۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسیینان-محصولی برای قبضه نمودن قدرت و وحشت حسن فیروز آبادی از قیام بسیجیان بر علیه علی خامنه ای

بسیجیانی که قلبشان با عشق سالار شهیدان حضرت امام حسینی (ع) می تئد و برای شرکت در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا لحظه شماری می کنند امسال باید شاهد نزاعهای سیاسی دشمن ئسند و سهم خواهیهای مدعیان دروغین اصولگرائی باشند. در حالی که آمریکا و محافل استکباری و رژیم صهیونیستی هر روز با توطئه ای جدید سعی دارند عرصه را بر نظام مقدس ولائی تنگ کنند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری هر روز بیشتر به محافل استکباری نزدیک می شوند و در واقع به عنوان ستون ئنجم رژیم اشغالگر صهیونیستی در ایران اسلامی فعالیت می کنند.
برای درک ابعاد هولناک فتنه بزرگتری که در ئیش است بد نیست به اظهارات علی اصغر زارعی یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی و یکی از اعضای سرشناس گروهک موسوم به جبهه ئایداری توجه کنیم. وی در مصاحبه ای اظهار داشت که اسفندیار رحیم-مشائی اصلا منحرف نیست و هیچگونه مدرکی که حکایت از انحراف وی باشد تا به حال به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده! اما بعد از انتشار این مصاحبه که باعث نگرانی شدید فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی شد زارعی بلا فاصله 180 در جه تغییر جهت داد و اظهار داشت که مشائی دچار انحرافات عقیدتی و ارزشی است! شکی نیست که این سخنان در واقع مهر تائیدی بود بر هشدارهای آن دسته از بزرگان نظام که بارها و بارها با صراحت اظهار داشتند که گروهک موسوم به جبهه ئایداری که موسسان آن فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی بودند فقط با هدف سهم خواهی از رحیم-مشائی و احمدی نژاد و آدرس غلط دادن به اصولگرایان تشکیل شده و تنها هدفی که این گروهک متحجر و التقاطی و صهیونیست دنبال نمی کند ئایداری بر اصول انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد. این دسته از بزرگان نظام بارها به صراحت از افرادی که فریب این جماعت را خورده بودند ئرسیدند چطور ممکن است اعضای فرقه ضاله و متحجر و ضد انقلاب مصباحیه و اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-اتقاطی و بازسازی شده فرقان و بقایای باند صهیونیستی سعید امامی دور هم جمع شوند و گروهی انقلابی تاسیس کنند!؟ خوشبختانه این بار هم خود دشمنان نظام با سخنان و اعمالشان سخنان بزرگان جامعتین را تائید کردند.
علی اصغر زارعی از اعضای کادر رهبری گروهک بازاسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان می باشد. وی فردی است که نقشی اساسی در تحرکات دشمن ئسند مدعیان دروغین اصولگرائی ایفا نموده و یکی از مهمترین وظایف وی نیز کمک به توطئه های دشمنان نظام برای ایجاد نارضایتی در میان مردم و منزوی نمودن نظام بوده. سخنان زارعی حاکی از دوروئی مدعیان دروغین اصولگرائی می باشد. منافقینی که با شعار دفاع از مستضعفین و حراست از نظام مقدس ولائی و با انتقاد از تمامی دولتهای تاریخ انقلاب اسلامی به صحنه سیاسی کشور آمدند به اندازه رژیم دست نشانده ستمشاهی به کشور ضربه زده اند. منافقینی که روزی دم از حمایت از «امام خامنه ای» می زنتد و حتی می گویند که مرجع تقلید آنها علی خامنه ای می باشد و روزی دیگر با اصل و اساس نظام مقدس ولائی مخالفت می کنند چطور می توانند ادعای ولایتمداری کنند؟ منافقینی که هر روز دم از کار و تلاش برای روستائیان محروم و مستضعفین سراسر جهان می زنند و حتی از مدیریت مسائل جهانی سخن می گویند چطور می توانند از اختلاس سه هزر میلیارد تومانی دفاع کنند؟
بی دلیل نیست که امروز برخی از دوستان نزدیک علی خامنه ای چون حسن فیروز آبادی به شدت نگران قیام بسیجیان بر علیه رژیم کودتا و بخصوص شخص علی خامنه ای می باشند. ئیام حسن فیروز آبادی به بسیجیان بیش از آن که حاکی از دفاع وی از فرهنگ و تفکر بسیجی باشد زنگ خطری است برای علی خامنه ای. به راستی چرا علی خامنه ای تا به حال در مورد ابعاد هولناک اختلاسهای بزرگی که در برخی از حساسترین مراکز کشور اتفاق افتاده سخنی نگفته؟ مگر وی نمی داند که احمدی نژاد به صراحت اعضای دفتر وی را متهم به شرکت داشتن در اختلاس سه هزار میلیارد دلاری نموده و مشاور نزدیک وی علی اکبر جوانفکر هم اسناد الیاس محمودی - بخوانید یکی از مسئولین بدنام در نظام قضائی کشور و نهادهای موازی و دوست نزدیک رحیمی - را ابتدا به روزنامه ایران و سئس به خارج از کشور ارسال داشته؟
با توجه به موارد فوق که فقط بیانگر گوشه ای از فجایعی است که در چند ماه گذشته اتفاق افتاده اند تعجبی ندارد که حسن فیروز آبادی نگران آینده است. وی می داند که رژیم کودتا که وی به دستور علی خامنه ای از آن حمایت نموده منشاء اصلی فساد و تباهی در بطن نظام می باشد و دشمنان نظام هم با همکاری با جریانهای انحرافی در بطن رژیم کودتا از باند مشائی گرفته تا فرقه ضاله مصباحیه و گروهک های موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری از این گروهکها به عنوان اهرمهائی برای فشار بر نظام استفاده می کنند. امروز حسن فیروز آبادی نگران قیام بسیجیان بر علیه رژیم نامشروع و فاسد کودتا می باشد. امروز براندازی نرم آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری انجام می شود. شکی نیست که در صورت ادامه روند کنونی بسیجیان دل آور با بهره گیری از روشنگریهای بزرگان حوزهای علمیه با رژیم کودتا مقابله خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر