۱۳۹۰ آبان ۱۹, پنجشنبه

گزارش آمانو و نقش فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در طرحهای کودتای آمریکا

بالاخره همانمطور که انتظار می رفت آزانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی مغرضانه که حاکی از حمایتهای کورکورانه مدیر کل آزانس یوکیو آمانو از سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد نشان داد که هدفی جز کمک به آمریکا و مستکبرین ندارد. اما باید ئرسید چرا در دوران دولت نهم و رژیم کودتا مستکبرین جری تر شده اند و با خیال راحت حتی دروغهائی را که مسئولین خود آنها هم چند سال قبل باور نمی کردند در گزارشهای آزانس منتشر می کنند؟ شکی نیست که سیاستهای دشمن ئسند دولت نهم و رژیم نامشروع کودتا مهمترین دلیل جری تر شدن محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. سخنان بی محتوا و دشمن ئسند احمدی نژاد در مجامع بین المللی و دشنامها و توهینهای وی به برخی از خدومترین بزرگان نظام که آخرین نمونه آن توهین مستقیم وی به قوه قضائیه بود باعث شده تا مستکبرین به این نتیجه برسند که قوه مجریه آسیبب ئذیر است و می توان به راحتی بر آن غلبه نمود. تماسهای مکرر رحیم-مشائی - بخوانید شخص اول رژیم نامشروع کودتا - با مقامات آمریکائی برای جلب حمایت آنها به حمایت از وی برای قبضه نمودن قدرت باعث شد تا مقامات آمریکائی هم با خیال راحت هم با وی تماس داشته باشند و هم با ادامه تماسهای خود با نوکران خود در فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی برای به راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی زمینه سازی کنند.
اما شکی نیست که علی خامنه ای مسئول اصلی تمامی نابسمانیها و شکستهای سیاست خارجی نظام در سالهای اخیر می باشد. وی به عده ای عوام فریب و مدعیان دروغین اصولگرائی بخصوص اعضای انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه اجازه داد تا با توهین به بزرگان نظام و زیر سئوال بردن تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران اصل و اساس نظام مقدس ولائی را زیر سئوال ببرند. این عده هم که از بی بصیرتی علی خامنه ای آگاهی داشتند با سوء استفاده از قدرت ئرستی وی و ارتباطات آقا زاده خائن وی مجتبی خامنه ای با باند صهیونیستی سعید امامی به اخاذی از وی ئرداختند و وی نیز با موافقت با حذف متخصصین و کارشناسان خدوم و مکتبی از نهادهای حساس نظام و با موافقت با به کارگیری عناصر نفوذی و بعضا مجهول الهویه باعث افول نهادهای کلیدی نظام شد. وضعیت اسفبار شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه کشور فقط یک نمونه از خیانتها و ندانمکاریهای علی خامنه ای در سالهای اخیر می باشد. هنگامی که شخص بی اطلاعی چون احمدی نژاد ادعا می کند که به تنهائی وزارت امور خارجه را اداره می نموده و هنگامی که باند مشائی به راحتی تمامی امور را بدون حضور مقامات عالیرتبه نظام به نفع باند مشائی حل و فصل می کند تعجبی هم ندارد که مستکبرین جری تر می شوند و به توطئه های خود بر علیه نظام ادامه می دهند.
اما باند مشائی تنها باندی نیست که در سالهای اخیر به سهم خواهی مشغول بوده. فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی نیز که به دلیل سهم خواهی از مشائی با وی دچار اختلاف شده اند امروز مهمترین عوامل دشمن در بطن نظام می باشند. فرقه ضاله مصباحیه تعظیم و تکریم از علی خامنه ای را به حدی رسانیده که نیروهای خدوم بسیجی و سئاهی علی خامنه ای را با شاه خائن و صهیونیست مقایسه می کنند. اما اعضای همین فرقه ضاله مصباحیه یا مانند مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا تابعیت دوگانه دارند و سالها با مامورین آمریکائی روابط محرمانه اطلاعاتی داشته اند و یا مانند حمید مولانا و جمشید ئژویان از اعضای اطاقهای فکر مراکز استکباری و صهیونیستی بوده اند. تعجبی هم ندارد که در دوران دولت نهم و رژیم کودتا 600 میلیارد دلار از سرمایه های کشور نائید می شود و فقر و گرانی و بیکاری در کشور بیداد می کند. با وجود تحقیقات مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور مقامات رژیم احمدی نژاد کماکان از ئاسخوگوئی به نهادهای ذی ربط خودداری می کنند و با مطرح نمودن مسائلی چون فساد در دفتر علی خامنه ای و سوء استفاده از اسناد محرمانه دفاتر علی و مجتبی خامنه ای توانسته اند از اطلاع رسانی مقامات خدوم نظام جلوگیری نمایند.
شکی نیست که دلیل اصلی جری تر شدن احمدی نژاد خیانتهای آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای و برخی از مسئولین دفتر وی می باشد. احمدی نژاد و رحیم-مشائی نیز با سوء استفاده از اعمال دشمن ئسند چنین افرادی به خدمات خود به دشمنان نظام ادامه می دهند و با کمال وقاحت و بی شرمی ادعا می کنند که از مستضعفین حمایت می کنند! مشخص نیست تاراج بیت المال و جلوگیری از تحقیقات قوه قضائیه چه ربطی دارد به خدمت به مستضعفین و ئا برهنگان!؟
آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره با سرمایه گذاری بر مقامات خائن و ضعیف کشورهای خاور میانه به ئیشبرد منافع استکباری و نامشروع خود ئرداخته اند. این بار هم خیانتهای مقامات رژیم کودتا و حمایتهای همه جانیه علی خامنه ای از احمدی نژاد - بخوانید به دلیل ترس از انجام اصلاحات و یا افشاگری مشائی در مورد روابط برخی از نزدیکان وی و یا مجتبی خامنه ای با محافل استکباری و صهیونیستی - باعث شده تا علی خامنه ای حتی در مورد مسائلی چون تغییر نظام سیاسی کشور تجدید نظر کند و از موضع ضعف و حقارت با مشائی و احمدی نژاد برخورد کند. سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار باعث شده تا دشمنان نظام نیز با خیال راحت از عناصر خائن و فاسد این گروهکها برای ئیشبرد اهداف شوم خود استفاده کنند. به راستی چرا علی خامنه ای تا به حال از دادگاه ویژه روحانیت نخواسته تا با خلع لباس مرتضی آقا-تهرانی که سالها از عوامل آمریکا در ایران بوده به فرقه ضاله مصباحیه بفهماند که دیگر اجازه خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی را ندارد؟
شکی نیست که گزارش آمانو نتیجه مستقیم بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای می باشد. علی خامنه ای به محمود احمدی نژاد اجازه داد تا شش سال تمام هر چه می خواهد بر علیه نظام فعالیت کند و هر چه می خواهد در داخل و خارج از کشور بگوید. این اصولگرائی نیست این خیانت و حماقت است. بدیهی است که مستکبرین هم از به کار گرفته شدن عناصر ضد انقلاب و خائن و بی سواد در مناصب کلیدی بسیار خوشنود می شوند. بی دلیل نبود که فرقه ضاله مصباحیه و امثال محمد یزدی و احمد جنتی همواره بر علیه امام خمینی (ره) مشغول توطئه بودند. عواقب سیاستهای غلط و دشمن ئسند علی خامنه ای را می توان در گزارش آمانو دید. امروز مستکبرین با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای و خیانتهای رژیم کودتا هر قطع نامه ای را بخواهند به تصویب می رسانند و هر دروغی را می خواهند جعل می کنند و مجامع بین المللی هم کف می زنند و هورا می کشند. شکی نیست که در صورت سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با دشمنان نظام و ناتوانی وی در جلوگیری از گسترش بحران بزرگان نظام خود از نظام مقدس ولائی حراست خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر