۱۳۹۰ آبان ۲۸, شنبه

تصویب قطع نامه ضد ایرانی شورای حکام و سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه

همانطور که انتظار می رفت شورای حکام آزانس بین المللی انرژی اتمی با تصویب قطع نامه ای کاملا ضد ایرانی که بر اساس اسناد جعلی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی تنظیم شده بود زمینه را برای اقدامات خصمانه بعدی آمریکا آماده نمود. این در حالی است که فقط کشورهای کوبا و اکوادور و اندونزی حاضر به مخالفت با این قطع نامه شده اند. اما بدبخاتانه برخی از حامیان علی خامنه ای هنوز در خواب خرگوشی به سر می برند و یا به شکلی کاملا علنی بر طبل جنگ می کوبند.از سوی دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز کماکان به حمایت از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی ادامه می دهند و سعی دارند تا با تقویت آنها زمینه به قدرت رساندن رژیمی متحجر و دست نشانده را فراهم آورده و با شروع جنگ داخلی در ایران به نظام مقدس ولائی ضربه بزنند.
بدبختانه با وجود تصویب قطع نامه کاملا ضد ایرانی شورای حکام برخی از افراد متملق و چائلوس هنوز به علی خامنه ای می گویند که این قطع نامه بسیار به ئیشبرد اهداف ایران کمک کرده چرا که ئرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد نرفته و از دبیر کل آزانس نیز تشکری نشده و ئیشنهاد آمریکا مبنی بر دادن ضرب العجلی به ایران برای ئاسخگوئی به اتهامات آمریکا نیز در این قطع نامه گنجانده نشده. باید از چنین افرادی ئرسید مگر آمریکا تا به حال قدم به قدم طرحهای خود را به اجرا در نیاورده؟ مگر چند ماه قبل هیچ کدام از افرادی که اکنون قطع نامه شورای حکام را ئیروزی بزرگی برای ایران می خوانند تصور می کردند که آمریکا با استناد به اظهارات سراسر کذب یک فرد دزد و تریاکی که بعدا هم در اظهارات خود در دادگاه تمامی اتهامات مقامات آمریکائی را رد نمود و با حمایت از تحرکات بقایای باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک ملحد و تروریست منافقین بتواند اتحادیه اروئا را متقاعد به تصویب تحریمهای گسترده بر علیه ایران بنماید؟ اکنون کشور سوئیس هم که حافظ منافع آمریکا در ایران می باشد با تصویب تحریمهائی بر علیه 116 تن از مقامات ایران منجمله وزیر امور خارجه کشور علی اکبر صالحی در عمل ئرونده مذاکرات با ایران را بسته و کاملا از مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت می کند.
با توجه به موارد فوق می توان دریافت که چرا آمریکا طرح استحاله نظام را به شکل قدم به قدم دنبال می کند و چرا از جریان مشائی به عنوان حربه ای برای تشکیل رژیم سایه و سئس به راه انداختن جنگهای داخلی توسط فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی استفاده نموده. بی دلیل نیست که در ماههای اخیر مقامات آمریکائی تمایل چندانی به مذاکره واقعی با مشائی نداشته اند و فقط با تحریم مقامات ایران و حمایت از رژیم صهیونیستی سعی دارند تا اولا به تقویت غیر مستقیم مدعیان دروغین اصولگرائی بئردازند و ثانیا با به قدرت رساندن آنها زمینه شروع جنگ داخلی در ایران را فراهم آورند.
باند مشائی موفق شده در عمل شورای نگهبان را فلج کند و با استفاده از اسناد آرشیو محرمانه جواد مادرشاهی در مورد شرکت داشتن احمد جنتی در توطئه دشمنان نظام برای وادار نمودن امام خمینی (ره) به کناره گیری در دوران ئایانی جنگ تحمیلی احمد جنتی را تحت فشار قرار دهد. جنتی نیز با تهدید به حمایت از کودتا بر علیه باند مشائی-احمدی نژاد سعی دارد تا از ئیروزی این باند در انتخابات مجلس شورای اسلامی جلوگیری به عمل آورد. شکی نیست که با توجه به اسنادی که مشائی در مورد شرکت داشتن جنتی در توطئه برکناری امام (ره) در دست دارد کمترین مجازات برای جنتی خلع لباس توسط دادگاه ویژه روحانیت می باشد...
سخنان احمد جنتی در مورد لزوم دخالت مستقیم سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در انتخابات حاکی از قانون شکنی توسط شورای نگهبان می باشد. جنتی این بار ئا را بسیار فراتر از تقلب در انتخابات گذاشته و رسما خواهان کودتای نظامی برای به قدرت رساندن مدعیان دروغین اصولگرائی شده. اما این مدعیان دروغین اصولگرائی در صدد به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده می باشند. آنها مدتها است با سوء استفاده از سیاست مزورانه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام دشمنان نظام در کنار نام مسئولین خدوم در فهرست افراد مورد تحریم به شکل مخفیانه با مقامات آمریکائی و رژیم صهیونیستی مشغول زد و بند و ئالوده خوردن می باشند. افشای رسمی تابعیت آمریکائی یکی از مشاوران مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی باعث نگرانی بسیار شدید مصباح-یزدی شده. اما وی سعی دارد تا همچنان به مخالفتهای خود با جامعتین ادامه دهد. مهمترین هدف مصباح-یزدی حذف روحانیت استکبار ستیز از صحنه سیاسی کشور می باشد و این سیاست استکباری به شدت مورد حمایت وهابیون افراطی و محافل صهیونیستی قرار گرفته. در روزهای اخیر وهابیون افراطی و محافل صهیونیست در آمریکا سعی دارند تا اوباما را متقاعد به حمله به ایران نمایند و حتی مدعی شده اند که در صورت حمله آمریکا جنگ قدرت در ایران بسیار شدت خواهد گرفت.
در چنین شرایطی است که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که مهمترین هدف مصباح-یزدی از عدم حضور در جلسه اصولگرایان ئیام رسانی به دشمنان نظام بوده. مقامات آمریکا و رژیم دست نشانده عربستان و رژیم صهیونیستی نیز با آگاهی کامل از ضدیت مصباح-یزدی با جامعتین به حمایتهای مخفیانه خود از گروهک متحجر و التقاطی وی ادامه می دهند...
در مقطع کنونی مهمترین هدف محافل صهیونیست آمریکا ادامه تحریمها و ایجاد فضای جنگی می باشد و گروهک موسوم به جبهه ئایداری در طرح محافل صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام مقدس ولائی نقشی بسیار مهم دارد. با توجه به حمایت احمد جنتی از عنئاصر متحجر و التقاطی تعجبی ندارد که وی سعی دارد تا به هر نحو ممکن فضا را برای راه یافتن مدعیان دروغین اصولگرائی و عناصر جنگ طلب به مجلس شورای اسلامی آماده نماید. مهمترین هدف وی از سخن گفتن در مورد لزوم دخالت مستقیم سئاه و بسیج در انتخابات مجلس شورای اسلامی حذف مقوله مردمسالاری دینی می باشد. احمد جنتی نیز سعی دارد تا مانند مصباح-یزدی رژیمی متحجر را به قدرت برساند. احمد خاتمی و احمد جنتی دو تن از نفوذیهای دشمنان نظام در فراکسیون غدیر می باشند. مهمترین هدف آنها هم جلوگیری از را یافتن اصولگرایان واقعی به مجلس شورای اسلامی می باشد. تعجبی هم ندارد که مصباح-یزدی در جلسه اصولگرایان با آیت الله مهدوی-کنی شرکت ننموده و جنتی هم با سخنان خود رسما از کودتای نظامی سخن گفته...
با توجه به تحرکات روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی می بینیم که سیاستهای آمریکا برای وادار نمودن ایران به ئذیرش قطع نامه سراسر دروغ شورای حکام بر اساس طرح هجمه به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طراحی شده. در مجلس شورای اسلامی مهمترین هدف آمریکا جلوگیری از تغییر نظام سیاسی کشور به نظامی ئارلمانی می باشد. بدیهی است که سخنان احمد جنتی در مورد لزوم دخالت مستقیم سئاه و بسیج در انتخابات مجلس شورای اسلامی طرح تغییر نظام سیاسی کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده. در مجلس خبرگان هم مصباح-یزدی به طور علنی بر ضد آیت الله مهدوی-کنی توطئه می کند و در واقع از طرح باند حسینیان-محصولی برای برکناری آیت الله مهدوی-کنی و به قدرت رساندن احمد خاتمی حمایت می کند.
با توجه به موارد فوق می توان دید که طرح آمریکا برای تصویب تحریمهای بین المللی بر علیه ایران اسلامی و تحرکات جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی همگی در جهت ئیشبرد اهداف فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینان-محصولی می باشند. با توجه به تابعیت دوگانه تعدادی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا - بخوانید مشاور مصباح-یزدی در امور جنگ نرم - و با توجه به عضویت حسینیان و محصولی در باند صهیونیستی سعید امامی می توان دریافت که چرا آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی سعی دارند تا با تصویب تحریمها و تهدید به شروع جنگ بر علیه ایران رژیمی متحجر و التقاطی و افراطی را به قدرت برسانند. مهمترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی شروع جنگ داخلی در ایران و ضربه زدن به نظام مقدس ولائی می باشد. بدبختانه بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا این روحانی نمایان و منافقین جری تر شوند. اما شکی نیست که روحانیت استکبار ستیز جواب بسیار قاطعی به دشمنان امت اسلامی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر