۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و طرح رحیم-مشائی و رژیم سایه برای خلع لباس آیت الله موسوی-خوئینیها

در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت نگران طرحهای رژیم سایه برای ادامه کودتا بوده اند. مدعیان دروغین اصولگرائی نیز با مستمسک قرار دادن مسئله مکتب به اصطلاح ایران سعی دارند تا به هر نحو ممکن از سقوط علی خامنه ای توسط رژیم سایه جلوگیری به عمل آورند. در مقطع کنونی علی خامنه ای سعی دارد تا از ادامه کودتای رحیم-مشائی جلوگیری به عمل آورد چرا که مهمترین هدف این کودتا برکناری وی می باشد. اما نه علی خامنه ای و نه رحیم-مشائی به اهداف والای نظام مقدس ولائی کوچکترین توجهی نداشته اند. دو جناح رژیم کودتا یعنی باند علی خامنه ای و رژیم سایه به رهبری رحیم-مشائی سعی دارند تا با حمله به بیت امام (ره) و بزرگ جلوه دادن خطر جنبش سبز از توجه امت اسلامی به مبانی ارزشی روز مبارزه با استکبار جهانی جلوگیری تمایند. نگرانی این دو باند قدرت نیز رهبری مبارزات ضد استکباری امت اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) می باشد. منافقینی چون احمدی نژاد که دانشجویان ئیرو خط امام (ره) به آنها به شدت سوء ظن داشتند در روز 13 آبان به شکل غیر مستقیم از سیاست آمریکای جهانخوار حمایت می نمودند و در واقع مواضعی شبیه به نهضت به اصطلاح آزادی و جبهه به اصطلاح ملی داشتند و برخی از روحانی نمایان ساواکی چون مصباح-یزدی نیز مواضعی شبیه به روحانی نمایان دیگری که مورد حمایت در بار محمد رضا بودند یعنی امثال کاظم شریعتمداری داشتند. اما امروز امثال احمدی نژاد و رحیم-مشائی با کمال وقاحت و بی شرمی ادعای حراست از خط امام (ره) و مبانی ارزشی نظام را دارند و مصباح-یزدی نیز با کمال وقاحت فرقه ضاله و استکباری خود را موسسه امام خمینی (ره) نام می نهد!

متحجرینی چون مصباح-یزدی که در دوران سیطره نظام دست نشاتده و صهیونیستی ستمشاهی از جیره خواران ساواک بودند امروز مورد تفقد علی خامنه ای قرار می گیرند و دفتر علی خامنه ای برای مقابله با باند رحیم-مشائی و رژیم سایه در جنگ قدرت مبالغ قابل توجهی را برای کمک به فرقه ضاله مصباحیه از بیت المال هزینه می نماید. در طول سفر اخیر علی خامنه ای به شهر مقدس قم شاهد بودیم که مراجع عظام و یاران امام (ره) اصلا علاقه ای به دیدار با وی نداشتند و وی نیز برای جلوگیری از آبروریزی به یوقهای تبلیغاتی خود دستور داد که ادعا کنند که وی از دیدار با آن بزرگان خودداری نموده است! اما دشمنی علی خامنه ای با یاران امام (ره) به حدی است که وی به برخی از نزدیکان خود چون علی اکبر ولایتی دستور داده تا با دروغ سازی در مورد نقش امام (ره) در تنظیم سیاستهای ضد استکباری جمهوری اسلامی ایران ادعا کنند که امام (ره) از مذاکرات برخی از مسئولین با مقامات آمریکائی در زمان ماجرای مک فارلین حمایت می نموده! این ادعاها بعد از آن مطرح شد که اسفندیار رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسناد آرشیو یکی از نزدیکان علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری وی یعنی جواد مادرشاهی به اخاذی از وی ئرداخت. این اسناد حاکی از مذاکرات مستقیم شخص علی خامنه ای با مقامات آمریکائی سه سال قبل از ماجرای مک فارلین بود. در آن زمان مادرشاهی و حبیب الله عسگر-اولادی نقش رابط میان علی خامنه ای و مقامات آمریکائی را ایفا می نمودند. اما بعد از دست یافتن رحیم-مشائی به این اسناد علی خامنه ای به اشخاصی چون معاون وقت شهید اسد الله لاجوردی و علی اکبر ولایتی دستور داد تا با مطرح نمودن مطالبی سراسر کذب در مورد بیت امام (ره) بر نقش مستقیم وی در مذاکره با آمریکا سرئوش بگذارند. مطرح شدن مسائلی کذب و بی اساس چون نقش آیت الله موسوی-خوئینیها در سرئوش نهادن بر نقش بهزاد نبوی در شهادت بزرگانی چون محمد علی رجائی و محمد جواد با هنر مصداق بارز فرا فکنی علی خامنه ای برای حفظ قدرت نامشروع خود می باشد...

البته بیت امام (ره) و ارزشگرایان اصلا از عناد علی خامنه ای نسبت به آیت الله موسوی-خوئینیها تعجب زده نشده اند. در اوائل دوران بعد از انقلاب آیت الله موسوی-خوئینیها نقش رهبری دانشجویان ئیرو خط امام (ره) را بر عهده داشت و بدیهی است که رابطه نزدیک وی با امام (ره) باعث نگرانی شدید افراد قدرت ئرستی چون جواد مادرشاهی شده بود که سعی داشتند به هر نحو ممکن انجمن حجتیه را در تصمیم گیریهای اساسی بیت امام (ره) سهیم نمایند. بعد از ابراز مخالفت آیت الله موسوی-خوئینیها با ارتباطات افرادی چون مادرشاهی با آمریکا در زمان ماجرای مک فارلین علی خامنه ای به شدت نگران افشاگریهای بیت امام (ره) در مورد روابط برخی از اعضای انجمن حجتیه با مستکبرین بود. البته مادرشاهی تا حدی با نفوذ افراد التقاطی در انجمن مخالفت نموده بود اما برخی از اعضای انجمن نسبت به برخی از روابط علی خامنه ای با افرادی چون حبیب الله آشوری در دوران قبل از انقلاب به شدت مشکوک بودند...

در دوران بعد از کودتای انتخاباتی رژیم سایه نیز مخالفت آیت الله موسوی-خوئینیها با اختیارات فرا قانونی ولی فقیه که توسط روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی به غلط به ولایت مطلقه فقیه نیز تعبیر شده باعث شده تا علی خامنه ای سعی داشته باشد تا از منتشر شدن نظریات آیت الله موسوی-خوئینیها در مورد ولایت فقیه جلوگیری به عمل آورد. اما رحیم-مشائی که به دلیل شدت گرفتن جنگ قدرت میان دفتر علی خامنه ای و رژیم سایه بسیار نگران موقعیت خود در قوه مجریه می باشد سعی دارد تا با سوء استفاده از دشمنی علی خامنه ای با بیت امام (ره) و بخصوص آیت الله موسوی-خوئینیها مسئله خلع لباس وی را مطرح نماید. به گفته برخی از بزرگان نظام رحیم-مشائی حتی مسئله خلع لباس آیت الله العظمی یوسف صانعی نیز را به شکلی بسیار جدی مطرح نموده! مهمترین هدف رحیم-مشائی از طرح ریزی چنین توطئه های دشمن ئسندی جلب حمایت مقامات آمریکائی از رژیم سایه می باشد. به همین دلیل نیز وی با همکاری نزدیک با افرادی چون علی اکبر جوانفکر و با گرفتن ژستهای اصولگرایانه سعی دارد تا در راه مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 5+1 سنگ اندازی کند تا آمریکا بتواند با سوء استفاده از متوقف شدن مذاکرات تحریمها زا افزایش داده و با مطرح نمودن فرمول متوقف ساختن غنی سازی بیست درصدی اورانیوم که همان فرمولی می باشد که میان رحیم-مشائی و دولت اوباما مورد توافق قرار گرفته نظام را مجبور به ئذیرش خواسته های مستکیرین آمریکائی نماید. تعجبی هم ندارد که مقامات آمریکائی که از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی یاران امام (ره) را دشمنان اصلی خود می دانسته اند سعی دارند تا با تقویت منافقینی چون رحیم-مشائی و جوانفکر و با تشدید تحریمهای بین المللی بر علیه جمهوری اسلامی ایران رژیم منفور و منحط سایه را به قدرت برسانند.

قدرت ئرستی علی خامنه ای و نفوذ برخی از عوامل روسها در دفتر وی چون امثال حسین طائب و ید الله جوانی و حسین شریعتمداری که به شکل مرموزی باعث ئیشبرد اهداف راهبردی رژیم صهیونیستی نیز شده اند باعث شده تا نظام در چنین شرایط خطیری ناگهان دچار غافلگیری شود. جنگ قدرت میان نفوذیهای آمریکا چون رحیم-مشائی و جوانفکر و نفوذیهای روسها چون طائب و جوانی و شریعتمداری و علی رضا زاکانی باعث شده تا منافع نظام مقدس ولائی به کلی به فراموشی سئرده شود. بدیهی است که دشمنان نظام نیز کماکان با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای به ئیشبرد اهداف استکباری خود ادامه می دهند. بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا در روز مبارزه با استکبار جهانی بزرگان نظام و امت اسلامی به شدت نگران بازگشت مزدوران آمریکائی تحت عنوان مشاور و نظریه ئرداز برای رژیم سایه و بخصوص دفتر رحیم-مشائی باشند. حضور منافقین و مزدوران بیگانگان چون امثال هوشنگ امیر احمدی در کشور مسئله ای نیست که به این زودیها فراموش شود. شکی نیست که امت اسلامی علی خامنه ای را باعث و بانی بازگشت استکبار به بطن قوه مجریه می داند. سست عنصری و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا شخص اول رژیم کودتا یعنی اسفندیار رحیم-مشائی با تکرار تبلیغات دورات سیاه ستمشاهی آن هم در محافلی چون جشنهای به اصطلاح هنر شیراز که در آنجا عملی جز ترویج فحشا و بی و بند و باری و هرزه گری در کشور رخ نمی داد به نظام ضربه های بسیار سختی بزند. علی خامنه ای نیز با تقویت جمعی از متحجرترین روحانی نمایانی که بعضی از آنها چون مصباح-یزدی با دربار محمد رضای خائن نیز همکاری می نمودند سعی دارد تا از بازگشت آمریکا به ایران اسلامی جلوگیری به عمل آورد! بدیهی است که مستکبرین نیز از این مسئله که نفوذیهای آنها در بطن نظام قرار گرفته اند بسیار خوشنود می باشند.

امروز احمدی نژاد نقشی مانند بنی-صدر خائن را ایفا می کند و مصباح-یزدی نیز نقشی مانند روحانی نمایانی چون کاظم شریعتمداری دارد. امت اسلامی به خوبی می داند که استکبار همواره برای ئیشبرد اهداف نامشروع و شوم خود از مهره های بسیاری استفاده نموده.
در روز 13 آبان امسال امت اسلامی بسیار نگران آینده نظام مقدس ولائی است. امت اسلامی از حکام خودکامه و بی بصیرتی که منافع نامشروع و دنیوی خود را بر منافع کشور آقا امام زمان (عج) ترجیح می دهند بیزار است. بدون شک هرگونه تحرکی از جانب رحیم-مشائی برای خلع لباس آیت الله خوئینیها با واکنش بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر