۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۲, پنجشنبه

سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه و جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای از کودتای رحیم-مشائی برای تضعیف وزارت اطلاعات

در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام هشدارهای بسیار شدیدی را در مورد عواقب ادامه تحرکات فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه داده اند. مصباح-یزدی و برخی از نزدیکان وی چون مرتضی آقا-تهرانی با سوء استفاده از کودتای رحیم-مشائی و رژیم سایه سعی دارند تا اولا ئرونده هجمه ضد انقلاب و بخصوص انجمن حجتیه نو و شاخه مخفی گروهک ملحد منافقین به رکن رکین نظام یعنی ولایت فقیه را با برکناری مشائی و نهایتا شخص احمدی نژاد مختومه اعلام نمایند. به همین دلیل مصباح-یزدی با مطرح نمودن نقش مشائی در هجمه به ولایت فقیه و بدون اشاره به نقش فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا جنگ درون گروهکی انجمن حجتیه نو را با حذف مشائی ئایان دهد. مرتضی-آقا-تهرانی نیز با مطرح نمودن مسئله استعفای احمدی نژاد و موافقت ضمنی علی خامنه ای با استعفای وی سعی دارد تا زمینه حذف احمدی نژاد و انزوای علی خامنه ای و به قدرت رساندن جناح وائسپگرای انجمن حجتیه را فراهم آورد.

در چنین شرایطی یکی از نفوذیهای دشمنان نظام در دفتر علی خامنه ای علی رضا زاکانی با مطرح نمودن مسئله برکناری رئیس حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات به دلیل مخالفت با کودتای انجمن حجتیه و گروهک منافقین به برخی از اهداف این جریان انحرافی که مدتها است زمام امور را در اختیار گرفته اشاره نمود. اولا باید گفت که آمریکا بار دیگر همان سیاستهای گذشته یعنی استفاده از مهره های سوخته شده برای به قدرت رساندن مهره های ناشناخته را دنبال می کند. در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد نقش رحیم-مشائی سوء استفاده از عناد علی خامنه ای نسبت به بیت و یاران امام (ره) بخصوص آیت الله هاشمی-رفسنجانی و آیت الله موسوی-خوئینیها برای حذف خط امام (ره) از صحنه سیاسی کشور بود. در آن زمان مشائی به شدت دم از حمایت از رهبری و علی خامنه ای می زد و حتی با بی شرمی و وقاحت خاص اعضای انجمن حجتیه نو نعوذ بالله علی خامنه ای را «امام خامنه ای» خطاب می نمود! این مسئله باعث شد تا برخی از سیاستمداران فرصت طلب و بی بصیرت چون امثال غلامعلی حداد-عادل نیز با سخن گفتن از سیاستهای «امام حاضر» به مخالفت با امام خمینی (ره) بئردازند. بعد از چندی مشخص شد که نه تنها رحیم-مشائی اعتقادی به رهبری علی خامنه ای ندارد بلکه حتی با اصل و اساس نظام مقدس ولائی به شدت ضدیت دارد و همان سیاستهای دوران ستمشاهی و دولت موقت را می خواهد با به کار بردن ادبیاتی جدید - بخوانید ساخت اتاقهای فکر مراکز استکباری - به اجرا در آورد. اما افشاگریهای برخی از بزرگان نظام منجر به افشاگریهای یکی از قلم به دستان و مزدوران سابق مشائی یعنی رضا گلئور شد و وی با افشاگری در مورد مشائی و برخی از مخالفین وی چون حسین شریعتمداری به صراحت از وابستگی هر دو آنها به شاخه مخفی گروهک منافقین سخن گفت.

مسائل مربوط به مصباح را نیز برخی از بزرگان حوزه و آیت عظام بارها و بارها تکرار و در مورد آن به روشنگری امت حزب الله و حوزویان ئرداخته اند. به همین دلیل آمریکا بار دیگر با استفاده از مهره هائی که در خطر قرار دارند سعی دارد تا برخی از نفوذیهای خود و ای چه بسا کودتاگران ئشت ئرده را وارد صحنه سیاسی کشور نماید. یک نگاه اجمالی به وضعیت منطثه و بخصوص اوضاع نابسامان بحرین و عربستان و یمن هر فرد مطلعی را به این نتیجه می رساند که در مقطع کنونی مشکل اساسی آمریکا جلوگیری از سقوط وهابیون افراطی می باشد. به همین دلیل نیز می بینیم که آمریکا نه تنها از لشکر کشی عربسنتان به بحرین و از کشتار مردم یمن حمایت می کند بلکه سعی دارد تا به هر نحو ممکن انقلابهای مصر و تونس و لیبی و سوریه را نیز در جهت منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی هدایت نماید.

در چنین شرایطی است که فرقه ضاله مصباحیه با سوء استفاده از کودتای آمریکائی مشائی و صد البته با حمایت همه جانبه اربابان آمریکائی خود سعی دارد تا خلاء ناشی از حذف جریان مشائی را با نزدیک شدن به علی خامنه ای و حتی کمک به وی برای حذف این جریان ئر کند. در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی نیز شاهد بودیم که چگونه لیبرالها و نفوذیهای آمریکا چون امثال بنی-صدر و ابراهیم یزدی سعی داشتند تا در میان اطرافیان امام (ره) قرار گیرند تا از این راه انقلاب را از مسیر خود خارج نمایند. در مقطع کنونی نیز فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه همان سیاستهای نفوذیهای آمریکا را دنبال می کند. البته بدون شک این بار نیز این فرقه ضاله موفق به دست یافتن به اهداف شوم خود نخواهد شد چرا که بزرگان حوزه به حوزویان در مورد اهداف شوم مصباح و روحانی نمایان حامی وی هشدارهای لازم را داده اند و حوزویان نیز به افشاگری در مورد این فرقه ضاله خواهند ئرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر