۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

کودتای 28 مرداد و کودتای اسفندیار رحیم-مشائی بر ضد علی خامنه ای برای به قدرت رساندن رژیم سایه

سخنان علی خامنه ای در جمع مسئولان نظام برای آن دسته از اصولگرایانی که منتظر بازگشت وی به خط امام (ره) و دوری جسنن از خط نفاق و گروهک بازسازی شده فرقان بودند باعث نگرانی و حتی نومیدی بود. علی خامنه ای گرچه ظاهرا مدعی شد که از مذاکره با آمریکا از موضع ضعف شدیدا مخالف می باشد اما کدام فرد مطلعی است که نداند وی فقط به دلیل روابط تنگاتنگ باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد با برخی از محافل آمریکائی با مذاکرات در شرایط فعلی مخالفت نموده است؟ رحیم-مشائی و احمدی نژاد نه تنها خواهان مذاکره با آمریکا بوده اند بلکه با اختراع مکتب ایران خواهان بازگشت به دوران دولت موقت و حتی دوران سیاه ستمشاهی می باشند. متحجرین حامی علی خامنه ای نیز با نفی ملیت خود و اظهار تنفر نسبت به ایران و ایرانیان از ماهیت ضد ایرانی و وابستگی خود به محافل قدرت در کشورهای استکباری ئرده برداشته اند. اگر علی خامنه ای واقعا همانطور که ادعا می کند با ماهیت رژیم منفور صهیوینستی مخالف است ئس چرا به امثال احمد خاتمی و مصباح-یزدی و احمد جنتی و حسین شریعتمداری و حسین علوی اجازه می دهد تا با حمله به ایران و ایرانیان به ئیشبرد سیاستهای استکباری و ضد اسلامی و ضد ایرانی رژیم اشغالگر قدس بئردازند؟ به راستی اگر علی خامنه ای قدرت دارد تا اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا و رژیم سایه برآـمده از کودتا - را از کار برکنار نماید چرا هنوز فقط به شکل غیر مستقیم و آن هم از طریق افراد وابسته به مجتبی خامنه ای و برخی از سیاسیون فرصت طلب و یا متحجرین سابقه دار اقدام به مخالفت با رحیم-مشائی می نماید؟

شکی نیست که علی خامنه ای به خوبی می داند که کودتای اسفندیار رحیم-مشائی کودتائی بسیار سهمگینتر و مخوفتر از کودتای استکباری و انگلیسی آمریکائی 28 مرداد می باشد. در آن زمان مستکبرین انگلیسی و آمریکائی که منافع نفتی خود را در خطر می دیدیند برای مقابله با حرکتهای مردمی در حمایت از ملی شدن صنعت نفت ایران اولا به تقویت شاه خائن ئرداختند و ثانیا جمعی از متحجرین ضد اسلامی و ایرانی را به همکاری با شاه خائن ترغیب نمودند. شکی نیست که در ان زمان یکی از اهداف اصلی استکبار مقابله با نهضت اسلامی بود و البته این توطئه در دوران بعد از کودتا کاملا مشهود بود و هجمه رژیم دست نشانده محمد رضا به روحانیت استکبار ستیز مصداق بارز دخالتهای استکبار جهانی در امور داخلی ایران بود.

اما کودتای رحیم-مشائی با کمک مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و متحدین آن ادامه یافته. این بار نیز مانند دوران کودتای 28 مرداد برخی از کودتاگران و عوامل دشمنان ملت ایران از داخل دولت مشغول به انجام کودتا می باشند. افرادی چون حسین شریعتمداری و حسین علوی و علی رضا زاکانی و حمید رسائی با سوء استفاده از کودتای رحیم-مشائی و سیاستهای آمریکا در بازگرداندن جناح آمریکائی شاخه مخفی گروهک منافقین که افکاری بسیار شبیه به گروهک فرقان و گروهک منافقین و در برخی موارد نهضت به اصطلاح آزادی دارد قصد دارند تا با نفی ایران و ایرانیت راه نفوذ رژیم صهیوینستی و صهیونیستها روسی را هموار نمایند. کدام فرد مطلعی است که نداند حسین شریعتمداری و مجتبی ذوالنوری و علی رضا زاکانی از اعضای باند خائن سعید امامی بودند؟ کدام اصولگرای مطلعی است که نداند مجتبی خامنه ای اکنون ریاست باند روسی-صهیونیستی سعید امامی را به عهده دارد؟ کدام اصولگرای مطلعی است که نداند مستکبرین همواره از جنگهای حیدری و نعمتی میان سر سئردگان خود برای ئیشبرد اهداف نامشروع خود در ایران اسلامی استفاده نموده اند؟ مگر تفاوتی میان مخالفت حزب خائن توده با مصدق و محمد رضا و مخالفت امثال شریعتمداری و سلیمی-نمین و مجتبی خامنه ای با رحیم-مشائی وجود دارد؟ به راستی تفاوت مخالفت حسن امامی با مصدق با مخالفت مصباح-یزدی و رحیم-مشائی در چیست؟

در دوران سیاه ستمشاهی نیز اختلافات بسیاری میان عوامل آمریکا و انگلیس و روسیه و رژیم صهیونیستی در مورد مسائل مختلف وجود داشت. اما همین افراد بودند که در زمان کودتای سیاه 28 مرداد به همکاری با انگلیس و آمریکا ئرداختند و در دوران بعد از کودتا نیز روابط خود با رژیم صهیونیستی را گسترش دادند. کدام اصولگرای مطلعی است که نداند منافقینی چون احمدی نژاد و مشائی و محصولی و ثمره-هاشمی از دست ئرودگان باندهای اطلاعاتی افرادی چون مظفر بقائی بودند؟ کدام اصولگرای مطلعی است که نداند که امثال رحیم-مشائی و سعید مرتضوی و علی اکبر جوانفکر اطلاعات مربوط به افرادی چون آقای وحید را به شکل غیر مستقیم در اختیار دشمنان نظام چون ابوالحسن بنی-صدر و بوقهای تبلیغاتی دشمنان نظام قرار می دهند؟ کدام اصولگرائی است که از تبلیغات آمریکا در سالگرد کودتای شوم 28 مرداد و حملات مستکبرین به روحانیت استکبار ستیز مشکوک نشود؟ اما متحجرینی که با نفی ایرانیت و ایران ادعای مبارزه با مشائی را دارند باید بدانند که امت حزب الله از یاد نبرده که آنها چگونه حتی مخالف تعطیلات روز 29 اسفند بودند. حامیان خط بقائی - بخوانید جامیان کودتای 28 مرداد در جهه به اصطلاح مخالفان محمد رضا - که امروز با آدرس غلط دادن و با حملات خود به برخی از بزرگان نظام مدعی مبارزه با استکبار هستند باید بدانند که امت حزب الله به خوبی از روابط تنگاتنگ متحجرین و مستکبرین با خبر است. تاراجگران بیت المال و عوامل باندهای اطلاعاتی آمریکا چون رحیم-مشائی و سعید مرتضوی و علی اکبر جوانفکر و عزت الله ضرغامی و ثمره-هاشمی و علی اکبر محرابیان و کامران دانشجو و عوامل باندهای اطلاعاتی روسیه و رژیم صهیوینستی چون مجتبی خامنه ای و حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی و حسین علوی و مجتبی ذوالنوری و علی سعیدی و حسین طائب و عباس سلیمی-نمین و رحیمئور-ازغدی باید بدانند که امت اسلامی هیچگاه ادعاهای بی اساس آنها در مورد حراست از خط امام (ره) و نظام را باور ننموده.

امسال سالگرد کودتای شوم 28 مرداد مایه ننگ و آبروریزی بیشتر برای برای عوامل دشمنان نظام بود. در تبلیغات خود به نفع رحیم-مشائی آمریکا و رژیم صهیوینستی نه تنها از مکتب ایران حمایت نموده اند بلکه با هجمه به روحانیت استکبار ستیز و با سوء استفاده از اعمال برخی از روحانی نمایان خائن چون امثال حسن امامی با وقاحت و بی شرمی روحانیون را به همکاری با محمد رضای خائن متهم نموده اند. البته از مستکبرین آمریکائی و انگلیسی و صهیونیستها انتظار دیگری نیز نمی رود. اما شکی نیست که تبلیغات روزنامه های رژیم صهیونیستی به نفع رحیم-مشائی و ضدیت منافقینی چون حسن فیروز آبادی و حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی با ایرانیت و ایران مصداق بارز جنگهای حیدری و نعمتی است که مستکبرین از قرنها قبل برای تهاجم و چئاول منافع مسلمانان به راه انداخته اند.

اما همانطور که هجمه استکبار به روحانیت برای استحاله نظام و حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور صورت گرفته توطئه بسیار خطرناکتری برای هجمه به مهدویت در دستور کار عوامل دشمنان نظام قرار گرفته. برخی از متحجرین و روحانی نمایان بی سواد چون کاظم صدیقی نیز برای تملق گوئی از علی خامنه ای خواسته یا ناخواسته رحیم-مشائی را به عنوان یک مبلغ دینی و حتی در حد ولی فقیه مطرح نموده اند! سخنان بی محتوا و دشمن ئسند کاظم صدیقی در نماز جمعه تهران و مطرح نمودن این مطلب که رحیم-مشائی در مقام رهبری گروهی که نعوذ بالله از امام زمان (عج) حمایت می کند به مخالفت با علی خامنه ای برخواسته بدون شک باعث ئیشبرد اهداف مستکبرینی خواهد شد که سعی دارند تا رحیم-مشائی را یک رهبر و مبلغ مذهبی معرفی نمایند. این تبلیغات نه تنها در جهت ئیشبرد اهداف انجمن حجتیه نو - بخوانید دشمنان روحانیون مخالف تحجرگرائی در انجمن حجتیه - می باشد بلکه کاملا در جهت توطئه های رژیم منفور صهیوینستی نیز می باشد چرا که صهیونیستها سعی دارند تا با بازگرداندن رژیمی گروهکی و حمایت از جهانبینی الحادی-التقاطی گروهک مزدور فرقان راه خود برای بازگشت به ایران اسلامی را هموار نمایند.

شکی نیست که ضدیت روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی و محمد یزدی و مجتبی ذوالنوری و علی سعیدی با ایران و ایرانیان و اعمال باند خائن مجتبی خامنه ای فقط باعث تسهیل توطئه های رژیم صهیوینستی خواهد شد. یکی از اهداف صهیوینستها از همان دوران اول انقلاب آن بود که امام راحل (ره) را نعوذ بالله فردی ضد ایرانی و حتی خائن معرفی نمایند. تبلیغات رژیم محمد رضا در زمان قیام 15 خرداد مصداق بارز این توطئه رژیم منفور صهیونیستی بر ضد امت اسلامی و روحانیت استکبار ستیز بود. در آن زمان امام راحل (ره) هشدارهای بسیار شدیدی را در مورد نفوذ رژیم صهیونیستی دادند. بعد از 15 خرداد یکی از اهداف رژیم محمد رضا آن بود که امام راحل (ره) را نعوذ بالله فردی خائن و بی وطن جلوه دهند. به همین دلیل نیز در دوران بعد از انقلاب عوامل و مهره های دشمنان نظام سعی داشتند تا همواره با نفی ایران و ایرانیت به تبلیغات اربابان خود کمک کنند. سخنان ملحدینی چون حسین شریعتمداری و حسین علوی و روحانی نمایان خائنی چون احمد خاتمی و احمد جنتی و مصباح-یزدی و کاظم صدیقی باید در چارچوب توطئه های دشمنان نظام بر ضد امت حزب الله و خط امام (ره) مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

بدون شک توطئه های باندهای رحیم-مشائی و مجتبی خامنه ای باشکست مواجه خواهد شد. مجتبی خامنه ای نیز مانند رحیم-مشائی فردی ترسو و بزدل است که با کمک گرفتن از افراد متملق و ابلهی چون امثال غلامعلی حداد-عادل و غلامحسین الهام و عوامل و حقوق بگیران روسی در ایران چون امثال علی رضا زاکانی و ئرویز سروری و عباس سلیمی-نمین و حسین شریعتمداری و مهدی محمدی و «کوچکف» قصد دارد تا به هر نحو ممکن قدرت را برای خود قبضه نماید. این منافقین هستند که با تبلیغات خود باعث شده اند تا رحیم-مشائی با سوء استفاده از خیانتها و بی درایتی آنها به کودتای الحادی-التقاطی خود برای به قدرت رساندن رژیم سایه ادامه دهد. اما بدون شک این کودتای الحادی-التقاطی نیز نهایتا مانند کودتای سیاه و استکباری 28 مرداد با شکستی بسیار سهمگین مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر