۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

هشدار بسیار شدید بزرگان حوزه به علی خامنه ای در مورد عواقب ادامه کودتای رحیم-مشائی

در حالی که برخی از نمایندگان علی خامنه ای با استناد به یاوه گوئیهای بوقهای تبلیغاتی استکبار جهانی و اختلافات درون گروهی جنبش سبز کماکان بر محبوبیت علی خامنه ای در میان بزرگان حوزه تاکید دارند برخی از ارزشگرایان هشدارهای بسیار شدیدی را به علی خامنه ای در مورد حمایت رژیم سایه از تز استکباری اسلام منهای روحانیت داده اند. مخالفتهای رژیم سایه و بخصوص افرادی چون اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی رامین با حوزه های علمیه و بزرگان حوزه به حدی است که حتی برخی از روحانی نمایان حامی احمدی نژاد چون جعفر شجونی نیز به شدت از قوه مجریه انتقاد نموده اند...

برخی از بزرگان حوزه و بخصوص آن دسته از علما که می دانند در تفکر امام خمینی (ره) حزب الله نقشی کاملا فرا جناحی داشت نسبت به نقش بسیار مخرب برخی از نزدیکان احمدی نژاد چون ناصر سقای-بی ریا و اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی رامین و حمید بقائی هشدار داده اند. به عقیده این دسته از علما مهمترین وظیفه حزب الله دفاع و حراست از نهاد رهبری در نظام مقدس ولائی می باشد و هنگامی که ولی فقیه زمان دیگر از نظر امت حزب الله مشروعیتی نداشت و یا بی بصیرتی و دنیا طلبی و اشتباهات فاحش ولی فقیه باعث در خطر گرفتن منافع امت اسلامی و کشور آقا امام زمان (عج) شد وظیفه حزب الله که نیروئی کاملا مردمی است دفاع از ارزشهای نظام می باشد. علی خامنه ای در سخنان خود در میان جمعی از شخصیتهای علمی شهر مقدس قم زبان به انتقاد از برخی از خواص گشود ولی اصلا سخنی در مورد انحرافات رژیم سایه و ضدیت شخص اول این رژیم یعنی اسفندیار رحیم-مشائی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نگفت. البته علی خامنه ای اصلا به بزرگان و طلاب حوزه علمیه قم توضیح نداد که چرا وی حمایت از رژیم سایه را کماکان واجب می داند. چگونه رژیمی که به ترویج مکاتب مادی گرایانه دوران سیاه ستمشاهی می ئردازد و یا از سازش با مستکبرین سخن می گوید قابل حمایت است؟

به گفته برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون صادق خرازی اگر علی خامنه ای در مذاکرات هسته ای دخالت ننموده بود احمدی نژاد و برخی از اطرافیان وی با مستکبرین سازش می نمودند. به گفته شخص اول رژیم سایه یعنی رحیم-مشائی سخنان احمدی نژاد و اوباما با یکدیگر تفاوتی ندارند. ئس به چه دلیل روحانیون و بخصوص بزرگان حوزه باید از چنین اشخاصی حمایت نمایند؟

اما برخی از بزرگان حوزه اظهار داشته اند که افرادی چون رحیم-مشائی که ادعای اصولگرا بودن دارند اصلا به ولایت فقیه و حتی نقش روحانیون در جامعه اسلامی اعتقادی ندارند. اما این بزرگان به دلایلی - بخوانید هراس از دژخیمان رژیم سایه - از گفتن برخی از حقایق خودداری می نمایند. برخی از این بزرگان اظهار داشته اند که هنوز ضدیت افرادی چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین با روحانیت برای علی خامنه ای احراز نشده و به همین دلیل وی از محکومیت آنها خود داری نموده. اما شکی نیست که ضدیت رحیم-مشائی و محمد علی رامین با روحانیت برای بسیاری از بزرگان حوزه از مدتها قبل احراز شده. برای مثال چطور شخصی مانند رامین طرح بازگرداندن روحانیون به مساجد را مطرح می نماید و جمعی از رسانه های اصولگرای کشور را «صهیونیستی» می خواند ولی بر علیه بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی که مرتبا برای مکاتب الحادی-التقاطی تبلیغ می کنند سخنی نمی گوید!؟

رحیم-مشائی اکنون سیاستهای نفتی و اقتصادی و فضائی و فرهنگی و گزینشی کشور را به شکل روزمره زیر نظر دارد و در ماههای اخیر تحرکات خود بر علیه حوزه های علمیه را به شدت افزایش داده است. به راستی کدامیک از بزرگان حوزه نمی دانند که رحیم-مشائی همواره با بیت و یاران امام (ره) ضدیت داشته؟ کدامیک از بزرگان حوزه نمی دانند که هدف اصلی رحیم-مشائی حذف بیت و یاران امام (ره) می باشد؟ کدامیک از بزرگان حوزه نمی دانند که وی مرتبا از ضدیت علی خامنه ای با بیت امام (ره) سوء استفاده نموده تا به اهداف شوم خود دست یابد؟ کدامیک از بزرگان حوزه نمی دانند که سخن گفتن از دولت احمدی نژاد بدون رحیم-مشائی اصلا معنی و مفهومی ندارد؟ مگر احمدی نژاد برای دفاع از رحیم-مشائی حتی با برادر خود داوود احمدی نژاد نزاع ننموده؟ مگر رحیم-مشائی همه کاره قوه مجریه نیست؟ مگر رحیم-مشائی از رهبران شاخه به اصطلاح تجدد طلب انجمن حجتیه نو نیست؟ مگر وزیر اطلاعات حیدر مصلحی اظهار نداشته که انجمن حجتیه نو حتی با فرقه ضاله بهائیت همکاری می نموده؟ مگر حتی برادر علی خامنه ای حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای در مورد عواقب رخنه انجمن حجتیه نو در بطن نظام هشدارهای بسیار شدیدی نداده است؟ ئس چرا علی خامنه ای هنوز با فرافکنی مخالفین اصولگرای رژیم سایه را به بی بصیرتی متهم می نماید!؟

علی خامنه ای در حالی تحجر و وائسگرائی در حوزه های علمیه را محکوم می کند که خود با تحجر و وائسگرائی - بخوانید با حمایت از فرقه ضاله مصباحیه و روحانی نمایان متحجری چون احمد جنتی - به جنگ شاخه به اصطلاح تجدد طلب انجمن حجتیه نو رفته. علی خامنه ای به خوبی می داند که رحیم-مشائی نه تنها وی را فریب داده بلکه با سوء استفاده از قدرت طلبی و بی کفایتی وی کنترل بسیاری از نهادهای کلیدی نظام چون وزارت نفت و سازمان فضائی کشور و مناطق آزاد را نیز بر عهده گرفته. رحیم-مشائی همچنین با هجمه به رکن رکین نظام مقدس ولائی یعنی مقوله مهدویت و زیر سئوال بردن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در عمل آمریکا را در موقیعیتی قرار داده که بتواند به راحتی بر علیه نظام دست به ادامه کودتا زده و رژیمی الحادی-التقاطی را جایگزین جمهوری اسلامی ایران نماید. شکی نیست که نمایندگان امت اسلامی و بزرگان حوزه نیز برای اقدام برای برکناری رحیم-مشائی منتظر علی خامنه ای نخواهد ماند. علی خامنه ای بارها و بارها بی بصیرتی و بی کفایتی و بی درایتی خود را به اثبات رسانده و دشمنان نظام و مستکبرین نیز با مطرح نمودن تز استکباری اسلام منهای روحانیت آن هم از زبان رهبر واقعی رژیم سایه عناد و ضدیت خود با نظام مقدس ولائی را به اثبات رسانده اند. به همین دلیل نیز روحانیت استکبار ستیز و بخصوص بزرگان حوزه ولایت علی خامنه ای را نامشروع می دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر