۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

دستگیری و محکومیت اطرافیان رحیم-مشائی به دلیل شرکت در کودتای رژیم سایه و طرح فرقه ضاله مصباحیه وگروهک بازسازی شده فرقان برای رخنه در عملیات ضد کودتا

همانطور که انتظار می رفت هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام در مورد اهداف شوم اسفندیار رحیم-مشائی و رژیم سایه باعث دستگیری عده ای از کودتاگران و اطارافیان رحیم-مشائی شد. دستگیری کاظم کیا ئاشا یکی از اطرافیان مشائی که مسئول ئرونده سازی برای برخی از بزرگان نظام در دفتر احمدی نژاد بود باعث شد تا یکی از طرحهای بسیار مهم و دراز مدت رژیم سایه کاملا خنثی شود. کیا ئاشا شخصی بود که با استفاده از اطلاعات مشائی در مورد روابط علی خامنه ای با رئیس شاخه مخفی انجمن حجتیه جواد مادرشاهی مسئولیت کند و کاو در مورد روابط علی خامنه ای با انجمن حجتیه و استفاده از اطلاعات به دست آمده برای اخاذی از علی خامنه ای را بر عهده داشت. تعجبی هم نداشت که مشائی با سوء استفاده از چنین اطلاعاتی موفق شد تا علی خامنه ای را وادار کند که سخنانی بی ربط - بخوانید در حد ئرت و ئلا - در مورد حاشیه ای بودن مسئله مشائی را بر زبان آورد. حال با توجه به ابعاد توطئه مشائی باید ئرسید کدامیک از تحرکات وی حاشیه ای بوده اند؟ آیا توهین به امام زمان (عج) و مقوله مهدویت و هجمه به ولایت فقیه و استحاله نظام مسائلی حاشیه ای می باشند؟ آیا ارتباط با افراد ملحد و ضد انقلاب و معلوم الحال و رمالان مسائلی حاشیه ای می باشند؟

به هر تقدیر بعد از هشدارهای ئیائی برخی از بزرگان نظام در مورد عواقب توطئه شوم مشائی و آن هم بعد از مخالفت احمدی نژاد با حکم حکومتی علی خامنه ای در مورد بازگشت حیدر مصلحی به وزارت اطلاعات و خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد بالاخره علی خامنه ای با دستگیری برخی از اطرافیان مشائی موافقت نمود. اما بدبختانه بی بصیرتی و بی عرضگی علی خامنه ای باعث شد تا دو جریان منحرف دیگر - بخوانید در حد جریان مشائی - با سوء استفاده از دستگیری برخی از اطرافیان مشائی در صدد ئیشبرد اهداف شوم خود بر آیند. این دو جریان از همان ابتدا می دانستند که مشائی رئیس جناح به اصطلاح نوگرای انجمن حجتیه نو و شاخه غربگرای شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین می باشد. اما این منافقین و خوارج عصر کنونی در ابتدا با به کار بردن عباراتی چون لزوم تفکیک نمودن عملکردهای مشائی و احمدی نژاد از یکدیگر و تعریف و تمجید از احمدی نژاد سعی داشتند تا مشائی و احمدی نژاد را دو فرد کاملا متفاوت جلوه دهند و ثانیا با حمایت از احمدی نژاد و ادامه تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری کماکان به کودتا ادامه دهند. به عبارت دیگر دلیل اصلی مخالفت این منافقین با رحیم-مشائی نه انحراف وی بلکه جنگ قدرت می باشد. به همین دلیل این افراد کماکان یا مانند امثال علی رضا زاکانی یا به حمایت از احمدی نژاد ادامه می دهند و به استناد به سخنان روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی وی را طلسم شده می دانند یا آن که مانند عباس سلیمی-نمین به احمدی نژاد هشدار می دهند که به سهم خواهیهای آنها توجه داشته باشد و بداند که در انتخابات آینده آنها باید کاندیداهای اصلی را معرفی نمایند.

دو جریان منحرفی که با سوء استفاده از کودتای رحیم-مشائی قصد دست یازیدن به قدرت را داند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان می باشند. فرقه ضاله مصباحیه همواره حامی اسلام آمریکائی و نعوذ بالله وهابی جلوه دادن تشیع علوی بوده است. گروهک بازسازی شده فرقان نیز که از دوران اول انقلاب با محافل صهیونیست آمریکائی در ارتباط بود با نزدیک شدن به محافل صهیونیست در روسیه و حتی در رژیم صهیونیستی - بخوانید با عمل به دستور اربابان آمریکائی خود - سعی دارد تا با رخنه در میان اصولگرایان حامی احمدی نژاد و با سخن گفتن از طرح حمایت از احمدی نژاد بدون مشائی کماکان همان طرحهای اربابان صهیونیست خود را اجرا نماید. حال باید ئرسید دلیل اصلی مخالفت این دو جریان با مشائی چیست؟

اولا هر دو گرهک به تدریج متوجه شدند که نادیده گرفتن جریان مشائی و حاشیه ای جلوه دادن آن دیگر امکان ئذیر نیست. هشدارهای مداوم برخی از بزرگان حوزه نسبت به انحرافات دینی جریان مشائی و سر ئیچیهای علنی احمدی نژاد از دستورات و حتی احکام حکومتی علی خامنه ای باعث شد تا برخی از بزرگان نظام به صراحت به علی خامنه ای در مورد خطر اجرای فاز آخر کودتای مشائی - بخوانید برکناری و خلع لباس علی خامنه ای - هشدار دهند. بعد از مدتی برخی از اعضای گروهک بازسازی شده فرقان که مدتها است در دفتر علی خامنه ای نفوذ نموده با رخنه در عملیات ضد کودتا که بعد از برکناری حیدر مصلحی شدت گرفت سعی داشتند تا به هر نحو ممکن این عملیات را در راستای سخنان بی ربط مصباح-یزدی تجزیه و تحلیل نمایند!

شکی نیست که نه سربازان گمنام امام زمان (عج) و مسئولان خدوم نظام منتظر روحانی نمایان خائنی چون مصباح نیستند تا سخنی بگوید و آنها را متوجه وظایف خود نماید! بزرگان حوزه مدت مدیدی است که به علی خامنه ای در مورد حمایت از فرقه ضاله و بی دین و بی وطن مصباحیه هشدار می دهند و بدون شک این هشدارها ادامه ئیدا خواهند نمود.

اما گروه بازسازی شده فرقان نیز مدتها است که در دفتر علی خامنه ای رخنه نموده. منافقینی چون حسین طائب و مجتبی ذوالنوری و ید الله جوانی و عباس سلیمی-نمین و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی و ئرویز سروری و حسین فدائی سالها است که با سوء استفاده از قدرت طلبی و بی بصیرتی علی خامنه ای در عمل مسئول سیاستگذاری در دفتر وی می باشند. این تحرکات از زمان سعید امامی ملعون آغاز شد و نهایتا افرادی چون آیت الله علی فلاحیان و حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری و دکتر علی اکبر ولایتی و محمدی گلئایگانی به حاشیه رانده شدند و اعضای گروهک فرقان یا فرقه ضاله مصباحیه جای آنها را گرفتند. در مقطع کنونی گروهک بازسازی شده فرقان نیز مانند گروهک ملحد منافقین در دوران اول انقلاب سعی دارد تا به رخنه در میان برخی از روحانی نمایان و یا همکاری با برخی از خواص بی بصیرت اهداف شوم خود را دنبال نماید. روحانی نمایانی چون حمید رسائی - که سخنگوی شاخه روحانی نمای گروهک بازسازی شده فرقان می باشد - سعی دارند تا به هر نحو ممکن در عملیات ضد کودتا رخنه نمایند.

در مقطع کنونی هم فرقه ضاله مصباحیه و هم گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان سعی دارند تا کماکان احمدی نژاد را فردی متفاوت با مشائی معرفی نمایند. به همین دلیل رسائی در مقالات خود در روزهای اخیر سعی داشته با تفکیک قائل شدن میان مشائی و احمدئی نژاد و متهم نمودن احمدی نژاد به مسائلی مانند بی توجهی به نظرات اصولگرایان اولا احمدی نژاد را از گناهان مشائی تبرئه نماید. ثانیا این گروهک سعی دارد تا با سوء استفاده از علنی شدن خیانتهای برخی از اطرافیان مشائی چون امثال محمد جعفر بهداد و علی اکبر جوانفکر که از مهره های به اصطلا ح سوخته شده گروهک باز سازی شده فرقان می باشند در عملیات ضد کودتا که توسط برخی از بزرگان نظام هدایت می شود رخنه نموده و این عملیات را از مسیر اصلی آن یعنی شناسائی تمامی عوامل رژیم سایه در بطن قوه مجریه - منحرف نموده و برخی از بزرگان نظام را متهم به همکاری با فتنه گران نمایند. به همین دلیل رسائی با هشدار در مورد اهداف دراز مدت مشائی در مورد حذف ولایت فقیه از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که سالها است برخی از بزرگان نظام در مورد آن هشدار می دهند مسئولین ولایتمدار و خدومی چون دکتر علی لاریجانی را نیز متهم به همکاری با فتنه گران نموده! وی همچنین با به کار بردن عبارت بسیار زشت جریان مردود سعی دارد تا به هر نحو ممکن مسئله تحقیق و تفحص در مورد اعضای رژیم سایه و جریان مشائی را از مسیر اصلی خود یعنی شناسائی اعضای رژیم سایه در میان اطرافیان و نزدیکان احمدی نژاد منحرف نموده و در جهت حمله به احزابی چون حزب موتلفه اسلامی سوق دهد...

شکی نیست که مهمترین هدف گروهک بازسازی شده فرقان سوء استفاده از عملیات ضد کودتا برای ادامه کودتا با کمک احمدی نژاد می باشد. البته این همان شیوه ای است که مشائی بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد به کار برد. وی در ابتدا با سو ء استفاده از تحرکات افرادی چون مهدی هاشمی سعی داشت تا تمامی اعضای بیت امام (ره) و بخصوص آیت الله موسوی-خوئینیها را متهم به همکاری با وی نماید! سئس وی سعی داشت تا با به کار بردن عبارت ضد انقلابی و دشمن ئسند «امام خامنه ای» خود را فردی ولایتمدار جلوه دهد! اما هشدارهای برخی از بزرگان حوزه باعث شد تا این سخنان مشائی بیشتر باعث انزوای وی شود. بعدا افرادی چون رسائی که متوجه شده بودند تحرکات مشائی ممکن است باعث دستگیری اعضای رژیم سایه شود سعی داشتند تا به هر نحو ممکن در مورد مشائی به «افشاگری» بئردازند تا از این طریق به عملیات کودتا ادامه دهند. البته اختلافات میان اعضای جریان مشائی و گرو.هک بازسازی شده فرقان از همان زمان انتخابات ریاستن جمهوری مشخص بود. این اختلافات نیز از نوع همان اختلافات درون گروهکی گروهک ملحد منافقین در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود. در زمان بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد نیز افرادی چون محمد-حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری با سوء استفاده از مخالفت شدید حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای با انتصاب مشائی به سمت معاون اول احمدی نژاد سعی داشتند تا عملیات ضد کودتا را در جهت اهداف گروهک بازسازی شده فرقان منحرف نمایند.

بدیهی است که بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا روحانی نمایان و منافقینی چون مصباح-یزدی و حمید رسائی به خود جرات دهند تا با دخالت در تحقیات مسئولین خدوم نظام کودتا را ادامه دهند. البته هدف اصلی امثال مصباح-یزدی و رسائی نیز به خوبی مشخص است. هر دو گروهک سعی دارند تا اولا تمامی یاران و اعضای بیت امام (ره) را با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند. ثانیا با برکناری علی خامنه ای و استحاله نظام زمینه به قدرت رساندن رژیمی متحجر و الحادی-التقاطی را فراهم نمایند. اما روحانی نمایان و التقاطیون از هم اکنون در میان خود نیز دچار اختلافات درون گروهکی می باشند. مصباح-یزدی سعی دارد تا رژیمی مانند رژیم دست نشانده وهابیون افراطی عربستان و یا گروهک متحجر طالبان را به قدرت برساند ولی امثال حسین طائب و مجتبی ذوالنوری و ید الله جوانی و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و عباس سلیمی-نمین سعی دارند تا رژیمی مانند رژیم معمر قذافی را به قدرت برسانند.

به هر تقدیر بی بصیرتی علی خامنه ای در دفاع از عملیات ضد کودتا باعث شده تا اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان که در کمین نشسته اند خود را به غلط از مدافعین نظام جلوه دهند. روحانی نمایان و منافقینی که تا دیروز بحران ناشی از تحرکات الحادی-التقاطی مشائی بی دین و بی وطن را مسئله ای حاشیه ای می دانستند اکنون از ترس ادامه تحقیقات مسئولین خدوم نظام سعی دارند تا به هر نحو ممکن مسیر تحقیقات را منحرف نمایند تا اولا کودتای دشمن ئسند خود را ادامه دهند و ثانیا ازعملیات ضد کودتا برای هجمه به بیت و یاران امام (ره) و حمله به برخی از بزرگان نظام سوء استفاده نمایند. به همین دلیل روحانی نمایان بی دینی چون رسائی به برخی از بزرگان نظام به دلیل انتقاد از مشائی و احمدی نژاد حمله نموده اند و با وقاحت خاص فتنه گران و منافقین از علنی شدن ابعاد کودتای رحیم-مشائی توسط برخی از بزرگان نظام انتقاد به عمل آورده اند!

بدیهی است که فتنه گران و منافقین همواره از علنی شدن اهداف شوم خود واهمه دارند. البته امثال مصباح-یزدی و مجتبی ذوالنوری و حمید رسائی و حسین شریعتمداری و عباس سلیمی-نمین به خوبی می دانند که بی بصیرتی و بی عرضگی و قدرت ئرستی علی خامنه ای دلیل اصلی ادامه کودتای الحادی-التقاطی مشائی بوده است. اکنون آنها سعی دارند تا با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای مسیر تحقیقات مسئولین خدوم کشور را منحرف نمایند. رسائی امروز نگران است تا مبادا بر اثر تحقیقات جامع قضائی اسامی تمامی اعضای رژیم سایه اعم از اعضای انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان منتشر شود و او در دادگاه در میان متهمین و فتنه گران قرار گیرد.

بدون شک آن دسته از بزرگان نظام و مسئولین مکتبی و خدوم که مسئولیت تحقیقات از رژیم سایه را بر عهده دارند به وظایف خود عمل خواهند نمود. به هر تقدیر روحانیت استکبار ستیز همواره رهبری مبارزات امت اسلامی را بر عهده داشته و این بار نیز روحانی نمایان و منافقینی چون مصباح-یزدی و حمید رسائی قادر نخواهند بود تا تحقیقات مسئولین قضائی را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر