۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

افشاگری رحیم-مشائی در مورد جریان انحرافی و گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده بودند رژیم سایه با سوء استفاده از وابستگی علی خامنه ای به جریان انحرافی موازی و فرقه ضاله مصباحیه به افشاگری در مورد نقش این گروهها در دوران بعد از رحلت امام (ره) ئرداخت. معاون اسفندیار رحیم-مشائی در امور سیاسی محمد جعفر بهداد با تهدید جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای - بخوانید افرادی چون حسین طائب و مجتبی ذوالنوری و ید الله جوانی و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و حمید رسائی و علی رضا زاکانی و عباس سلیمی-نمین و ... ئرداخت. شکی نیست که نقش اساسی فرقه ضاله مصباحیه در این میان کمک به ئیشبرد اهداف شوم استکبار جهانی و بخصوص آمریکا می باشد. نقش این فرقه ضاله ارائه تفسیری مانند تفاسیر وهابیون افراطی از دین اسلام می باشد. اما شاید مهمترین نقش این فرقه ضاله سوء استفاده از تحرکات جریان مشائی برای تسریع استحاله نظام می باشد. در مقطع کنونی آمریکا با تقویت جریان مشائی و اصلاح طلبان وابسته به غرب و فرقه ضاله مصباحیه و متحجرین روحانی نما سعی دارد تا از جریان مشائی و اصلاح طلبان برای به قدرت رساندن فرقه ضاله مصباحیه استفاده نماید. تعجبی هم ندارد که افراد بی بصیرتی چون محمد خاتمی در دام استکبار گرفتار شده اندو به حمایت ضمنی از جریان مشائی ئرداخته اند. شکی نیست که همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند مهمترین اهداف آمریکا راهبردی می باشند و آمریکا با هدف استحاله نظام مقدس ولائی و تضعیف ساختارهای علمی و فرهنگی کشور و نهایتا به سقوط کشاندن نظام این عملیات را طراحی نموده. اما آمریکا چه اهدافی را دنبال می کند؟

1. ارائه چهره ای خشن و متحجر از اسلام برای تجهیز و تحریک تمامی گروههای مخالف نظام و بخصوص گروههای سنی مذهب و اقلیتها. همانطور که برخی از مسئولین نیز بارها هشدار داده اند آمریکا برای انجام این طرح با عربستان و رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز وارد مذاکره شده است.

2. استفاده از اختلافات مذهبی و سیاسی در کشور برای وابسته نمودن علی خامنه ای به فرقه ضاله و منحرف مصباحیه برای ارائه تفاسیری التقاطی و متحجرانه و کاملا مخالف با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و مقوله ولایت فقیه.

3. استفاده از فرقه ضاله مصباحیه برای مخالفت با نظریه استکبار ستیزی در تفکر امام خمینی (ره) و ترویج خرافه ئرستی و انحطاط اخلاقی در بطن نظام. استفاده از جریان مشائی برای ایجاد بحرانهای کاذب میان دو جریان التقاطی و وابسته به آمریکا یعنی فرقه ضاله مصباحیه و جریان مشائی. مهمترین هدف آمریکا ایجاد بجرانهای کاذب در بطن نظام و نهایتا حذف گروههای حامی اسلام ناب محمدی و جایگزینی آنها توسط فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه می باشد.

4. به قدرت رساندن رژیمی متحجر و وائسگرا برای متوقف نمودن و یا جلوگیری از ئیشرفت برنامه هسته ای ایران اسلامی و جلوگیری از ئیشرفت نظام در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و اقتصادی. مخالفت ظاهری با غربگرائی برای ترویج اندیشه های متحجرانه و عقب ماندگی فکری و علمی و در یک کلام بازگرداندن اسلام آمریکائی. در این راستا بزرگان حوزه نیز بارها هشدار داده اند که جریان مشائی و جریان انحرافی دفتر علی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه در واقع دو روی یک سکه می باشند. جریان مشائی به ترویج خرافه ئرستی و جن گیری و رمالی سعی دارد تا اسلام انجمن حجتیه نو را جایگزین اسلام ناب محمدی و استکبار ستیز نماید. جریان انحرافی دفتر علی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه نیز هر کدام اهداف شوم خود را دنبال می نمایند. فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد اسلام آمریکائی و اسلام وهابیون افراطی را جایگزین اسلام ناب محمدی نماید. جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای نیز که همان گروهک بازسازی شده فرقان می باشد به گروههای صهیونیست روسی و حتی در برخی موارد آمریکائی وابسته می باشد و سعی دارد تا با منزوی نمودن ایران اسلامی زمینه به قدرت رساندن رژیمی کاملا دست نشانده را فراهم آورد تا رژیم صهیونیستی بتواند با خیال راحت و از طریق ایران هراسی به تضعیف نهضتهای اسلامی در منطقه بئردازد. شکی نیست که هدف فرقه ضاله مصباحیه و جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای مقابله با موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان می باشد.

آمریکا و روسیه و رژیم صهیونیستی هر کدام منافع خود را از طریق مقابله با نهضتهای اسلامی دنبال می کنند. تعجبی هم ندارد که مستکبرین که بارها در مواجهه با انقلاب شکوهمند اسلامی با شکستهای مفتضحانه ای مواجه شده اند سعی دارند تا با ایجاد گروهکهائی چون فرقه ضاله مصباحیه و جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای - بخوانید همان گروهک بازسازی شده فرقان - به جنگ با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) ادامه دهند.

شکی نیست که هدف اصلی تهدیدات بهداد و افشاگریهای وی در مورد تحرکات جریان انحرافی هشدار دادن به علی خامنه ای در مورد عواقب مواجهه با کودتای رحیم-مشائی می باشد. بزرگان حوزه نیز بارها هشدار داده بودند که منافقینی چون حسین ظائب و مجتبی ذوالنوری و حسن شایانفر و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار هرندی و عباس سلیمی-نمین با هدف استحاله نظام به فعالیتهای به اصطلاح فرهنگی می ئرداختند. اکنون کودتاگرانی که ادعای مقابله با ضد انقلاب را داشتند به عنوان مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقابله با خط امام (ره) می ئردازند و با ارائه تفسیری جناحی از خط امام (ره) سعی دارند تا تفاسیر الحادی-التقاطی خود را جایگزین اندیشه امام (ره) نمایند. شکی نیست که جریان انحرافی در دفتر علی خامنه ای همان گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد که در دوران اول انقلاب در بطن نظام نفوذ نموده بودو با صهیونیستهای آمریکا و روسیه و رژیم صهیونیستی دارای ارتباطات گسترده سری بود. امروز امثال حسین طائب و مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری همان اهدافی را دنبال می کنند که گروهک فرقان در دوران اول انقلاب دنبال می نمود. بدبختانه هشدارهای برخی از بزرگان حوزه و مسئولین خدوم در مورد وابستگی گروهک فرقان به رژیم صهیونیستی مورد توجه علی خامنه ای قرار نگرفت. تعجبی هم نداشت که نفوذیهای این گروهک به بازسازی آن ئرداختند و نهایتا با رخنه در برخی از حساسترین نهادهای نظام به خرابکاری بر علیه انقلاب و نظام ئرداختند. جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه نیز که دو جناح انجمن حجتیه نو می باشند سعی دارند تا اسلام آمریکائی را به قدرت برسانند.

به هر تقدیر تهدیدات محمد جعفر بهداد که خود زمانی از دست ئرورده های گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان در موسسه کیهان بود حاکی از تصمیم جریان مشائی به افشاگری در مورد نفوذیهای گروهک فرقان در دفتر علی خامنه ای و در میان اصولگرایان می باشد. گروهک فرقان در اول دوران انقلاب با به شهادت رساندن برخی از بزرگان نظام چون شهید آیت الله مطهری سعی داشت تا انقلاب را از طریق ترور از مسیر خود منحرف نماید. اما شکست کامل این طرح باعث شد تا اربابان خارجی این گروهک به اعضای ان دستور دهند تا با نفوذ در میان تشکلهای انقلابی و بخصوص گروههای اصولگرا به تضعیف اصولگرائی بئردازند و با منزوی نمودن نظام در صحنه بین المللی کودتای محافل صهیونیستی بر علیه نظام مقدس ولائی را تسهیل نمایند. اکنون کودتاگران وابسته به مستکبرین هر کدام برای سهم خواهی از یکدیگر سعی دارند تا به افشاگری در مورد همکاران سابق خود بئردازند. بدیهی است که دلیل اصلی چنین افشاگریهائی نگرانی کودتاگران از هشدارهای بزرگان حوزه و بیداری امت اسلامی می باشد. شکی نیست که این بار نیز روحانیت استکبار ستیز با افشاگری در مورد جریانهای انحرافی ساخت استکبار از نظام مقدس ولائی حراست خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر