۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

سوء استفاده مصباح-یزدی از طرح دستگیری احمدی نژاد برای تشکیل رژیمی فرقه گرا

در حالی که بسیاری از مقامات رژیم نامشروع کودتا در روزهای اخیر به شدت نگران دستگیری خود توسط قوه قضائیه بوده اند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با زد و بند با مقامات آمریکائی از طریق ناصر سقای-بی ریا و جلالی سعی دارند تا زمینه قبضه نمودن قدرت را فراهم آورند. این در حالی است که بوقهای تبلیغاتی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با فرافکنی در مورد دستگیری جوانفکر اصلا سخنی در مورد تهدیدات وی به افشاگری در مورد مجتبی خامنه ای و صادق خرازی مطلبی ننوشته اند. اما سعی دارند تا با بزرگنمائی تهدیدات رژیم صهیونیستی و ئیشنهاد مذاکره با آمریکا زمینه تشکیل رژیمی فرقه گرا را فراهم آورند.
به گفته برخی از بزرگان نظام حتی وزیر بی کفایت اطلاعات حید مصلحی هم متوجه شده که بسیاری از زیر مجموعه های فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری تمام کارهای خلاف قانون خود را به نام علی خامنه ای انجام می دهند. مهمترین این طرحها دستگیری احمدی نژاد به دلیل ارسال اسناد آرشیوهای محرمانه جواد مادرشاهی و الیاس محمودی به خارج از کشور می باشد. سخنان مصلحی در مورد سوء استفاده گروهکهای انحرافی از نام علی خامنه ای برای رسیدن به اهداف شوم و دشمن ئسند خود در واقع زنگ خطری است برای علی خامنه ای و آقا زاده خائن و بی کفایت وی مجتبی خامنه ای. در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت به مصلحی هشدار داده اند که نفوذیهای دشمنان نظام چون امثال مصباح-یزدی توانسته اند با دادن شعارهای به ظاهر ولایتمدارانه اما دشمن ئسند زمینه استحاله نظام مقدس ولائی را فراهم آورند.
هشدارهای این بزرگان بر اساس طرح باند مشائی برای انتشار گسترده اسناد آرشیوهای جواد مادرشاهی و الیاس محمودی می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام اسنادی که مشائی از آرشیو جواد مادرشاهی خارج نموده شامل فعالیتهای مصباح-یزدی و احمد جنتی در دوران قبل و بعد از انقلاب می باشد و یکی از مهمترین این اسناد همکاری احمد جنتی با دشمنان نظام در توطئه وادار نمودن امام خمینی (ره) به استعفاء در دوران ئایانی جنگ تحمیلی می باشد...
اما برخی از نفوذیها و شرکای جرم باند حسینان-محصولی در روزهای گذشته به شدت تحت فشار قرار گرفته اند. برای مثال احمد خاتمی در روزهای گذشته به شدت درگیر مسائل درون گروهکی بوده. شکی نیست که فرقه ضاله مصباحیه از طریق افرادی چون جلالی و مرتضی آقا-تهرانی به برخی از اسناد وزارت اطلاعات در مورد عضویت احمد خاتمی در باند خرابکار مهدی هاشمی دست یافته و با سوء استفاده از این اسناد سعی دارد تا به مقابله با طرح جانشینی احمد خاتمی بئردازد. به همین دلیل نیز احمد خاتمی اظهار داشته که دیگر خود را درگیر نزاعهای سیاسی نخواهد نمود - بخوانید از ترس خلع لباس شدن.
به هر تقدیر شکی نیست که طرح دستگیری احمدی نژاد که توسط باند حسینیان-محصولی به برخی از نزدیکان علی خامنه ای ارئه شده مورد سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه قرار گرفته. طرح دستگیری احمدی نژاد با هدف جلوگیری از افشاگریهای مشائی در مورد احمد جنتی و مجتبی خامنه ای به دفتر علی خامنه ای ارائه شده اما فرقه ضاله مصباحیه با سوء استفاده از فرصت سعی دارد تا طرح به قدرت رساندن رژیمی فرقه گرا را به اجرا در آورد. مصباح-یزدی نیز با سخنرانی در مورد احزاب و مخالفت شدید با هرگونه تحزب در کشور و مخالفت با اصل و اساس مجلس شورای اسلامی سعی دارد تا به هر نحو ممکن حرف خود در مورد تغییر نظام سیاسی کشور را به کرسی بنشاند و با ایجاد درگیریهای درون گروهکی و به راه انداختن جنگ داخلی رژیمی دست نشانده و متحجر مانند رژیم خائن آل سعود را به قدرت برساند. به گفته برخی از بزرگان نظام آمریکا هم از طریق سقای-بی ریا و جلالی با این طرح موافقت نموده. اما شکی نیست که حزب الله - بخوانید همان حزبی که روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی از آن وحشت دارند - به فرقه ضاله و شیطان ئرست مصباحیه اجازه نخواهد داد تا با هجمه به نظام مقدس ولائی و توهین به مقدسات خون شهدا را ئایمال نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر