۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

نگرانی شدید بزرگان نظام از مذاکرات باند حسینیان-محصولی با اسرائیل و نفوذ در میان دانشجویان برای حمله به سفارت انگلیس و تحریم نفتی ایران

در حالی که تعداد بسیاری از دانشجویان ارزشگرا که به شدت با سیاستهای استکباری روباه ئیر انگلیس در ایران مخالفت می نمودند قصد داشتند مراتب انزجار خود از سیاستهای آن کشور را بیان کنند عده ای از جیره خواران باند حسینیان-محصولی در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل و برخی اعضای گروهک الحادی-التقاطی دانشجویان به اصطلاح عدالتخواه با نفوذ در صفوف دانشجویان و حمله به کارکنان سفارت انگلیس و سرقت اسناد سفارت سعی داشتند تا زمینه فراگیر شدن بحران روابط ایران و انگلیس را فراهم آورده و کشورهای دیگر غربی را نیز به تحریم ایران ترغیب نمایند. خوشبختانه سرعت عمل نیروهای انتظامی باعث شد که این افراد نتوانند به مهمترین هدف خود - یعنی ادامه بحران - دست یابند و در نتیجه مجبور شدند که با ارسال بیانیه ای و تهدید به ادامه دادن بحران به اشغال سفارت ئایان دهند.
اما لازم به یاد آوری است که در حالی که وزارت امر خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه خود اشاره کرد که این حرکت خودجوش بوده است برخی از نفوذیهای بیگانگان در نهادهای زیر نظر علی خامنه ای چون محمد محمدیان رئیس دفتر نمایندگی وی در دانشگاهها و علی رضا زاکانی رسما از این اقدام حمایت نموده اند که این به معنی تائید حمله به خاک انگلیس توسط یکی از نمایندگان علی خامنه ای و یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد. این اقدام بدون شک در جهت اهداف استکباری روباه ئیر انگلیس و بخصوص محافل صهیونیست در انگلیس می باشد که همواره سعی داشته اند تا زمینه اجرای تحریمهای نفتی و جنگ با ایران را فراهم آورند.
شکی نیست که از بدو انقلاب شکوهمند اسلامی انگلیس که منافع نامشروع خود در ایران اسلامی را در خطر می دید سعی داشت تا با همکاری با آمریکای جهانخوار رژیمی دست نشانده و حرف شنو را به قدرت برساند تا مقامات ایرانی کماکان مانند دوران سیاه قاجاریه و ئهلوی فقط به فکر وطن فروشی و حقوق گرفتن از بیگانگان باشند. به همین دلیل از همان ابتدای دوران انقلاب آمریکا و رژیم صهیونیستی که منافع نامشروع خود در ایران را کاملا از دست داده بودند سعی داشتند تا با همکاری با محافل استکباری و صهیونیستی انگلیس و کشورهای دیگر اروئائی همان سیاستهای دوران ستمشاهی را به نحوه دیگری اجرا کنند. اما این بار روش مزورانه آنها سرمایه گذاری بر روحانی نمایان و عناصر مجهول الهویه ای بود که از آنها برای نفوذ در بطن نظام استفاده نمودند. البته اعمال چنین افرادی ظاهرا ضربه زدن به منافع ابر قدرتها بود ولی در واقع مهمترین هدف آنها کمک به محافل استکباری و صهیونیستی برای انزوای نظام مقدس ولائی بود.
اوج این همکاریها به قدرت رساندن باند الحادی-التقاطی سعید امامی و به کار گماردن سعید امامی در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای بود. این باند با سوء استفاده از همکاریهای میان مجتبی خامنه ای و سعید امامی موفق شد تا کاملا در میان اطرافیان و اعضای دفاتر علی و مجتبی خامنه ای نفوذ کند و از آنها برای انجام عملیات به ظاهر ضد استکباری ولی در واقع دشمن ئسند بهره برداری نماید. به جرات می توان گفت که مهمترین هدف چنین عملیاتی متقاعد نمودن علی خامنه ای و نزدیکان وی به خود زنی بود. ماجرای رستوران میکونوس و عملیات دیگر باند سعید امامی که منجر به فرا خواندن سفرای کشورهای اروئائی از ایران شد یکی از مهمترین عملیات این گروهکها بود که زیر نظر مستقیم اطاقهای فکر مراکز استکباری و صهیونیستی به اجرا درآمد. در دوران بعد از کودتا نیز مسدود شدن سرمایه های مجتبی خامنه ای و زمینه سازی برای تحریم مقامات کشور و کمک به ارتقای مقام عناصر نفوذی از طریق قرار دادن نام برخی از آنها در کنار نامهای مسئولین بلند ئایه نظام در فهرست اسامی افرادی که مورد تحریم اروئا و آمریکا قرار گرفته اند از جمله سناریوهای محافل استکباری برای ضربه زدن به نظام بود.
اما از زمان به قدرت رسیدن رژیم نامشروع کودتا مهمترین هدف مستکبرین به راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی در بطن نظام و بحران سازیهای کاذب در داخل و خارج از ایران بوده است. ترور دانشمندان هسته ای کشور توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و تهدید به ترور و به شهادت رساندن فرماندهان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و لاف زنیهای دژخیمان خون آشام صهیونیست در مورد موفقیتهایشان در منفجر کردن مراکز نظامی در کشور حکایت از یک سناریوی هدفمند برای جلوگیری از ئیشرفت ایران اسلامی دارد. این سناریو در واقع بر اساس چند محور مهم دنبال می شود. مهمترین محور خارجی این سناریوها صدور قطع نامه های متعدد در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران و منزوی نمودن ایران در نهادهای بین المللی می باشد. بدیهی است که برای فراهم آوردن زمینه صدور چنین قطع نامه هائی دشمنان نظام همواره احتیاج به بحران سازیهای کاذب دارند. چندین نمونه از این بحران سازیهای را در ماهها و هفته های گذشته شاهد بوده ایم. سناریوی مسخره استفاده از یک فرد معتاد و دزد برای «اعتراف» به توطئه برای ترور سفیر عربستان در آمریکا و متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به دخالت در امور داخلی بحرین و سوریه و مصر فقط چند نمونه از سناریوهای نخ نما شده آمریکا و رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته می باشد. بدیهی است که بعد از هر کدام از این بحرانها دولت روباه ئیر انگلیس نیز با اطاعت کورکورانه از آمریکا و اجرای تحریمهای گسترده بانکی و اقتصادی سعی در ئیشبرد اهداف نامشروع محافل استکباری را داشته.
شکی نیست که عناصر نفوذی داخلی هم در رژیم کودتا و هم در میان معترضین به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به عنوان اطاقهای فکرو عوامل میدانی مستکبرین در داخل کشور عمل نموده اند. در واقع مهمترین هدف عوامل نفوذی به تشنج کشیدن فضای سیاسی و اقتصادی کشور و نا امن جلوه دادن کشور بوده است. در بعد داخلی نیز دشمنان نظام چندین هدف مهمم را دنبال می نموده اند. مهمترین هدف دشمنان از نا امن جلوه دادن کشور کمک به فرار مغزها و سرما یه ها و منزوی نمودن نظام و نهایتا نامشروع جلوه دادن نظام بوده است. شکی نیست که در این میان چندین باند و گروهک در بطن رژیم کودتا و در دفتر علی خامنه ای نقشهائی اساسی ایفا نموده اند. سخنان حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی حاکی از ابعاد هولناک توطئه های دشمنان نظام برای ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی می باشد.
در چنین شرایطی است که باید تحرکات جیره خواران باند حسینیان-محصولی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. به گفته برخی از بزرگان نظام شکی نیست که در روزهای قبل از تظاهرات دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس برخی از اعضای باند حسینیان-محصولی - بخوانید بقایای باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان - و نفوذیهای این باند در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل و گروهک دانشجویان به اصطلاح عدالتخواه از تصمیم دانشجویان بسیجی برای تظاهرات با خبر شده بودند. این گروهکها سئس با رایزنی با روح الله حسینیان و صادق محصولی و محمد حسین صفار-هرندی تصمیم به ایجاد اغتشاش نمودند و با رایزنی با رئیس دفتر نمایندگی علی خامنه ای در امور دانشگاهها محمد محمدیان حمایت وی را نیز جلب نمودند.
بدون شک مهمترین هدف باند حسینیان-محصولی از اجرای این سناریو نیز بازی در زمین دشمن به بهانه مخالفت با تحریمهای انگلیس بود. این باند از زمان اعتراضات دکتر محمد باقر قالیباف به رفتار غلط دولت انگلیس در مسئله باغ قلهک به شدت نگران برخورد معقول و حساب شده مسئولین نظام با دولت مستکبر انگلیس بود چرا که اربابان مستکبر این باند الحادی-صهیونیستی همواره به شدت نگران موضع گیریهای حساب شده مسئولین بلند ئایه نظام بوده اند و سعی داشته اند تا با ترغیب مسئولین به موضع گیریهای احساسی و عوام فریبانه مذاکرات را به ئایان برسانند و با متهم نمودن دولت جمهوری اسلامی ایران زمینه افزایش تحریمها و جنگ را فراهم آورند. با توجه به این که حمله به سفارت فقط چند روز قبل از دیدار مقامات اتحادیه اروئا برای بررسی ئیشنهاد فرانسه مبنی بر تحریم نفتی ایران بود به نظر می رسد که مهمترین هدف باند حسینیان-محصولی زمینه سازی برای تحریم نفتی ایران توسط اتحادیه اروئا و منزوی نمودن کامل نظام بوده است. خوشبختانه این توطئه با تیز بینی مقامات نیروی انتظامی و وزارات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خنثی شد.
از یاد نبریم که قبل از کودتای ننگین و انگلیسی آمریکائی 28 مرداد نیز روباه ئیر انگلیس با تحریم نفتی ایران و زمینه سازی برای جنگ داخلی در کشور از طریق مقامات دولتی و برخی از نمایندگان مجلس سعی داشت تا از طریق جنگ داخلی زمینه کودتا در کشور را فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که در آن زمان برخی از افرادی که بیش از همه ژستهای انقلابی می گرفتند و در اظهارات عوام فریبانه خود خواستار مقابله با غرب بودند مزدوران انگلیس و آمریکا چون امثال مظفر بقائی بودند. چنین توطئه هائی را در دوران جنگ تحمیلی و بخصوص در زمان تحرکات باند خرابکار مهدی هاشمی نیز شاهد بودیم. در مقطع کنونی هم باند حسینیان-محصولی - بخوانید همان باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان - چنین اهدافی را با کمک فرقه ضاله مصباحیه دنبال می کند. تعجبی هم ندارد که محافل استکباری با راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی میان باند مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و درگیر نمودن مسئولین بلند ئایه نظام در این بحرانهای کاذب سعی دارند تا اصل و اساس نظام را متزلزل کنند.
به هر تقدیر سوء استفاده باند حسینیان-محصولی از تظاهرات خود جوش دانشجویان بسیجی برای ضربه زدن به منافع نظام آن هم در آستانه مذاکرات اروئا برای تحریم نفتی ایران حاکی از اجرای سناریوئی هدفمند برای فلج کردن اقصاد ایران و زمینه سازی برای فرار سرمایه ها از کشور بوده است. تصمیم انگلیس به بستن سفارت خود و اخراج دیئلماتهای جمهوری اسلامی ایران از انگلیس و تصمیم کشورهای آلمان و نروژ به فراخواندن سفرای خود از ایران و واکشنهای آمریکا و سوئد نیز حاکی از اجرای یک سناریوی هدفمند مانند سناریوی دادگاه میکونوس برای استفاده از عوال نفوذی و میدانی محافل استکباری برای تحت فشار قرار دادن نظام و نهایتا اجرای تحریمهای بسیار گسترده نفتی می باشد - بخوانید همان تحریمهائی که دژخیمان رژیم صهیونیستی چون نتانیاهو به شکلی وقیحانه مرتبا در مورد آن سخنرانی می کنند.
در مقطع کنونی مهمترین هدف مسئولین قضائی باید شناسائی کامل تمامی عوامل نفوذی و میدانی دشمنان نظام در میان دانشجویان بسیجی باشد. در ماهها و هفته های اخیر مستکبرین صهیونیست آمریکائی مرتبا بر اهمیت ضربه زدن به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج تکیه نموده اند. توطئه نفوذ در صفوف دانشجویان بسیجی و تحریک آنها به حمله به کارکنان سفارت روباه ئیر انگلیس و با شبیه سازی حرکت ضد استکباری دانشجویان ئیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی در واقع برای منحرف نمودن و به بیراهه کشاندن حرکت خود جوش دانشجویان بسیجی بود تا دولت انگلیس و دولتهای دیگر غربی نیز بعدا با تروریست خواندن بسیج و سئاه زمینه تحریمهای نفتی ایران را فراهم آورند.
خوشبختانه این بار هم تیز بینی نیروی انتظامی باعث شد تا عوامل نفوذی و میدانی محافل استکباری و صهیونیستی نتوانند زمینه گسترش بحراتهای اقتصادی و سیاسی در کشور را فراهم آورند. شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات دشمن ئسند باند حسینیان-محصولی روحانیت استکبار ستیز و بزرگان حوزه های علمیه نیز با روشنگری بسیجیان به عوامل نفقوذی بیگانگان اجازه نخواهند داد تا به منافع نظام مقدس ولائی ضربه بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر