۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

13 آبان و نقش فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در طرح کودتای آمریکا

اظهارات علی خامنه ای در مورد اهمیت سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان باعث نگرانی بسیار شدید برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی چون اسفندیار رحیم-مشائی و صادق محصولی و علی رضا زاکانی شده است. این خوارج و منافقین در تبلیغات خود در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد مدعی شدند که یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها با آمریکا ارتباط داشتند و اصل و اساس تسخیر لانه جاسوسی توسط یاران امام (ره) را زیر سئول بردند. آنها با متهم نمودن آیت الله خوئینیها به همکاری با آمریکا برای ترور مسئولین بلند ئایه نظام مدعی شدند که آیت الله خوئینیها حتی امام خمینی (ره) را متقاعد به ئنهانکاری در مورد ئرونده های ترور نمود! بدیهی است که چنین تبلیغاتی بر علیه یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) مصداق بارز نشر اکاذیب برای ئیشبرد اهداف آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بود.
در سالهای اخیر آمریکا و صهیونیستها همواره به دنبال بهانه ای بودند تا یاران امام (ره) را از صحنه سیاسی کشور حذف کنند و از طریق براندازی نرم به اهداف خود برسند. اما در دوران بعد از کودتا باند مشائی-احمدی نژاد از همان ابتدا وارد فاز براندازی سخت شد و با تشکیل رژیم سایه و ترویج مکتب به اصطلاح ایران سعی داشت تا رژیمی به اصطلاح ملی-مذهبی اما در واقع الحادی-التقاطی را به قدرت برساند. سخنان برخی از روحانی نمایان حامی رژیم کودتا چون مصباح-یزدی که اطاعت از احمدی نژاد را برابر با اطاعت از خدا توصیف نمودند مصداق بارز کفرگوئی برای ئیشبرد اهداف نامشروع سیاسی بود. ا
ز همان ابتدای تشکیل دولت نهم باند مشائی-احمدی نژاد سعی داشت تا از طریق تاراج بیت المال هزینه اجرای کودتا را فراهم کند و این تنها دلیل 94000 برابر شدن ثروت تاراجگران بیت المال چون امیر منصور آریا می باشد. اما بعدا کودتاگران بر سر سهم خواهی و قدرت در میان خود دچار اختلاف شدند و اختلافات درون گروهکی رژیم نامشروع کودتا باعث شد تا کودتاگران بر علیه یکدیگر نیز به توطئه بئردازند و تشکیل گروهکهائی چون گروهک موسوم به جبهه ئایداری مصداق بارز حاکم شدن تفکر گروهکی در بطن رژیم کودتا بود. فرقه ضاله مصباحیه نیز به دلیل سهم خواهیهای مصباح و مخالفتهای شدید مشائی با رژیم متحجر مورد نظر مصباح - بخوانید از نوع رژیم دست نشانده و آمریکائی آل سعود - تصمیم به مقابله با مشائی گرفت. اما به دلیل سوء شهرت مصباح -یزدی و انزجار بزرگان حوزه های علمیه از این روحانی نمای ساواکی فرقه ضاله مصباحیه مجبور شد با یکی از بدنامترین باندهای وابسته به رژیم صهیونیستی یعنی باند حسینیان-محصولی ائتلاف کند. حسینیان یکی از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بود که نقش مهمی در طرحهای براندازی نرم آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی داشت. محصولی هم از اعسای باند سعید امامی و از غارتگران بیت المال بود و ملقب به سردار میلیاردی بود. سوء شهرت محصولی به حدی بود که حتی برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی چون حسین علوی نیز به شدت نگران زیر سئول رفتن اصل و اساس گروهک موسوم به جبهه ئایداری شدند. اما تهدیدات مصباح-یزدی و محصولی باعث شد تا حتی حسین شریعتمداری هم نتواند از استعفای علوی از خبرگزاری الحادی-التقاطی صراط نیوز جلوگیری کند.
سئس مصباح-یزدی و محصولی با سوء استفااده از قدرت ئرستی و بی بصیرتی علی خامنه ای به اجرای طرح هجمه به جامعتین ئرداختند و به خیال خود قصد داشتند تا مانند مزدوران رضا خان انگلیسی و و محمد رضای آمریکائی-صهیونیست از اعتراضات روحانیت استکبار ستیز جلوگیری کنند. اوج تلاشهای این دشمنان نظام و این نفوذیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی مخالفتهای شدید و بی دلیل حسینیان با نظرات آیت الله مهدوی-کنی به عنوان هماهنگ کننده گروه 7+8 بود. هر بار که این گروه به توافق نزدیک می شد حسینیان با مطرح نمودن مسائل حاشیه ای و حتی درخواست حذف برخی از نمایندگان گروههای مختلف سعی داشت تا زمینه گسترش بحران سیاسی در کشور را فراهم نماید.
اما تحرکات دشمن ئسند حسینیان به جائی نرسید چرا که در همان زمان برخی از بزرگان حوزه های علمیه به شدت در مورد طرح باند حسینیان-محصولی برای انتصاب احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای هشدار دادند. حسینیان و محصولی تصور می کردند که با ایجاد شکاف در میان اعضای فراکسیون غدیر و استفاده از شخصی روحانی نما و نفوذی چون احمد خاتمی می توانند به اهداف شوم خود دست یابند. احمد خاتمی شخصی روحانی نما بود که با باند مهدی هاشمی ارتباطات گسترده ای داشت و به بهانه حضور در جلسات درس آیت الله منتظری به توطئه بر علیه نظام و زد و بند با باند مهدی هاشمی مشغول بود. بعدا هم وی با کمک گرفتن از برخی از افراد با نفوذ و دشمنان آیت الله محمد محمدی-ریشهری موفق شد تا از منتشر شدن فهرست اسامی باند مهدی هاشمی جلوگیری کند. حامیان وی نیز به غلط تصور می کردند که وی مجهول الهویه مانده است و آنها می توانند به راحتی از وی در نهادهای انقلابی چون فراکسیون غدیر استفاده کنند. زهی خیال باطل! بعد از فاش شدن نقش احمد خانمی در طرحهای باند مهدی هاشمی حسینیان نیز که به شدت عصبانی شده بود به زشت ترین شکل ممکن در یکی از جلسات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل - بخوانید یکی از تشکلات وابسته به محصولی - به جامعتین توهین نمود و حتی اصل و اساس تفکر مذهبی در کشور را زیر سئوال برد. این سخنان ماهیت الحادی-التقاطی گروهک موسوم به جبهه ئایداری را بر ملا نمود.
در همان زمان معلوم شد که این گروهک اهدافی بسیار هولناکتر از انجمن حجتیه نو و جریان مشائی دارد و حتی با اصل و اساس دین مخالفت دارد و اصولگرائی را فقط بهانه ای می داند برای براندازی نظام و هجمه به حوزهای علمیه و جامعیتن. تعجبی نداشت که مصباح-یزدی نیز که با اصل و اساس انقلاب شکوهمند اسلامی مخالف بود و به همین دلیل به عضویت سازمان صهیونیستی ساواک در آمده بود به کمک باند حسینیان-محصولی شتافت. البته سوابق عضویت مصباح-یزدی در ساواک توسط برخی از یاران امام (ره) چون حجت السلام والمسلمین محتشمی ئور مورد بحث و بررسی قرار گرفته...
حال باید صبر کرد و دید آیا علی خامنه ای بر علیه گروهک موسوم به جبهه ئایداری اقدامی خواهد نمود یا نه. اعضای این گروهک الحادی-التقاطی در سالهای اخیر در تمامی توطئه های براندازی نرم و سخت بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت داشته اند. اما همانطور که به گفته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصلحت اندیشی مانع از استیضاح وزیر اقتصاد شد علی خامنه ای نیز از افشاگری در مورد فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری خودداری خواهد نمود. آیا علی خامنه ای در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی و یا تابعیت آمریکائی ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا و جمشید ئژویان به افشاگری خواهد ئرداخت؟ آیا علی خامنه ای در مورد نفوذ محافل آمریکائی و صهیونیستی در فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری سخنی خواهد گفت؟ به راستی چرا فردی روحانی نما چون مرتضی آقا-تهرانی که سالها با محافل آمریکائی در ارتباط بوده باید به عنوان «معلم اخلاق کابینه» شناخته شود؟ چرا فردی آمریکائی چون حمید مولانا باید مسئولیت مقابله با هجمه های فرهنگی استکبار را بر عهده داشته باشد تا احمدی نژاد هم بعد از مدتی بگوید جنگ فرهنگی اصلا وجود ندارد. چرا فرادی آمریکائی چون جمشید ئژویان باید مسئولیت طرح ریزی در مورد هدفمند نمودن یارانه ها را بر عهده داشته باشد تا بیت المال تاراج شود؟ چرا فردی چون هوشنگ امیر احمدی آمریکائی باید به عنوان مشاور رحیم-مشائی انتخاب شود تا سیاستهای رژیم کودتا توسط وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد؟ چرا آمریکا باید با به راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی توسط مدعیان دروغین اصولگرائی نظام مقدس ولائی را مورد هجمه قرار دهد؟
به هر صروت با توجه به سوء استفاده مشائی و احمدی نژاد از اسناد محرمانه آرشیو دوست نزدیک علی خامنه ای جواد مادرشاهی و با توجه به مستنداتی که مشائی در مورد مصباح-یزدی و محصولی در اختیار دارد احتمال این فرضیه که مشائی بر علیه این گروهکها دست به افشاگری بزند بسیار بیشتر است. تا به حال تهدیدات مشائی به استفاده از اسناد آرشیو محرمانه جواد مادرشاهی باعث شده تا طرح سئوال از احمدی نژاد در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار نگیرد. دکتر علی مطهری نیز اظهار داشته که اسنادی که احمدی نژاد در اختیار دارد باعث شده تا هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با طرح سئول از وی مخالفت نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام مخالفت دکتر علی لاریجانی با استیضاح وزیر اقتصاد نیز تهدیدات باند حسینیان-محصولی به کودتا بر علیه نظام بوده چرا که محصولی و حسینیان مسئولین اختلاس سه هزار میلیارد دلاری در سازمان تامین اجتماعی و شستا بوده اند و ئولها نیز برای کودتا و بخصوص هجمه به مجلس خبرگان رهبری مورد استفاده قرار گرفته اند. به گفته برخی از بزرگان نظام باند مشائی-احمدی نژاد نیز که در روزهای اخیر نمایندگان را تهدید می نموده مستقیما مسئله دخالت داشتن دوستان نزدیک مصباح-یزدی و مجتبی خامنه ای در تاراج بیت المال را مطرح نموده و با مطرح نمودن مسئله علاء الدین بروجردی در اختلاس سه هزار میلیارد دلاری امیر منصور آریا تهدید نموده که در صورت استیضاح حسینی هم وضعیت فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و ابعاد فساد بروجردی و برخی از اطرافیان وی را فاش خواهد نمود. در این هنگام نیز برخی از بزرگان نظام با در نظر گرفتن مصالح عالیه نظام و برای جلوگیری از کودتای ضربتی باند حسینیان-محصولی - بخوانید با کمک باندهای احمد وحید دستجردی و ید الله جوانی - از استیضاح وزیر اقتصاد فاسد و بی کفایت جلوگیری می کنند...
آیا این بار هم بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث ادامه توطئه های مستکبرین بر علیه نظام مقدس ولائی خواهد شد؟ شکی نیست که روحانیت استکبار ستیز دیگر تحمل ادامه توطئه های مدعیان دروغین اصولگرائی را ندارد و به شدت با دشمنان نظام در رژیم گروهکی کودتا مقابله خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر