۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

همکاری گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای با ضد انقلابیون تابلودار به بهانه مقابله با کودتای رحیم-مشائی

همانطور که برخی از بزرگان نظام هشدار داده اند گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای با همکاری با نفوذیهای جریان اصلاح طلب و ائوزیسیون ضد انقلاب سعی دارد تا زمینه ادامه فتنه در کشور را فراهم آورد. این همکاریها به بهاونه مقابله با کودتای اسفندیار رحیم-مشائی بر علیه علی خامنه ای صورت می گیرند. اما هدف اصلی این همکاریها ادامه فتنه و حذف ارزشگرایان از صحنه سیاسی کشور می باشد. مدیریت طرح نفوذ به عملیات ضد کودتا را برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان بر عهده گرفته اند. هدف اصلی گروهک فرقان نیز منحرف نمودن مسیر تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه و نهایتا محدود نمودن تحقیقات به مشائی و برخی از نزدیکان وی می باشد تا مبادا نقش گروهک فرقان در کودتای محمود احمدی نژاد بر ملا شود...

در مقطع کنونی علی رضا زاکانی و عباس سلیمی-نمین و حسین شریعتمداری و حمید رسائی نقشی اساسی در طرح گروهک بازسازی شده فرقان برای نفوذ در عملیات ضد کودتا را بر عهده دارند. مهمترین نگرانی این افراد اولا بر ملا شدن نقش روحانی نمایانی چون احمد جنتی و ملحدینی چون کامران دانشجو و منافقینی چون صادق محصولی در تقلبات گسترده انتخاباتی می باشد. ثانیا ارتباطات گسترده مشائی با با مقامات آمریکائی باعث شده تا اعضای فرقه ضاله مصباحیه نیز به شدت نگران ادامه تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه و فاش شدن ارتباطات آنها با مقامات آمریکائی باشند. اما از طرفی فرقه ضاله مصباحیه به شدت نگران تسلط گروهک فرقان بر دفتر علی خامنه ای می باشد. اولا برخی از اعضای این گروهک چون حمید رسائی و حسین شریعتمداری به صراحت در مورد ادامه کودتا و حذف کامل رقبای گروهک فرقان سخن گفته اند. بدیهی است که در چنین شرایطی فرقه ضاله مصباحیه نیز سرنوشتی مانند جناح به اصلاح مدرن انجمن حجتیه نو خواهد داشت. اکنون بزرگان نظام به صراحت در مورد اتحاد گروهک الحادی-التقاطی فرقان و ائوزیسیون ضد انقلاب سخن می گویند. سخنان علی شکوری راد در مورد همکاریهای مشائی با ائوزیسیون ضد انقلاب و رد هر گونه همکاری میان مشائی و جنبش سبز در واقع تکرار همان تبلیغات علی رضا زاکانی و محمد-حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری می باشد.

در مقطع کنونی مهمترین هدف گروهک فرقان سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت طلبی علی خامنه ای و به انزوا کشاندن نظام از طریق حمایت از وزرای بی کفایتی چون حیدر مصلحی می باشد. مصلحی در دوران وزارت خود نه تنها اطلاعات مهمی به علی خامنه ای رائه نداده بلکه همواره با حمایت از اوهام و خیال ئردازیهای وی باعث شکست سیاست خارجی کشور شده است. سست عنصری مصلحی در برخورد با جریان مشائی باعث شد تا در حساسترین مقطع انقلابهای منطقه رژیم کودتا با حکام دست نشانده اردن و یمن به گفتگو بنشیند. مصلحی هنگامی متوجه خطر جریان مشائی شد که مشائی با وقاحت مسئله سهم خواهیهای انجمن حجتیه نو در وزارت اطلاعات را مطرح نمود. مصحلی هنگامی متوجه خطر جریان مشائی شد که اختلافات وی با مشائی منجر به اخراج وی از کابینه کودتا شد. بعدا هم مصلحی با تهدید به افشاگری در مورد نقش مخرب کامران دانشجو در کودتای انتخاباتی احمدی نژاد سعی نمود تا شغل خود در کابینه کودتا را از دست ندهد. اما مخالفت شدید احمدی نژاد با مصلحی باعث شد تا وی نهایتا با دخالت مستقیم علی خامنه ای به کار در وزارت اطلاعات بازگردد.

در مقطع کنونی یکی از اهداف مهم گروهک فرقان اتکاء به افراد بی درایتی چون مصلحی برای ادامه کودتا می باشد. شکی نیست که یکی از دلایل مهم ادامه کودتای رحیم-مشائی نیز بی بصیرتی افرادی چون حیدر مصلحی بود که با کم اهمیت جلوه دادن ابعاد کودتای رحیم-مشائی باعث شدند تا علی خامنه ای بحران در کشور را مسئله ای حاشیه ای بخواند. اکنون افرادی چون مصباح-یزدی که خود از مسببین اصلی بروز فتنه در بطن نظام بودند سعی دارند تا با سر دادن فریاد «دین در خطر است» از ادامه تحقیقات مسئولین خدوم و مکتبی وزارت اطلاعات و قوه قضائیه جلوگیری نمایند تا میزان انحرافات خود آنها فاش نشود. بدیهی است که انجام محاکمات علنی تمامی اعضای انجمن حجتیه نو باعث می شد تا اسامی هر دو جناح به اصطلاح مدرن و متحجر این انجمن فاش شود و آن موقع دلایل واقعی مخالفت مصباح-یزدی با رحیم-مشائی مشخص می شد. این اولین بار نیست که اختلافات درون گروهکی باعث می شوند تا اعضای رژیم کودتا از طریق فرافکنی و عوام فریبی سعی در ئیشبرد مقاصد شوم خود داشته باشند.

اکنون امثال شکوری راد در نقش سخنگوی گروهک بازسازی شده فرقان عمل می نمایند. نگرانی امثال شکوری-راد نیز تسلط اصولگرایان واقعی بر امور کشور می باشد. مهمترین هدف افرادی چون شکوری-راد به قدرت رساندن رژیمی سکولار در ایران اسلامی می باشد و بدیهی است که همکاری آنها با گروهک بازسازی شده فرقان که همان اهداف سعید امامی ملعون را دنبال می کند ضربه زدن به نظام و بخصوص ولایت فقیه می باشد. امت اسلامی همکاریهای گسترده باند سعید امامی با گروهک ملحد و بی وطن منافقین را از یاد نبرده است. مدتها است که گروهک الحادی-التقاطی فرقان با سرمایه گذاری بر روی اشخاص بی دین و خائن و استفاده از آنها برای نفوذ به احزاب به اصطلاح اصلاح طلب سعی دارد تا زمینه ادامه فتنه در کشور را فراهم آورد. شکی نیست که مهمترین هدف چنین افرادی تسهیل هجمه گروهک بازسازی شده فرقان به بیت و یاران امام (ره) می باشد. در شرایط کنونی گروهک فرقان سعی دارد تا با همکاری با فرقه ضاله مصباحیه و ائوزیسیون ضد انقلاب زمینه ادامه کودتا و ای چه بسا حتی برکناری احمدی نژاد را فراهم آورد. اما بروز اختلافات با فرقه ضاله مصباحیه بر سر قدرت که مانند اختلافات کنونی آنها با جریان مشائی می باشد باعث شده تا طرح این گروهک برای نفوذ در عملیات ضد کودتا با دشواریهای بسیاری مواجه شود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر