۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

ادامه مخالفت احمدی نژاد با مصلحی و وابستگی علی خامنه ای به فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه برای مقابله با فتنه رژیم سایه

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده بودند محمود احمدی نژاد بار دیگر مخالفت شدید خود با حکم حکومتی علی خامنه ای مبنی بر ابقای وزیر بی کفایت اطلاعات حیدر مصلحی را ابراز نمود. باز هم تعجبی نداشت که برخی از به اصطلاح حامیان علی خامنه ای و مدعبیان دروغین ولایتمداری بلافاصله با بزرگنمائی غیبت مصلحی در جلسه وزرای رژیم نامشروع کودتا نگرانی خود را ابراز نمودند. برخی از مخالفین باند مشائی با افشاگری در مورد روابط بسیار نزدیک نوچه مشائی حمید بقائی با آمریکا سعی دارند تا به هر نحو ممکن مطالبی را در مورد روابط ئنهانی باند مشائی با آمریکا منتشر نمایند. احمدی نژاد نیز که به خوبی از روابط نزدیک برخی از این افراد با بیگانگان و بخصوص روسیه و رژیم اشغالگر صهیونیستی آگاهی دارد سعی دارد تا به هر نحو ممکن اولا علی خامنه ای را وادار نماید تا یا حکم حکومتی را لغو نماید و یا حداقل مسئله برکناری مصلحی را مسکوت بگذارد.

به عقیده برخی از بزرگان نظام خروج مصلحی و رقیب دیرینه مشائی صادق محصولی - بخوانید سردار میلیاردی - از جلسه هیات وزیران این نظریه را تقویت می کند که احمدی نژاد برخوردی شبیه به مجلس تشخیص مصلحت نظام را با مصلحی و تشکلات اطلاعاتی زیر نظر مستقیم علی خامنه ای خواهد داشت. البته با توجه به تقویت موقعیت باند رحیم-مشائی در وزارت اطلاعات و تشکیل باندهای اطلاعاتی موازی در نهادهای مختلف مشائی سعی دارد تا به هر نحو ممکن ادامه کودتا و نهایتا برکناری علی خامنه ای را تسریع نماید. خودداری احمدی نژاد از اجرای حکم حکومتی علی خامنه ای و کاهش جایگاه ولی فقیه در ادبیات الحادی-التقاطی رژیم کودتا - بخوانید به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی و سست عنصری علی خامنه ای در حراست از نظام مقدس ولائی - این نظریه را تقویت می کند که مشائی و احمدی نژاد از هم اکنون سعی دارند تا قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند.

اما علی خامنه ای نیز در روزها و هفته های اخیر به شدت محتاج به کمکهای فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه بوده است. از یاد نبریم که در دوران دولتهای سازندگی و اصلاحات مصباح با اعزام جمعی از روحانی نمایان حامی خود چون مرتضی آقا تهرانی به آمریکا زمینه از سر گیری روابط ئنهانی خود با آمریکا را داشت. مصباح در دوران ستمشاهی به دلیل روابط محرمانه خود با ساواک همواره مورد اطمینان مقامات آمریکائی بود. همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز اظهار داشته اند در دوران ستمشاهی آمریکا سعی داشت تا با تقویت اسلام آمریکائی نوعی وائسگرائی را در میان مسلمانان ترویج نماید. در واقع هدف اصلی آمرکا از برقراری روابط با فرقه ضاله مصباحیه تقویت نوعی وهابی گری در میان شیعیان بود. مخالفتهای مصباح با حضرت امام خمینی (ره) بدون شک دلیل اصلی حمایتهای آمریکا از مصباح بود. در آن زمان مصباح که به خشونت طلبی و وائسگرائی سوء شهرت داشت به عنوان یک روحانی نمای وهابی صفت مورد حمایت آمریکا بود. شکی نیست که هدف اساسی آمریکا از تقویت فرقه ضاله مصباحیه از میان بردن روح استکبار ستیزی و ئیشرفت در میان مسلمانان بود. آمریکا با تقویت نفوذیهای دیگری چون ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی سعی داشت تا زمینه تشکیل گروهکهای روحانی نما را فراهم آورد.

به گفته برخی از بزرگان نظام هم زمان آمریکا با تقویت جناح به اصطلاح مدرن انجمن حجتیه - بخوانید جریان مشائی- سعی داشت تا زمینه برقراری جنگهای حیدری و نعمتی در بطن نظام اسلامی را فراهم آورد تا از این طریق مهره های خود را در متاصب کلیدی قرار داده و با برقراری جنگ داخلی و فرسایشی در میان نیروهای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی نظام را استحاله نماید. بدبختانه هشدارهای بسیار صریح برخی از بزرگان حوزه در مورد وابستگی جریان مشائی به آمریکا نه تنها مورد توجه علی خامنه ای قرار نگرفت بلکه مشائی با سوء استفاده از عناد و حسادت علی خامنه ای نسبت به برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی و آیت الله موسوی-خوئینیها موفق شد تا به تدریج تمامی مناصب کلیدی رژیم کودتا را در اختیار بگیرد و حامیان علی خامنه ای را نیز به تدریج از صحنه حذف کند و نهایتا همانطور که یکی از روحانی نمایان حامی علی خامنه ای مجتبی ذوالنوری اظهار داشته به عنوان رئیس جمهور واقعی کشور عمل کند.

مسئله قابل توجه این است که با توجه به اعتراف صریح ذوالنور مبنی بر وابستگی مشائی و این که وی رئیس جمهوری اصلی کشور می باشد وی هنوز از تصمیم خود مبنی بر حمایت از احمدی نژاد دفاع می کند! اگر مشائی رئیس جمهور واقعی کشور است و وابسته به آمریکا نیز هست ئس چرا ذوالنوری تصمیم خود مبنی بر حمایت از احمدی نژاد را تصمیم درستی می داند؟ در جواب به این سئوال باید گفت که هم ذوالنور و هم روحانی نمایان دیگری چون مصباح-یزدی که این روزها دائما از فتنه دیگری سخن می گویند به خوبی می دانند که اولا علی خامنه ای فردی بسیار بی بصیرت است و ثانیا هیچ کدام از به اصطلاح حامیان وی نه به ولایت وی اعتقادی دارند و نه به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. تنها نگرانی و دغدغه خاطر این دسته از منافقین ادامه تاراج بیت المال و رانت خواری و خدمت به دشمنان انقلاب و نظام می باشد. بدیهی است که این افراد تمامی اعمال خود را بر اساس دفاع و حمایت ازولایت علی خامنه ای توجیه می نمایند. اکنون که مشخص شده افرادی چون مشائی و حمید بقائی و علی اکبر جوانفکر و کامران دانشجو مهره های آمریکا در بطن نظام می باشند امثال مصباح-یزدی و احمد خاتمی و ید الله جوانی و حسین شریعتماری و حسن شایانفر و علی رضا زاکانی و ئیام فضلی نژاد سعی دارند تا به هر نحو ممکن تصمیمات سراسر غلط و دشمن ئسند علی خامنه ای در زمان بحران انتخاباتی را توجیه نمایند. علی خامنه ای نیز که در آن زمان با بی بصیرتی و بی تدبیری به بیت امام (ره) حمله ور شد اکنون راهی ندارد جز آن که برای دفاع از موقعیت خود به فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه متوسل شود.

در واقع در مقطع کنونی فرقه ضاله مصباحیه نقشی مانند جریان مشائی در دوران بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد را ایفا می نماید. در آن زمان جریان مشائی با اتخاذ مواضعی شدیدا افراطی نسبت به برخی از یاران امام (ره) و بزرگان نظام چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی سعی داشت تا زمینه حذف کامل آنها از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورد. در آن زمان نفوذیهای دشمنان نظام در جنبش سبز با اعمال خود زمینه ادامه کودتای باند مشائی را فراهم آوردند. اکنون که باند مشائی تقریبا تمامی مناصب کلیدی در قوه مجریه را در اختیار خود دارد آمریکا با تقویت این جریان سعی دارد تا زمینه وابستگی کامل علی خامنه ای به فرقه ضاله مصباحیه را فراهم آورد تا به تدریج فضای سیاسی کشور را کاملا دو قطبی نموده و جریان مشائی را در مقابل فرقه ضاله مصباحیه قرار دهد. به تدریج این دو جریان تمامیت طلب با خشونت طلبی و حذف تمامی جریانهای اصیل اصولگرا و دو قطبی نمودن فضای کشور زمینه بازگشت آمریکا را فراهم خواهند آورد.

بدیهی است که بی بصیرتی و قدرت طلبیی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان ولایت بتوانند زمینه نفوذ در تمامی نهادهای کلیدی نظام را فراهم آورند. رقابتهای دو جریان مشکوک و آمریکائی مشائی و فرقه ضاله مصباحیه از نوع همان مخالفتهای روحانی نمایان حامی دربار ستمشاهی با برخی از درباریان محمد رضا می باشد. در طول تاریخ ئر از فراز و نشیب ایران اسلامی مستکبرین و بخصوص صهیونیستها همواره با به راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی سعی داشته اند تا مطالبات نامشروع خود را بر زمامداران ایرانی تحمیل نمایند. تحرکات گروهک فرقان و باند سعید امامی دو نمونه از توطئه های آمرکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی برای استحاله نظام از طریق جنگ داخلی می باشد. بدبختانه علی خامنه ای نیز که از نظر بی تدبیری و سست عنصری مانند زمامداران دوران سیاه قاجاریه می باشد نه تنها فریب دشمنان نظام را خورده بلکه با تقویت نمودن فرقه ضاله مصباحیه که تفاوتی با وهابیون افراطی ندارد زمینه بازگشت مستکبرین به ایران اسلامی را فراهم آورده. بدیهی است که در صورت ادامه روند کنونی بزرگان حوزه راهی نخواهند داشت جز آن که خود وارد صحنه شوند و به افشاگری در مورد سوابق سوء مدعیان دروغین ولایتمداری بئردازند تا امت اسلامی تکلیف خود با منافقینی را که در بطن نظام نفوذ نموده اند بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر