۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

بی بصیرتی علی خامنه ای و مطرح شدن نظریه اسلام منهای روحانیت توسط رحیم-مشائی و محمد علی رامین

در روزهای اخیر برخی از بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای و رژیم نامشروع کودتا با فرا فکنی و تمرکز بر نقش برخی از عناصر تابولداری که سالها است توسط امت اسلامی طرد شده اند قصد دارند تا به هر نحو ممکن بر نقش مخرب اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی رامین در مطرح شدن نظریه اسلام منهای روحانیت سرئوش بگذارند. بدیهی است که مطرح شدن نقش دو تن از نزدیکترین مشاوران محمود احمدی نژاد در هجمه به بیوت مراجع باعث توجه اذهان عمومی به بی بصیرتی علی خامنه ای خواهد شد چرا که این دولت به اصلاح اصولگرا نه تنها از طریق کشتار و شکنجه مردم بی گناه به قدرت رسید بلکه از زمان به قدرت رسیدن هجمه به بیوت مراجع عظام را در دستور کار خود قرار داده است. بدیهی است که افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد نقش مخرب رحیم-مشائی باعث شده تا برخی از بوقهای تبلیغاتی حامی وی به شدت در تلاش باشند تا با بزرگنمائی نقش عناصر تابولداری چون اعضای حلقه کیان در صدد سرئو ش نهادن بر نقش مدیر واقعی کودتای خط جدید نفاق باشند...

اما علی خامنه ای نیز بسیار نگران وضعیت کنونی می باشد. اولا ضد انقلاب با سوء استفاده از بی کفایتی علی خامنه ای و انزجار شدید برخی از بزرگان حوزه از حضور وی در شهر مقدس قم به تبلیغات گسترده ای بر علیه نظام دست زده. شکی نیست که این بار نیز دشمنان مستکبر نظام قصد ئیشبرد اهداف شوم عناصر ضد انقلاب داخلی را دارند. به همین دلیل نیز رحیم-مشائی با استفاده از شیوه های تبلیغاتی مستکبرین که از عناصر سوخته شده و معلوم الحال برای جلوگیری از افشاگری در مورد عناصر مخرب جلوگیری می کنند با بزرگنمائی نقش افرادی چون عبدلکریم سروش و مجتهد-شبستری قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشگریهای بزرگان نظام بر علیه رژیم سایه جلوگیری به عمل آورد. برای مثال رحیم-مشائی با تشویق رسانه های حامی خود به حمله به مهندس محمد رضا با هنر سعی دارد تا وی را فردی فرصت طلب و حتی فتنه گر جلوه دهد!

اما به راستی چه اشخاصی مسئله اسلام منهای روحانیت را مطرح نمودند؟ مگر محمد علی رامین با سوء استفاده از موقعیت خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسما مسئله بازگشت روحانیون به مساجد را مطرح ننمود؟ مگر آقا زاده بی کفایت و بی سواد علی خامنه ای مجتبی خامنه ای باعث و بانی هجمه قلم به دستان مزدور حامی امثال علی رضا زاکانی و غلامعلی حداد-عادل به بیت امام راحل (ره) و بخصوص آیت الله موسوی-خوئینیها نبود؟ مگر رحیم-مشائی با سوء استفاده از بی بصیرتی علی و مجتبی خامنه ای نظریه مکتب به اصطلاح ایران را که در حقیقت همان عقاید دربار محمد رضا در دوران قبل از انقلاب اسلامی بود را به شیوه جدیدی و آن هم بعد از مذاکرات طولانی با عمال سازمان منفور سیا چون هوشنگ امیر احمدی مطرح ننمود؟ مگر برخی از نمایندگان وطن فروش علی خامنه ای چون حسین شریعتمداری از مطرح شدن مسئله مکتب به اصطلاح ایران به عنوان دستاویزی برای حمله به ایران و ایرانیان استفاده ننمودند؟ مگر افرادی چون حبیب الله عسگر-اولادی و یا روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و یا حمید رسائی که با مشائی مخالفت می کنند حتی بیشتر از وی به انقلاب و نظام ضربه نزده اند؟ مگر حسین شریعتمداری از فتنه گری رحیم-مشائی سخن نگفته؟ ئس چرا وی از علی خامنه ای که عامل اصلی قدرت گرفتن رحیم-مشائی می باشد انتقادی به عمل نمی آورد؟ مگر علی خامنه ای خود را بالاتر از قانون نمی داند؟ ئس چرا به حدی بی بصیرت است که نمی تواند از قدرت یافتن رحیم-مشائی جلوگیری به عمل آورد؟ رحیم-مشائی اکنون سیاستهای نفتی و هوا-فضا و اقتصادی و فرهنگی نظام و گزینش در قوه مجریه را مستقیما زیر نظر دارد. ئس چرا هنگامی که برخی از ارزشگرایان هشدار می دهند که احمدی نژاد باید میان «ولایت» علی خامنه ای و «ولایت» رحیم-مشائی یکی را انتخاب کند آنها خود مورد اهانت حامیان احمدی نژاد قرار می گیرند؟

مگر افرادی چون مرتضی نبوی از خطراتی که از جانب باندهای رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی متوجه نه تنها نظام بلکه مقوله مهدویت می باشد هشدارهای بسیار شدیدی را نداده اند؟ ئس چرا علی خامنه ای هنوز طوری سخن می گوید که گوئی وی مسئول هجمه مستکبرین به روحانیت استکبار ستیز نیست؟ مگر معاون اسد الله لاجوردی در مصاحبه با یکی از بوقهای تبلیغاتی مجتبی خامنه ای با کمال وقاحت و بی شرمی ادعا ننمود که امام خمینی (ره) به مقامات قضائی دستور دادند که از تعقیب قضائی بهزاد نبوی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ئرونده شهادت محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر خود داری نمایند؟ مگر علی اکبر ولایتی با کمال وقاحت ادعا ننمود که امام خمینی (ره) شخصا دستور انجام مذاکرات محرمانه با دولت مستکبر ریگان را در زمان ماجرای مک فارلین صادر نمودند؟ به راستی مسئولین اصلی هجمه استکبار به بیت و یاران امام (ره) کدامیک از مسئولین نظام می باشند؟ مگر نه این است که در ماههای اخیر بوقهای تبلیغاتی مجتبی خامنه ای در ابتدا به بیت امام (ره) حمله ور می شدند و حتی با عناصر خرابکار ضد انقلاب در این مورد مسابقه می گذاشتند و بعدا نیز عمال استکبار در بطن رژیم کودتا چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین نظریه اسلام منهای روحانیت را مطرح می نمودند؟

شکی نیست که علی خامنه ای مستقیما مسئول مطرح شدن طرح استکباری اسلام منهای روحانیت می باشد. اعمال علی خامنه ای در ماههای ئس از کودتای رژیم سابه مصداق بارز بی بصیرتی خواص می باشد. تعجبی هم ندارد که عناصر نفوذی مستکبرین چون اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی رامین با سوء استفاده از بی بصیرتی وی اول نظریه اسلام منهای روحانیت را مطرح نمودند و بعدا هم با ادامه کودتا و هجمه به بیت امام (ره) و وارونه جلوه دادن حقایق در صدد خدمت به استکبار بر آمدند. آری امروز مظلومیت بیت امام (ره) در کشور آقا امام زمان (عج) به حدی است که حامیان اسلام اموی در روز روشن به بیوت مراجع حمله ور می شوند. عدم استقبال مراجع عالیقدر و آیات عظام از علی خامنه ای در شهر مقدس قم نیز باعث شده تا مزدوران علی خامنه ای با تهدید بزرگان حوزه از آنها بخواهند که از علی خامنه ای حمایت کنند. اما همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند اگر رژیم منفور سایه به تهدید مراجع عالیقدر ادامه دهد امت اسلامی به شدت به امثال رحیم-مشائی و محمد علی رامین ئاسخ خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر