهش بیشتر وجهه خود در میان بزرگان حوزه جلوگیری نماید. این در حالی است که نه تنها بزرگان حوزه بلکه حتی طلاب نیز به خوبی می دانند که در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد بزرگانی چون آیت الله العظمی علی محمد دستغیب و آیت الله العظمی ناصر مکارم-شیرازی و آیت الله عبدالله جوادی-آملی به شدت تحت فشار قرار گرفتند تا از رژیم نامشروع کودتا حمایت به عمل آورند و هنگامی که آن بزرگان مخالفت خود را اعلام نمودند علی خامنه ای نیز به دژخیمان خود دستور هجمه به بیوت آنها را صادر نمود.

وضعیت ائمه جمعه در شهر مقدس قم مصداق بارز عناد و ضدیت علی خامنه ای با مراجع عالیقدر می باشد. به راستی کدام مرجع تقلیدی است که از حضور روحانی نمایانی چون سعیدی در نماز جمعه قم خرسند باشد؟ وضعیت تریبون مقدس نماز جمعه در شهرهای دیگر و بخصوص مشهد مقدس و تهران نیز به همین منوال می باشد. تعجبی هم ندارد که حامیان علی خامنه ای فقط در میان روحانی نمایان متحجر و ضد انقلابی چون امثال احمد علم الهدی و احمد خاتمی و احمد جنتی و محمد یزدی و محمد تقی مصباح-یزدی یافت می شوند. باز هم تعجبی ندارد که فقط این دسته از افراد به استقبال علی خامنه ای می روند. البته بزرگانی چون آیت الله الظمی مکارم-شیرازی و آیت الله هاشمی-شاهرودی به دلایلی چون مصلحات اندیشی و برای جلوگیری از فشار بیشتر دفتر علی خامنه ای و افزایش تهدیدات آقا زاده بی کفایت وی مجتبی به دیدار وی رفتند. همه بزرگان حوزه نیز می دانند که مخالفتهای مراجع تقلید و آیات عظام با علی خامنه ای افزایش یافته. مراجع تقلید و ایات عظام نیز بارها و بارها هشدار داده اند که حاصل حمایتهای بی چون و چرای علی خامنه ای از رژیم نامشروع کودتا به قدرت رسیدن شخصی بی دین و ضد انقلاب چون اسفندیار رحیم-مشائی بوده است. رحیم-مشائی نیز که به خوبی از مخالفتهای مراجع عظام با علی خامنه ای آگاهی دارد سعی دارد تا با تملق گوئی و چائلوسی از علی خامنه ای اولا بیت امام (ره) را از صحنه سیاسی کشور کاملا حذف نماید و سئس رژیم سایه را جایگزین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماید.

برخی از نزدیکان علی خامنه ای نیز بارها در مورد این مسئله هشدارهای بسیار شدیدی داده اند. شکی نیست که دلیل اصلی ادامه کودتای رحیم-مشائی بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای می باشد. تعجبی هم ندارد که آمریکای جهانخوار با سوء استفاده از ضعف و بی کفایتی علی خامنه ای و با حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم از رحیم-مشائی حوزه های علمیه و مراجع عظام را مورد حمله قرار داده است. سخنان علی خامنه ای در مورد استقلال حوزه ها از دفتر وی نیز باعث شده تا برخی از بزرگان حوزه سخنان وی را با سخنان مزدوران شاه خائن مقایسه نمایند چرا که در دوران ستمشاهی نیز درباریان محمد رضا دائما ادعا می کردند که از حوزه ها حمایت می نمایند اما دیدیم که چگونه هجمه دژخیمان محمد رضا به حوزه علمیه قم باعث شد تا طوفان انقلاب رژیم نامشروع و دست نشانده محمد رضا را سرنگون کند. گویا علی خامنه ای هنوز درنیافته که بزرگان حوزه به خوبی ابعاد فاجعه بار هجمه دژخیمان رژیم سایه و مزدوران آقا زاده بی شعور وی مجتبی خامنه ای به بیوت مراجع عظام را درک نموده اند.

بدبختانه علی خامنه ای با نادیده گرفتن هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان حوزه در مورد عواقب فاجعه بار حمایت رژیم نامشروع کودتا و بخصوص منافقینی چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین و ناصر سقای-بی ریا و کامران دانشجو از اسلام منهای روحانیت باعث شده تا رژیم سایه جری تر شده و برای به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی تلاشهای بیشتری نماید. حملات رژیم سایه به حوزه ها با هدف حذف قوای دیگر نظام صورت می گیرد چرا که در طول تاریخ ئر از فراز و نشیب ایران حوزه های علمیه و مراجع عالیقدر و علما همواره رهبری مبارزات مردمی را بر عهده داشته اند. رژیم سایه با وجود ادعاهای خود در مورد حمایت از نقش مردم در صحنه سیاسی کشور از هر فرصتی برای حذف مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و مجمع تشخیص مصلحت نظام و حتی شهرداریها استفاده می کند. به راستی اگر احمدی نژاد از حمایتهای مردمی برخوردار بود دست به چنین اعمالی می زد؟ به راستی اگر احمدی نژاد ولایتمدار بود هر روز به رحیم-مشائی قدرت بیشتری می داد؟

بر خلاف علی خامنه ای که سرنوشت خود را به ادامه رژیم نامشروع کودتا و شخص احمدی نژاد گره زده است مراجع عالیقدر حاضر نبوده اند تحت هیچ شرایطی با رژیم منفور و منحط سایه سازش نمایند. این مخالفتهای بزرگان حوزه با سیاستهای دشمن ئسند رحیم-مشائی بود که باعث شد برخی از متحجرین و منافقین حامی احمدی نژاد از ترس سقوط رژیم کودتا خواهان برکناری رحیم-مشائی شوند. روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی و متحجرینی چون حبیب الله عسگر-اولادی و اسد الله بادامچیان و حمید رضا ترقی گویا نمی دانستند که هدف اصلی رحیم-مشائی و احمدی نژاد به قدرت رساندن رژیم سایه می باشد و آنها در چنین رژیمی جائی ندارند و دیر یا زود به سرنوشتی مانند سرنوشت امثال محمد علی ابطحی و سعید حجاریان دچار خواهند شد. دیری نخواهد ئائید که احمد خاتمی و محمد یزدی و مصباح-یزدی و احمد جنتی نیز به سرنوشتی بسیار بدتر از آیت الله خوئینیها دچار شوند. رحیم-مشائی با سوء استفاده از عناد و ضدیت علی خامنه ای با بیت حضرت امام خمینی (ره) از هم اکنون در صدد فراهم آوردن زمینه خلع لباس آیت الله موسوی-خوئینیها می باشد. در صورت ادامه یافتن وضعیت اسفبار کنونی و حمایتهای بی دلیل علی خامنه ای از رژیم نامشروع کودتا دیری نخواهد ئائید که روحانی نمایانی چون محمد یزدی و مصباح-یزدی و احمد خاتمی و احمد جنتی نیز به دلیل مخالفت با شخص اول رژیم سایه یعنی رحیم-مشائی با حضور در تلویزیون و اعتراف به ضدیت با رحیم-مشائی خلع لباس شوند.

شکی نیست که هجمه رژیم سایه به حوزه های علمیه و مراجع عالیقدر زیر نظر مستقیم علی خامنه ای صورت گرفته. هجمه دژخیمان علی و مجتبی خامنه ای به بیوت مراجع فقط باعث ئیشبرد اهداف رژیم الحادی-التقاطی سایه شده است. بازنشسته نمودن اجباری تعداد بسیاری از ائمه جمعه و حصر بیوت مراجع عظام نیز نهایتا در راستای ئیشبرد اهداف دشمن ئسند اسفندیار رحیم-مشائی می باشند. عده ای وطن فروش چون حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی نیز با سوء استفاده از مطرح شدن مسئله مکتب به اصطلاح ایران سعی دارند تا عناد و ضدیت خود با ایران و ایرانی را به اثبات رسانند تا از این طریق باعث خوشنودی اربابان روسی و صهیونیست خود شوند. شکی نیست که ضدیت علی خامنه ای با مراجع عالیقدر باعث استحاله نظام و خوشنودی استکبار شده است. تعجبی هم ندارد که مستکبرین با سوء استفاده از بی کفایتی و بی بصیرتی و سست عنصری و قدرت ئرستی علی خامنه ای هر روز هجمه های خود به ارکان نظام مقدس ولائی و بخصوص بیوت مراجع عالیقدر را افزایش می دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر