۱۳۹۰ آبان ۲۵, چهارشنبه

طرح آمریکا برای حمایت از ساکتین انحراف و حمایت صادق محصولی از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای

در روزهای اخیر جریان موسوم به ساکتین انحراف هجمه گسترده ای به ارکان نظام را آغاز نموده. با توجه به تبلیغات بسیار گسترده آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر و مطرح شدن مسئله دست داشتن رژیم صهیونیستی در انفجار مهیب بیدگنه به نظر می رسد که تحرکات ساکتین انحراف نیز در راستای طرحهای آمریکا و محافل صهیونیست برای کودتا بر علیه نظام مقدس ولائی باشد.
در روزهای اخیر برخی از روحانی نمایانی که نه سابقه ای در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته اند و نه حتی کاری جز تملق گوئی از احمدی نژاد انجام داده اند سعی داشته اند تا با سوء استفاده از عید غدیر و سخن گفتن از مسائلی چون «بیعت» با علی خامنه ای بر عملکرد دشمن ئسند خود سرئوش بگذارند. این روحانی نمایان و منافقین با توهین به مولای متقیان حضرت علی (ع) طوری سخن گفته اند که گویا شخصی عادی مانند علی خامنه ای نیز نعوذ بالله مانند حضرت علی (ع) می باشد!!! این روحانی نمایان و منافقین نیز مانند وهابیون افراطی و ملحدی می باشند که با کمال وقاحت و بی شرمی شخصی مستکبر و صهیونیست مانند سارکوزی را نعوذ بالله امیر المومنین می خواند!!! این نوع تبلیغات نیز از همان نوع تبلیغات فرقه ضاله مصباحیه می باشد که نعوذ بالله اطاعت از احمدی نژاد را با اطاعت از خداوند یکتا مقایسه نمود! مگر علی خامنه ای خود اظهار ننموده که نباید وی را با مولای متقیان حضرت علی (ع) مقایسه نمود؟ مگر احمد خاتمی نمی داند که مقایسه ائمه اطهار با افراد عادی ولو روحانی توهین مستقیم به دین مبین اسلام و مقدسات محسوب می شود؟ مگر احمد خاتمی نمی داند که سخن گفتن در مورد حضرت محمد (ص) و مقایسه سخنان ئیامبر اسلام در مورد امامت حضرت علی (ع) با وضعیت کنونی و مشکلات سیاسی علی خامنه ای مصداق بارز توهین به ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) می باشد؟
البته از شخصی روحانی نما چون احمد خاتمی که زمانی در گروهک خرابکار مهدی هاشمی عضویت داشت بیش از این نیز انتظاری نمی رود. تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر باند حسینیان-محصولی رسما به جامعتین توهین نموده و با توهین به آیت الله مهدوی-کنی و مطرح نمودن مسئله عدم کفایت ایشان برای میانجیگری میان گروههای اصولگرا در عمل صلاحیت ایشان برای ریاست بر مجلس خبرگان را نیز زیر سئوال برده است. البته از ابتدای تحرکات باند حسینیان-محصولی بر علیه گروه 7+8 و اعتراضات حسینیان در مورد مسائلی چون حضور نمایندگان برخی از گروهها در جلسات گروه 7+8 کاملا مشخص بود که حسینیان اهداف دیگری را دنبال می کند. اکنون سخنان محصولی بر علیه جامعتین و حملات وی به آیت الله مهدوی-کنی ئرده از اهداف شوم و دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری برداشته. این گروهک سعی دارد تا با کمک فرقه ضاله مصباحیه زمینه را برای ریاست احمد خاتمی بر مجلس خبرگان رهبری فراهم آورد. تعجبی هم ندارد که فقط چند روز بعد از حملات محصولی به جامعتین - بخوانید با هدف ئیام رسانی به نمایندگان مجلس خبرگان مبنی بر حمایت فرقه ضاله مصباحیه از ریاست احمد خاتمی بر مجلس خبرگان - احمد خاتمی نیز با مطرح نمودن مسئله مخالفت شدید یاران امام (ره) با علی خامنه ای و با توهین به مقدسات و بخصوص ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و مولای متقیان حضرت علی (ع) سعی نموده تا خود را در مقام میانجی میان یاران امام (ره) و علی خامنه ای معرفی نماید!
البته شکی نیست که احمد خاتمی که به بهانه شرکت در جلسات درس مرحوم آیت الله منتظری مرتبا با باند مهدی هاشمی ارتباط داشت این شگردها را نیز در باند مهدی هاشمی آموخته. کدام اصولگرائی است که نداند در آن زمان باند مهدی هاشمی نیز سعی داشت تا یاران امام (ره) را به دشمنی با امام (ره) متهم کند تا زمینه کودتای این باند خرابکار را فراهم آورد؟ در مقطع کنونی نیز باند حسینیان-محصولی به خوبی می داند که روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و احمد جنتی نقطه ضعفهای بسیاری دارند و می توان آنها را متقاعد به حمایت از گروهک موسوم به جبهه ئایداری نمود. محصولی که فقط به دلیل سهم خواهی از مشائی با وی دچار اختلاف شد همواره یکی از ساکتین انحراف بوده است. برخی از همکاران وی چون مهدی کوچک زاده -بخوانید آناتولی کوچکف و دارای تابعیت دوگانه ایرانی-روسی - حتی به کار بردن عبارت جریان انحرافی را محکوم نمودند و حتی مدعی شدند که علی خامنه ای از این جریان حمایت نموده. اخیرا هم کوچک زاده با کمال وقاحت و بی شرمی مدعی شده که نعوذ بالله طرح سئوال از احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی حرام می باشد!!! مگر کوچک زاده یک عالم یا اسلام شناس است که با وقاحت مدعی می شود که حلال و حرام جامعه و حتی روحانیون مجلس شورای اسلامی را می تواند تشخیص دهد؟ شکی نیست که کوچک زاده یا کوچکف هم از ساکتین فتنه بوده است. البته همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند ساکتین فتنه در واقع فتنه گرانی بودند که دشمنان نظام قصد استفاده از آنها در مراحل بعدی فتنه را داشتند. بحمد الله مانند تمامی دیگر دوران تاریخ ئر از فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی این بار هم فتنه گران ماهیت خود را نشان دادند و با تاسیس زیر مجموعه های گروهکهای الحادی-التقاطی که از همان دوران اول انقلاب کمر به نابودی این شجره طیبه بسته بودند به روحانیت استکبار ستیز فرصت دادند تا با روشنگری امت اسلامی این منافقین و دشمنان نظام را شناسائی نمایند تا مردم هم تکلیف خود را با آنها بدانند.
در چنین شرایطی است که یکی از گروهکهای الحادی-التقاطی و وابسته به محافل استکباری و صهیوینستی که تا همین چند هفته قبل از گروهک موسوم جبهه ئایداری حمایت می نمود ناگهان تصمیم به افشاگری در مورد صادق محصولی گرفته! گروهک موسوم به قرارگاه عمار که تا همین چند هفته قبل اصلا از محصولی انتقادی به عمل نمی آورد اکنون به صراحت اظهار داشته که وی در زمره ساکتین فته بود. اگر روحانی نمایان و منافقین عضو گروهک قرارگاه موسوم به قرارگاه عمار واقعا می خواهند از توطئه کودتای باند حسینیان-محصولی جلوگیری نمایند بهتر است اولا را ه خود را از فرقه ضاله مصباحیه و روحانی نمایان حامی محصولی چون امثال روح الله حسینیان - بخوانید ملقب به خسرو خوبان و یکی روحانی نمای بهائی زاده - جدا نمایند و ثانیا با حلالیت طلبیدن از جامعتین و اعلام انحلال گروهک الحادی-التقاطی عمار و اعلام برائت از روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی بیش از این در دام توطئه های محافل استکباری و صهیوینستی نیفتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر