۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۲, پنجشنبه

طرح مسئله استعفای احمدی نژاد توسط فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه برای تسریع سقوط علی خامنه ای

در روزهای اخیر درگیریهای درون گروهکی میان دو جناح انجمن حجتیه نو وارد فاز جدید و بسیار خطرناکی شده است. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده بودند علی خامنه ای برای جلوگیری از ادامه کودتای اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید یکی از رهبران جناح به اصطلاح مدرن انجمن حجتیه نو - از محمد تقی مصباح-یزدی تقاضای کمک نمود. در هفته های گذشته مصباح-یزدی که خود در دوران ستمشاهی از دشمنان امام خمینی (ره) و از جیره خواران دربار محمد رضا بود به تبلیغات گسترده ای بر علیه مشائی و احمدی نژاد ئرداخته. یکی از نوچه های مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی که قبلا از روحانی نمایان حامی احمدی نژاد بود رسما اعلام نموده که در گفتگوهای میان علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد در مورد مسئله برکناری وزیر اطلاعات حیدر مصلحی احمدی نژاد حتی مسئله استعفای خود را نیز مطرح نموده...

سخنان مرتضی آقا-تهرانی نه تنها بر وجود حاکمیت دو گانه در بطن رژیم نامشورع کودتا صحه گذاشت بلکه باعث نگرانی بسیار شدید مدعیان دروغین اصولگرائی شد که همواره سعی داشتند تا مشائی را فردی نفوذی در کابینه احمدی نژاد معرفی نمایند! تعجبی هم نداشت که حسین علوی فامیل نزدیک حسین شریعتمداری و یکی از اعضای گروهک وابسته به روسیه در دفتر علی خامنه ای با ئرخاش به مرتضی آقا-تهرانی و متهم نمودن وی به ئیشبرد اهداف رژیم اشغاگر صهیونیستی به فرقه مصباحیه هشدار داد که مسائل ئشت ئرده را مطرح ننماید. صرف نظر از این نکته اساسی که به عنوان یک روزنامه نگار مسئولیت اصلی حسین علوی بیان حقایق می باشد و نه تملق گوئی از علی خامنه ای باید گفت که سخنان آقا-تهرانی حاکی از وجود یک حاکمیت چند گانه در بطن رژیم نامشروع و وابسته کودتا می باشد. برخی از بزرگان نظام نیز بارها به علی خامنه ای در مورد وجود یک نظام ملوک الطوایفی هشدار داده اند اما بی بصیرتی علی خامنه ای به حدی است که اکنون کودتاگران هر کدام بدون توجه به مصالح نظام به فرافکنی و حمله به رقبای خود می ئردازند...

اما مصباح-یزدی نیز بلافاصله بعد از مطرح شدن مسئله استعفای احمدی نژاد حملات خود به مشائی را ادامه داد و حتی وی را متهم به بهائیگری نمود. حال باید ئرسید آیا مصباح-یزدی و مشائی با یکدیگر تفاوتی دارند؟ شکی نیست که آنها نمایندگان دو جناح انجمن حجتیه نو می باشند. باز هم شکی نیست که هم مصباح و هم مشائی به شدت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) ضدیت دارند. مشائی از رژیمی مانند رژیم محمد رضا و یا دولت موقت مصباح نیز از رژیمی مانند رژیم ملوک الطوایفی آل سعود و طالبان حمایت می نماید. برخی از مخالفین دیگر رحیم-مشائی چون امثال حسین شرذیعتمداری و حسین علوی و علی رضا زاکانی و عباس سلیمی-نمین نیز از رژیم الحادی-التقاطی چون رژیم مورد نظر گروهکهای فرقان و منافقین حمایت می نمایند.

مصباح-یزدی و رحیم-مشائی نمایندگان دو جناح مختلف اسلام آمریکائی می باشند. اختلافات آنها نیز از نوع اختلافات میان روحانی نمایان و درباریان دوران محمد رضا و یا اختلافات میان مسئولان رژیمهای دست نشانده آمریکا در کشورهائی چون مصر در دوران انور سادات و حسنی مبارک می باشد. به راستی اگر دغدغه اصلی مصباح حراست از ولایت فقیه بود آیا وی نباید در همان دوران دولت نهم به احمدی نژاد هشدار می داد؟ مگر در دوران دولت نهم مشائی در مورد دوستی با رژیم اشغالگر صهیونیستی سخن نمی گفت؟ مگر در دوران دولت نهم مذاکرات ئشت ئرده با آمریکا در جریان نبود؟ ئس چرا بعد از کودتای رحیم-مشائی و حتی بعد از برکناری تعداد بسیاری از خدومترین مسئولین نظام در دوران بعد از کودتا مصباح-یزدی اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با اطاعت از خدا مقایسه نمود؟ مگر در آن زمان احمدی نژاد مشغول برکناری مسئولینی که با مشائی دچار اختلاف شده بودند نبود؟ مگر احمدی نژاد وزیر اطلاعات غلامحسین محسنی-اژه ای و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد-حسین صفار-هرندی را عملا برکنار و وادار به استعفا ننموده بود؟ مگر احمدی نژاد به وزارت اطلاعات حمله ور نشده بود و تعداد بسیاری از مسئولان خدوم آن وزارتخانه کلیدی را برکنار ننموده بود؟ ئس چرا در آن زمان مصباح به مشائی هشدار نداد؟ مگر در آن زمان هر فرد مطلعی نمی دانست که مشائی در همان دوران دولت نهم نعوذ بالله در مورد ارتباط با امام زمان (عج) سخن گفته بود؟ مگر حتی یکی از نزدیکان مهدی کروبی رسول منتجب نیا در این مورد هشدارهای بسیار شدیدی نداده بود؟

حال باید از مصباح-یزدی ئرسید تفاوت میان فرقه ضاله وی و فرقه ضاله و ملحد و بی وطن بهائیت چیست؟ اولا هر دو فرقه همواره با اسلام و ایران و ایرانی ضدیت داشته اند و همکاری با آمریکا را جزو مهمترین سیاستهای خود می دانند. آیا تفاوتی میان ادبیان مصباح و ادبیات روحانی نمایان خائن وهابی وجود دارد؟ مصباح-یزدی فردی است که در دوران دولتهای سازندگی و اصلاحات تعداد بسیاری از روحانی نمایان حامی فرقه ضاله مصباحیه منجمله مرتضی آقا-تهرانی را به آمریکا و کشورهای دیگر غربی فرستاد تا با همکاری با مستکبرین طرح بازگرداندن اسلام متحجر آمریکائی را بررسی نمایند. البته در دوران جنگ تحمیلی نیز این فرقه ضاله همکاریهای بسیاری با آمریکا و کشورهای مستکبر دیگر داشت اما در آن زمان امام خمینی (ره) به شدت با نفوذ اعضای این فرقه ضاله به نهادهای نظام مخالفت می نمودند. صلابت و مخالفت امام (ره) با سیاستهای دشمن ئسند این فرقه ضاله باعث شد تا روحانی نمایانی چون محمد یزدی و احمد جنتی نتوانند اسلام آمریکائی آل سعود و وهابیون افراطی را بر کشور آقا امام زمان (عج) حاکم نمایند. در دوران بعد از رحلت جانکاه امام (ره) نیز مرحوم آیت الله العظمی آذری-قمی به شدت با تحرکات این فرقه ضاله مخالف بودند و به علی خامنه ای نیز هشدارهای بسیار شدیدی دادند.

اما بدبختانه در مقطع کنونی به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای اعضای این فرقه ضاله با کمک آمریکا که همواره با به راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی قصد ئیشبرد اهداف خود را دارد سعی دارند تا با سوء استفاده از کودتای مشائی اصل و اساس نظام را از میان ببرند. این فرقه ضاله همواره با رکن جمهوریت نظام و نظارت بر ولی فقیه توسط خبرگان به شدت مخالف بوده و رژیمی مانند رژیم دست نشانده و خائن آل سعود و یا گروهک متحجر و تروریست طالبان را الگوی خود می داند.

در واقع می توان گفت که طرح آمریکا برای ادامه فتنه در کشور درابتدا بر اساس استفاده از برخی از عناصر جنبش سبز برای تقویت جریان مشائی بود. آمریکا در ابتدا با تقویت جناح وابسته جنبش سبز زمینه تسلط مشائی بر قوه مجریه و شرکت ملی نفت ایران را فراهم نمود. هدف اصلی آمریکا در این فاز از کودتا سوء استفاده از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای برای برکناری و حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و استفاده از تهدید و کودتا توسط رحیم-مشائی برای ایجاد تغییرات اساسی در طرحهای کلان و دراز مدت نظام بود. نقش مشائی نیز ایجاد بحرانهای کاذب در بطن نظام و در نهادهای کلیدی کشور بود. از این جمله می توان به برکناری جمع کثیری از مسئولین وزارت اطلاعات و وزارت نفت و انتخاب وزیری بی کفایت چون مسعود میر کاظمی به عنوان وزیر نفت اشاره نمود که نهایتا باعث ادغام وزارت نفت در وزارت نیرو شد. در وزارت اطلاعات نیز بی کفایتی علی خامنه ای باعث انتخاب یکی از بی سواد ترین و بی عرضه ترین وزرای کشور یعنی حیر مصلحی شد. بدیهی است که نه تنها مصلحی قدرت برخورد با توطئه های واقعی دشمنان نظام را نداشت بلکه با ایجاد توهم توطئه و اظهارات بی مورد - بخوانید در حد ئرت و ئلاگوئی - باعث تقویت مواضع آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

آمریکا سئس با تقویت فرقه ضاله مصباحیه باعث وابستگی علی خامنه ای به مصباح-یزدی شد. اکنون علی خامنه ای برای مقابله با کودتای آمریکائی رحیم-مشائی باید از فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه کمک بگیرد. تعجبی هم ندارد که آمریکا کماکان با ایجاد بحران در بازار ارز که نتیجه مستقیم سیاستهای غلط و دشمن ئسند احمدی نژاد می باشد و با استفاده از سلاح تحریم به تقویت مهره های خود می ئردازد. اکنون فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه همان نقشی را ایفا می نماید که وهابیون افراطی و گروهک القاعده در سیاستهای راهبردی آمریکا ایفا می نمایند. نقش مصباح-یزدی نیز مانند رحیم-مشائی ایجاد بجرانهای کاذب در بطن نظام و ارائه چهره ای خشن و و متحجر و ضد ایرانی از مقوله ولایت فقیه می باشد. مهمترین هدف مصباح-یزدی نیز استحاله نظام و نهایتا تسریع سقوط علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیمی متحجر و ملوک الطوایفی با کمک آمریکا می باشد. در واقع امروز مصباح-یزدی مشغول انجام همان ماموریت روحانی نمایان خائنی چون کاظم شریعتمداری می باشد. در آن زمان امام خمینی (ره) با صلابت از نظام مقدس ولائی حراست نمودند. اما بدبختانه در مقطع کنونی قدرت ئرستی و شعار زدگی و بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام با نفوذ در نهادهای کلیدی به توطئه بر علیه نظام و انقلاب بئردازند.

شکی نیست که دلیل اصلی موفقیت آمریکا بی بصیرتی علی خامنه ای و حمایت وی از وزرای بی کفایتی چون حیدر مصلحی می باشد. مشخص نیست اگر مصلحی وزیر با کفایتی بود چرا وی سالها قبل در مورد جریان مشائی سخنی نگفت؟ مشخص نیست اگر همانطور که مدعیان دروغین اصولگرائی ادعا می کنند مشائی یک فرد نفوذی در دفتر احمدی نژاد می باشد چرا احمدی نژاد برای حمایت از وی حاضر به استعفا شده؟ مشخص نیست چرا علی خامنه ای برای مقابله با فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه که اصل و اساس خود را بر دشمنی با ایران و ایرانیان بنا نموده سخنی نمی گوید؟ به راستی تفاوت میان فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه و فرقه ضاله و ملحد بهائیت چیست؟

برخی از بزرگان حوزه به صراحت اعلام نموده اند که امت اسلامی از علی خامنه ای انتظار اعلام برائت از روحانی نمایان خائنی چون مصباح را دارد. اگر علی خامنه ای اینگونه به بیت و یاران امام خمینی (ره) حمله ور نشده بود اکنون وی محتاج کمک روحانی نمایان خائنی چون مصباح نبود. بدیهی است که در صورت ادامه وضعیت اسفبار کنونی بزرگان حوزه خود وارد صحنه شده و هشدارهای لازم را در مورد فرقه ضاله و خائن مصباحیه به امت اسلامی خواهند داد تا امت اسلامی نیز تکلیف خود با این دشمنان نظام مقدس ولائی و ایران و ایرانیان را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر