۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

جلسه مدعیان دروغین اصولگرائی با احمدی نژاد برای جلوگیری از برکناری علی خامنه ای توسط رحیم-مشائی

بعد از ملاقات اخیر محمود احمدی نژاد با عده ای از اصولگرایان و مدعیان دروغین اصولگرائی برخی از حامیان علی خامنه ای سعی دارند از این جلسه برای فراهم آوردن مقدمات حذف اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید شخص اول رژیم کودتا - استفاده کنند. شکی نیست که افرادی که در این جلسه حضور داشتند با هدف جلوگیری از تشکیل رسمی رژیم سایه که به غلط خط جداگانه اصولگرائی نام گرفته با احمدی نژاد دیدار و گفتگو نمودند. افرادی چون علی اکبر ولایتی و غلامعلی حداد-عادل و حبیب الله عسگر-اولادی هیچگاه بدون اجازه علی خامنه ای دست به عملی نمی زنند. شکی نیست که مهمترین هدف این جلسه نیز همانطور که حبیب الله عسگر-اولادی توضیح داده متقاعد نمودن احمدی نژاد به ئیروی از نظرات جامعتین می باشد. در شرایط کنونی و بخصوص بعد از سفر علی خامنه ای به قم معنی اصلی چنین سخنانی یعنی اعلام برائت احمدی نژاد از رحیم-مشائی و جلوگیری از اختصاص یافتن مبالغ بیشتری از بودجه قوه مجریه به تبلیغات ریاست جمهوری رحیم-مشائی و بالاخره جلوگیری از تحرکات رحیم-مشائی برای ایجاد انشعاب در جامعتین و به قدرت رساندن رژیم سایه با حمایت بخشی از انجمن حجتیه نو.

در این میان غلامعلی حداد-عادل نیز که در واقع به عنوان یکی از سخنگویان علی خامنه ای عمل می کند با انتقاد شدید از عدم تعامل مجلس شورای اسلامی با رژیم کودتا خواهان اصلاح روابط احمدی نژاد و مجلس شد. اما دلیل اصلی حضور افرادی چون ولایتی و حداد-عادل و عسگر-اولادی در جلسه رسمی اصولگرایان و احمدی نژاد جلوگیری از ادامه کودتای رحیم-مشائی بود. شکی نیست که بر خلاف برخی از افراد نا آگاه . یا فرصت طلبی که سخنان علی خامنه ای در مورد اسلام منهای روحانیت را در چارچوب انتقادات وی از جنبش سبز و بخصوص حلقه کیان تفسیر نموده اند حامیان علی خامنه ای چون ولایتی و حداد-عادل و عسگر-اولادی به خوبی می دانند که جنبش سبز مورد سرکوب همه جانبه قرار گرفته و حلقه کیان نیز سالها است که در حوزه های علمیه جائی ندارد. افرادی چون ولایتی و حداد-عادل و عسگر-اولادی به خوبی می دانند که امروز افرادی چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین و کامران دانشجو با سوء استفاده از رانتهای دولتی و حمایت علی خامنه ای از رژیم کودتا هجمه به روحانیت استکبار ستیز را به شکلی بسیار رسمی مطرح نموده اند و به ایجاد شکاف میان حوزه و دانشگاه مشغول می باشند. اوج این هجمه که بدون شک زیر نظر دشمنان انقلاب و نظام برنامه ریزی ریزی شده بود ارائه طرح استکباری بازگرداندن روحانیون به مساجد بود که توسط محمد علی رامین مطرح شد. رحیم-مشائی نیز با مطرح نمودن مسائلی چون مکتب به اصطلاح ایران و تعریف ولایتمداری در چارچوب سیاستهای احمدی نژاد در واقع احمدی نژاد را به عنوان مرجع تقلید مطرح نمود که این نیز مصداق بارز توهین به مقدسات و اجرای طرح دشمن ئسند و استکباری اسلام منهای روحانیت می باشد. بعد از انتقادات شدید اصولگرایان از مطرح شدن چنین مباحث دشمن ئسندی رحیم-مشائی با فرا فکنی و دروغگوئی اظهار داشت که مرجع تقلید وی علی خامنه ای می باشد!

اما بعد از جلسه اخیر خود با اصولگرایان احمدی نژاد از ولایتی و حداد-عادل و عسگر-اولادی تقاضا نمود که چنین جلساتی را حتی در غیاب وی ادامه دهند! معنی سخنان وی نیز کاملا واضح است. یعنی ای دوستان علی خامنه ای شما به فعالیتهای حزبی خود مانند تمامی احزاب دیگر منجمله اصلاح طلبان حامی محمد خاتمی ادامه دهید ولی قوه مجریه با شما همراهی نخواهد نمود! اما گروهی از حامیان علی خامنه ای و دشمنان رحیم-مشائی مانند امثال علی رضا زاکانی هنوز سعی دارند احمدی نژاد را به نحوی از رحیم-مشائی جدا کنند. گویا آنها هنوز متوجه نیستند که رژیم سایه اعلام موجودیت نموده و جهان بینی رسمی و الحادی-التقاطی خود را نیز اعلام نموده و به رحیم-مشائی نیز وظائفی در حد یک رئیس جمهور محول نموده. بنا بر این در شرایط کنونی تنها مسئله ای که هنوز مورد توافق سران رژیم سایه قرار نگرفته زمان برکناری علی خامنه ای می باشد...

شکی نیست که رحیم-مشائی به خوبی از اهداف افرادی چون ولایتی و حداد-عادل و عسگر-اولادی با خیر می باشد. به جز تعدادی از ارزشگرایان که در جلسه با احمدی نژاد حضور داشتند مابقی افراد حاضر در جلسه یا از سخنگویان علی خامنه ای بودند و یا از دشمنان رحیم-مشائی. رحیم-مشائی هنوز سعی دارد تا از طریق ادامه حمله به بیت امام خمینی (ره) حمایت علی خامنه ای را جلب کند. اما برخی از نزدیکان علی خامنه ای به خوبی می دانند که بعد از بیت امام (ره) و افرادی چون آیت الله موسوی-خوئینیها نوبت افرادی چون محمد یزدی و مصباح-یزدی و احمد جنتی فرا خواهد رسید. شکی نیست که رفتار رحیم-مشائی و احمدی نژاد با آقا زاده بی بصیرت و مفت خور علی خامنه ای یعنی مجتبی خامنه ای رفتاری به مراتب بدتر و زشت تر از رفتار آنها حتی با امثال محمد علی ابطحی خواهد بود. منظور عسگر-اولادی از ضرورت حمایت احمدی نژاد از نظرات جامعتین نیز جلوگیری از حذف و حتی خلع لباس روحانی نمایانی چون محمد یزدی و احمد جنتی و حتی مجتبی خامنه ای است چرا که در صورت مسلط شدن گروههائی چون وعاظ به اصطلاح ولائی بر امور حوزه ها رحیم-مشائی و محمد علی رامین بدون شک طرح بازگرداندن روحانیون به مساجد را با شدت بسیار بیشتری اجرا خواهند نمود. حتی روحانی نمایان بی بصیرتی چون جعفر شجونی که اطاعت محض از سیاستهای دشمن ئسند علی خامنه ای را نشانه ولایتدمداری می دانند در مورد رشوه دادن رحیم-مشائی به جامعه وعاظ به اصطلاح ولائی هشدارهای بسیار شدیدی داده اند.

احمدی نژاد برای جلوگیری از برکناری خود دو راه دارد: اطاعت محض از علی خامنه ای و یا حمایت کامل از رحیم-مشائی. در مقطع کنونی وی سعی دارد تا با حمایت همه جانبه از رحیم-مشائی و با تظاهر به حمایت از ولایت علی خامنه ای از برکناری خود توسط علی خامنه ای و یا استیضاح توسط مجلس شورای اسلامی جلوگیری کند. اما احمدی نژاد به خوبی می داند که هدف علی خامنه ای استفاده ابزاری از وی برای انجام مذاکره با آمریکا است. یاوه گوئیهای علی اکبر ولایتی در مورد حمایت امام خمینی (ره) از مذاکرات ئشت ئرده با آمریکا مصداق بارز دروغگوئی حامیان علی خامنه ای برای توجیه زد و بندهای شخصی دفتر علی خامنه ای با آمریکا است. رحیم-مشائی نیز مذاکره با آمریکا را در چارچوب برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه توجیه نموده. شکی نیست که بر خلاف تصور مدعیان دروغین اصولگرائی احمدی نژاد از رژیم سایه فاصله نگرفته. علی خامنه ای نیز دیر یا زود مجبور خواهد شد تا یا رسما رحیم-مشائی را برکنار نماید و یا این که منتظر برکناری خود توسط وی باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر