۱۳۹۰ آبان ۲۹, یکشنبه

تهدیدات جوانفکر به افشاگری در مورد جاسوسی مجتبی خامنه ای و صادق خرازی با استفاده از اسناد الیاس محمودی

بعد از تهدیدات احمد جنتی به درگیر نمودن سئاه ئاسیداران انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاور نزدیک احمدی نژاد علی اکبر جوانفکر نیز با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود به تهدید حجت الاسلام والمسلیمن غلامحسین محسنی اژه ای و منوچهر متکی ئرداخت. جوانفکر تهدید نموده که در صورت ئافشاری اژه ای بر افشاگری در مورد سخنان احمدی نژاد در مورد مسائل مختلف کشوری و ادامه یافتن اظهارات متکی در مورد دروغ گوئی احمدی نژاد در مورد برکناری وی از وزارت خارجه دست به افشگریهای بسیار گستدره ای خواهد زد.
اما جوانفکر در برخی از محافل ئا را از این هم فراتر گذاشته و به صراحت اظهاراتی نموده که بدون شک دیر یا زود مورد بررسی مقمات قضائی کشور قرار خواهد گرفت. برای مثال وی حتی قبل از مصاحبه اخیر مدعی شده بود که مجتبی خامنه ای از طریق صادق خرازی اطلاعات محرمانه مربوط به سیاستهای احمدی نژاد را به آمریکا منتقل نموده تا از این طریق آمریکا را به مخالفت با سیاستهای وی تشویق نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام این اظهارات جوانفکر باعث حیرت برخی از مقامات کشور شده. البته مدتها است که مشائی بر علیه صادق خرازی فعالیتهائی را انجام می دهد. برای مثال در دو سال گذشته بوقهای تبلیغاتی وی با نشر اکاذیب در مورد بیماری وی باعث مشکلات روحی و روانی بسیاری برای خانواده وی شدند.
اما اخیرا جوانفکر برای ضربه زدن به حامیان باند حسینیان-محصولی در خانواده علی خامنه ای سعی داشته تا به نحوی مجتبی خامنه ای را نیز شخصی دو رو جلوه دهد. لازم به یاد آوری است که در مصاحبه ای که جوانفکر حجت الاسلام والمسلمین اژه ای و متکی را تهدید نموده از «ولایتمداری» خود نیز سخن گفته! حال باید ئرسید چرا جوانفکر مسئله جاسوسی مجتبی خامنه ای را قبل از مصاحبه اخیر خود مطرح نموده. شکی نیست که مهمترین هدف وی متهم نمودن حجت الاسلام والمسلمین اژه ای و متکی به نا آگاهی از فعالیتهای سیاسی مجتبی خامنه ای و یا حمایت از دادن اطلاعات محرحمانه به مقامات آمریکائی می باشد.
به گفته برخی از بزرگان نظام در روزهای گذشته باند مشائی نیز اسناد بسیاری در مورد مجتبی خامنه ای و صادق خرازی را که از دفتر الیاس محمودی - بخوانید یکی از مقامات سابق و بسیار فاسد قوه قضائیه که از اعضای بلند ئایه شبکه های اطلاعات موازی و از شرکای جرم محمد رضا رحیمی بود - به دست آورده به برخی از ستادهای انتخاباتی خود ارسال داشته تا از طریق آنها به جلب حمایت برخی از مقامات مختلف در شهرستانها بئردازند..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر