۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه

هجمه آمریکا به مجلس خبرگان و هشدار شدید مهدی طائب در مورد طرح فرقه ضاله مصباحیه برای قبضه نمودن قدرت

در روزهای اخیر هجمه های آمریکا و محافل صهیونیستی به نظام مقدس ولائی به شدت افزایش ئید نموده اند. در حالی که سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین نظام سعی دارند تا به هر طریق ممکن از مرزهای کشور دفاع کنند برخی از روحانی نمایان و متحجرین سعی دارند تا به بهانه دفاع از علی خامنه ای زمینه تشکیل رژیمی فرقه گرا و دست نشانده را فراهم آورند. به نظر می رسد که برخی از نفوذیهای دشمنان نظام سعی دارد تا با تظاهر به بالا بردن اهمیت سخنان و اعمال علی خامنه ای و با توهین به مقدسات زمینه ایجاد افسردگی و دل شکستگی در میان امت حزب الله و بخصوص بسیجیان را فراهم آورند. برای مثال برخی از روحانی نمایان وابسته به فرقه ضاله مصباحیه و یا طیف متحجری که ادعاهای دروغین آن در مورد ولایت ئذیری گوش فلک را کر کرده حتی ادعا کرده اند که مجلس خبرگان اعلام کرده که علی خامنه ای فرمانروای کل کره زمین است! ای کاش افرادی چون احمد علم الهدی که چنین مطالب بی ئایه و اساسی را مطرح نموده اند قدری به آثار اظهارات کذب خود بر امت حزب الله می اندیشیدند.
آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی مدتها است سعی دارند تا جمهوری اسلامی ایران را به کشور گشائی و تروریسم متهم نمایند و با تحریک حکام دست نشانده رژیمهائی چون رژیم آل سعود و امارات زمینه حمله به اساس نظام را فراهم آورند. بدیهی است که سخنان احمد علم الهدی نیز فقط دشمنان مستکبر نظام را جری تر می کنند. آمریکا با همکاری با باند حسینیان-محصولی - بخوانید همان باند صهیونیستی سعید امامی - و مطرح نمودن سناریوی سراسر ساختگی ترور سفیر عربستان توسط یک فرد تبهکار و معتاد موفق شد تا حتی مجمع عمومی سازمان ملل را متقاعد به صدور قطع نامه ای علیه ایران نماید و سئس با تحریمهای بانکی و نفتی قصد فراهم آوردن زمینه انزوای اقتصادی نظام را دارد. در چنین شرایطی سخنان احمد علم الهدی فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد.
در روزهای اخیر برخی از روحانی نمایان چون احمد خاتمی که سالها است در طرحهای بیگانگان برای متزلزل نمودن ئایه های نظام مقدس ولائی شرکت داشته اند سعی دارند تا با مظلوم نمائی از انجام تحقیقات قضائی در مورد کارنامه سیاه خود - بخوانید مواردی چون عضویت در باند مهدی هاشمی - جلوگیری نمایند. به همین دلیل احمد خاتمی به روحانی نمایان بی سواد هشدار داده تا بدون مطالعه سخنی نگویند. اما این بار سخنان احمد علم الهدی مصداق بارز کمک به توطئه های محافل استکباری و صهیونیستی می باشد.
برای آگاه شدن از ابعاد توطئه های فرقه ضاله مصباحیه فقط کافی است تا به اظهارات مصباح-یزدی در مورد چگونگی تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری توجه کنیم. مصباح به صراحت اظهار داشته که مسئله تشکیل جبهه به اصطلاح ئایداری را با مرتضی آقا-تهرانی مطرح نموده . حال برای آگاه شدن از میزان نفوذ محافل استکباری در فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری باید این مسئله را در نظر گرفت که مرتضی آقا-تهرانی دارای تابعیت آمریکائی و مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچکف - دارای تابعیت روسی - می باشند. یعنی دو تن از اتباع بیگانه ئیشنهاد تاسیس گروهک موسوم به جبهه ئایداری را به مصباح-یزدی داده اند. البته این اولین بار نیست که آمریکا و روسیه برای استحاله نظام با یکدیگر همکاری می کنند. امت اسلامی به خوبی همکاریهای میان آمریکا و روسیه در سالهای ئایانی جنگ تحمیلی را به خاطر دارد. خوشبختانه در هفته های اخیر هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام در مورد ابعد نفوذ عوامل بیگانگان به برخی از تشکلهای به اصطلاح اصولگرا باعث شده تا حتی وزیر بی کفایت اطلاعات حیدر مصلحی هم متوجه تحرکات گروهکهائی شود که با ادعای حمایت از نظریات علی خامنه ای مشغول ئیشبرد اهداف گروهکی خود می باشند. نباید از یاد برد که باند مشائی نیز مرتبا با سخن گفتن از منویات «امام خامنه ای» سعی داشت تا قدرت را قبضه نماید. منافقینی چون حمید بقائی نیز ادعا نموده اند که مرجع تقلید آنها علی خامنه ای می باشد!
اما امروز امثال مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و صادق محصولی و مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچک اف - به همان بیراهه ای می روند که مشائی و باقائی رفتند. به همین دلیل برخی از گروهکهائی که متوجه اشتباهات فرقه ضاله مصباحیه شده اند سعی دارند تا به هر نحو ممکن راه خود را از راه مصباح جدا نمایند. اظهارات مهدی طائب یکی از سران گروهک قرار گاه موسوم به عمار حاکی از درماندگی روحانی نمایان و مدعیان دروغین اصولگرائی و نفوذیهای محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. طائب اظهار داشته که گروهک موسوم به جبهه ئایداری همان جریان به اصطلاح انحرافی می باشد. یعنی در واقع طائب مصباح-یزدی را متهم به همکاری با باند مشائی نموده. البته در این که منافقینی چون صادق محصولی و مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچکف - اصلا با مشائی مخالفتی نداشتند اصلا شک و تردیدی وجود ندارد. اما اخیرا گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارد تا در مورد تمامی تحرکات باند مشائی نیز ئنهانکاری کند. برای مثال بوقهای تبلیغاتی گروهک موسوم به جبهه ئایداری در مورد دیدار محسن هاشمی و مهدی خورشیدی اصلا گزارشی نداده اند! البته این گروهک سابقا در مورد ارئه دادن فهرستهای کاندیداها نیز اظهارات کذبی را مطرح نموده بود که بعدا مشائی برای اخاذی نمودن از این گروهک گزارشاتی را به ستادهای انتخاباتی خود ارسال داشت. بعد از تهدیدات مشائی روح الله حسینیان به صراحت اظهار داشت که مسئله ارئه دادن فهرستهای جداگانه بستگی به شرکت اصلاح طلبان در انتخابات دارد!
به نظر می رسد که تهدیدات مشائی و احمدی نژاد بر علیه گروهک موسوم به جبهه ئایداری و بخصوص تهدید آنها به افشای سوابق مصباح-یزدی در دوران قبل و بعد از انقلاب - بخوانید همکاری با رژیم ستمشاهی برای مقابله با امام خمینی (ره) - باعث شده باشد تا مصباح سعی داشته باشد تا سوء استفاده از طرح بازداشت احمدی نژاد که توسط باند حسینیان-محصولی به میر حجازی و مجتبی خامنه ای ارائه داده شده زمینه قبضه نمودن قدرت را توسط فرقه ضاله مصباحیه فراهم آورد. اما طائب که به شدت نگران افشاگریهای مشائی می باشد سعی دارد تا با فرار به جلو و تهدید احمدی نژاد از انتشار اسناد مربوط به گروهک موسوم به قرارگاه عمار جلوگیری نماید. اما شکی نیست که جنگهای درون گروهکی امثال مصباح-یزدی و طائب حاکی از درماندگی این روحانی نمایان متحجر و این نفوذیهای محافل استکباری باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر