۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

شدت گرفتن درگیریهای انجمن حجتیه نو و گروهک باز سازی شده فرقان بعد از دستگیری عوامل آمریکا

در روزهای اخیر درگیریهای میان جناح به اصطلاح تجدد خواه انجمن حجتیه نو به رهبری اسفندیار رحیم-مشائی و گروهک بازسازی شده فرقان شدت گرفته است. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده اند گروهک فرقان که از زمان بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) به تدریج در دفتر علی خامنه ای نفوذ نموده به شدت نگران ادامه یافتن تحقیقات ماموران وزارت اطلاعات و قوه قضائیه می باشد چرا که آن دسته از مسئولان خدوم نظام که مسئول انجام تحقیقات در مورد انجمن حجتیه نو می باشند به خوبی از میزان نفوذ گروهکها در داخل رژیم کودتا با خیر می باشند. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر گروهک فرقان به شدت نگران افشاگری مسئولان قضائی و اطلاعاتی کشور می باشد. به همین دلیل عده ای از اعضای برجسته گروهک بازسازی شده فرقان مانند محمد حسین صفار-هرندی و حمید رسائی و سعد الله زارعی و عباس سلیمی-نمین و حسین شریعتمداری سعی دارند تا به هر نحو ممکن به احمدی نژاد فشار آورند تا با جدا کردن راه خود از راه مشائی اولا از سقوط احمدی نژاد از طریق مطرح شدن طرح عدم کفایت وی در مجلس شورای اسلامی جلوگیری به عمل آورند و ثانیا به سهم خواهیهای خود از احمدی نژاد ادامه دهند. برخی از نزدیکان صادق محصولی و مجتبی ثمره -هاشمی و علی اکبر محرابیان نیز یا فریب این افراد را خورده اند و یا نا آگاهانه جذب گروهک بزا سازی شده فرقان شده اند...

در این میان حمید رسائی به شدت نگران افشاگری مشائی در مورد ئرونده های خود می باشد. رسائی به خوبی می داند که در صورت ادامه یافتن رایزنیهای برخی از بزرگان نظام در مورد به رای گذاتشته شدن طرح عدم کفایت احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی احمدی نژاد برکنار خواهد شد و تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری در مورد انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک باز سازی شده فرقان ادامه ئیدا خواهد نمود. به همین دلیل رسائی سعی دارد تا با مشوش و منحرف نمودن اذهان عمومی و بزرگنمائی نقش مشائی در تمامی تحرکات قبل و بعد از کودتا اولا احمدی نژاد را کاملا تبرئه نماید و ثانیا با مختومه اعلام نمودن ئرونده کودتا در حد مشائی و برخی از مهره های سوخته شده مانند امیری فر و محمد جعفر بهداد و کاظم کیا ئاشا و حمید بقائی و و افراد دیگری که از آنها بازجوئی به عمل آمده ئرونده تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری را با دستگیری و نهایتا مجازات برخی از اطرافیان مشائی مختومه اعلام نماید. به همین دلیل رسائی سعی دارد تا اولا از مشائی یک کشمیری دیگر بسازد و ثانیا احمدی نژاد را نیز با بزرگانی چون شهید رجائی مقایسه نموده و از سقوط وی جلوگیری به عمل آورد...

بعد از اعلام دستگیری برخی از عوامل آمرکا تحرکات انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان دو چندان شده است. انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه که منشعب شده از انجمن حجتیه و در واقع جناح متحجر و واتئسگرای آن می باشد بسیار نگران افشاگری بزرگان حوزه در مورد روابط دیرینه مصباح-یزدی با ساواک منحله و مقامات آمریکائی می باشند. نقش مصباح در سیاستهای راهبردی آمریکا در ایران اسلامی در دوران بعد از رحلت امام (ره) به خوبی مشخص است. وی با تبلیغ خرافه ئرستی و تحجر و در یک کلام اسلام آمریکائی سعی نموده تا انقلاب را از مسیر اصلی خود یعنی مبارزه با استکبار و استعمار و فقر و محرومیت منحرف نماید. سخنان بی محتوا - بخوانید در حد لاطائلات - وی در مورد جریان مشائی مصداق بارز ترویج خرافه ئرستی می باشد. هدف اصلی وی از به کار بردن عباراتی نامفهوم چون طلسم شدن احمدی نژاد توسط رحیم-مشائی منحرف نمودن و فریب دادن اذهان عمومی و تبرئه احمدی نژاد می باشد. مصباح-یزدی شخصی بود که اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله برابر با اطاعت از خدا می دانست. اکنون مشخص شده که احمدی نژاد از رحیم-مشائی اطاعت می نموده و معاون نماینده علی خامنه ای در سئاه مجتبی ذوالنوری نیز به صراحت اظهار داشته که مشائی رئیس جمهور واقعی کشور می باشد. بدیهی است که در چنین شرایطی مصباح-یزدی می داند که امت حزب الله دیگر حاضر نیست که به وی اجازه کفر گوئی و توهین به مقدسات را بدهد. به همین دلیل نیز مصباح-یزدی که تجسم عینی وهابی گری و حتی بهائیگری می باشد با مطرح نمودن برخی از انحرافات مشائی سعی دارد تا از ادامه تحقیقات و افشاگریهای بزرگان حوزه و مسئولین خدوم قوه قضائیه و وزارت اطلاعات در مورد انحرافات فرقه ضاله مصباحیه جلبوگیری به عمل آورد. یعنی در واقع مصباح-یزدی و حمید رسائی سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ادامه تحقیقات جلوگیری به عمل آورده و نهایتا با منحرف نمودن مسیر تحقیقات بار دیگر علی خامنه ای را متقاعد به حمله به بیت و یاران امام (ره) و اصولگرایان واقعی نمایند.

اعلام دستگیری عوامل آمریکا در ایران اسلامی نباید باعث تعجب احدی شده باشد. اولا آمریکا همواره در دوران بعد از انقلاب سعی داشته با نفوذ در نهادهای کلیدی نظام را از درون استحاله نماید. ثانیا بعد از شکست خوردن سیاستهای اوباما مبنی بر همکاری با باند مشائی و جناح وابسته به اصطلاح اصلاح طلبان برای کودتا بر علیه نظام آمریکا سعی دارد تا باندهای وابسته دیگر چون فرقه ضاله مصباحیه را به عنوان اصولگرایان واقعی معرفی نماید. یاوه گوئیهای مصباح در مورد طلسم شدن احمدی نژاد توسط مشائی و لاطائلات دیگر وی بدون شک برای منحرف نمودن اذهان عمومی از سیاستهای دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه می باشد چرا که این فرقه از مروجین اصلی هجمه به مهدویت و امامت و خرافه ئرستی در کشور می باشد.

رسائی و کودتاگران وابسته به گروهک بازسازی شده فرقان نیز سعی دارند تا اولا از سقوط احمدی نژاد و ادامه تحقیقات جلوگیری به عمل آورند و ثانیا با سهم خواهی از احمدی نژاد مقدمات معرفی کاندیداهای التقاطی خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری را فراهم آورند. سخنان یکی از اعضای برجسته گروهک فرقان عباس سلیمی-نمین در مورد طرح احمدی نژاد برای ادامه ریاست جمهوری خود حاکی از نگرانیهای گروهک باز سازی شده فرقان از ادامه کودتای رحیم-مشائی می باشد. جنگ قدرت و سهم خواهیهای برخی از کودتاگران باعث شدت گرفتن درگیریهای درون گروهکی کودتاگران شده اما بدبختانه علی خامنه ای کماکان سعی دارد تا به همکاری با فرقه ضاله مصباحیه و برخی از اعضای گروهک باز سازی شده فرقان که سالها است سیاستگذاران اصلی در دفتر وی می باشند - بخوانید به دلیل نفوذ در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای - از ادامه یافتن تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه جلوگیری به عمل آورد. به همین دلیل برخی از بزرگان حوزه به شدت در مورد بی بصیرتی علی خامنه ای در برخورد با جریان مشائی هشدار داده اند. علی خامنه ای در ابتدا تحرکات مخرب و دشمن ئسند جریان مشائی را مسئله ای حاشیه ای خواند. اکنون مشخص شده که جریان مشائی در بطن قوه مجریه و حساسترین نهادهای کلیدی نظام رخنه نموده بود. نفوذ رحیم-مشائی بر احمدی نژاد بسیار بیشتر از نفوذ امثال کشمیری در نهادهای اجرائی نظام بود. اما روحانی نمایان و منافقینی چون حمید رسائی و عباس سلیمی-نمین سعی دارند تا با کم اهمیت جلوه دادن توطئه مشائی اولا خود را از اتهامات قضائی مبری نمایند و ثانیا زمینه ادامه کودتای الحادی-التقاطی خود را فراهم آورند.

به هر تقدیر همانطور که برخی از بزرگان نظام هشدار داده اند امت اسلامی رخنه گروهکهای وابسته به اجانب و متحجر و الحادی-التقاطی مانند انجمن حجتیه نو و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان در بطن قوه مجریه و در مجلس شورای اسلامی و نهادهای کلیدی دیگر را بر نمی تابد. بدون شک با ادامه یافتن تحقیقات وزارت اطلاعات و قوه قضائیه روحانیت استکبار ستیز و بخصوص بزرگان حوزه نیز به افشاگری در مورد ابعاد توطئه گروهکهای وابسته به اجانب خواهند ئرداخت تا امت اسلامی تکلیف خود با عوامل بیگانگان چون امثال رحیم-مشائی و مصباح-یزدی و حمید رسائی را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر