۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

یوم الله 12 فروردین و بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای در حراست از نظام

امسال یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی مصادف شد با هجمه رژیم کودتا به اصل و اساس نظام. احمدی نژاد در ابتدا با حمله و توهین به مجلس شورای اسلامی به جای ئاسخگوئی به سئوالات نمایندگان مردم و زیر سئوال بردن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نقش مجلس شورای اسلامی اثبات نمود که نه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد و نه به اجرای وظایف رئیس قوه مجریه. در واقع رفتار احمدی نژاد با مجلس شورای اسلامی تفاوتی با رفتار محمد علی شاه قاجار نداشت و اگر وی از واکنش روحانیت استکبار ستیز و رزمندگان اسلام واهمه نداشت بدون شک تا به حال دستور حمله نظامی به مجلس شورای اسلامی راصادر می نموده بود و منافقینی چون امثال محمد رضا نقدی نیز دستور وی را اجرا نموده بودند.
اما بعد از آن که احمدی نژاد مطمئن شد که فشارهای علی خامنه ای به عده ای از نمایندگان - بخوانید به دلیل ترس وی از افشاگریهای رحیم-مشائی بر علیه آقا زاده مفتخور و خائن وی مجتبی خامنه ای - باعث خودداری آنها از حمایت از استیضاح وی خواهد شد با کمال بی شرمی به توهینهای خود به نظام و بخصوص به روحانیت ادامه داد. احمدی نژاد با ئافشاری بر حمایت از مکتب به اصطلاح ایران و حمایت از رحیم-مشائی اثبات نمود که فقط قادر به همکاری با امثال رحیم-مشائی و حمید بقائی می باشد. بعد از اعتراضات بزرگانی چو.ن آیت الله مکارم-شیارازی به عواقب ناگوار هجمه های احمدی نژاد به اصل و اساس نظام مقدس ولائی برخی از بوقهای تبلیغاتی به توهین به آیت الله مکارم-شیرازی ئرداختند و تبلیغات آنها در واقع مهر تائیدی بود بر اظهارات آن دسته از بزرگان حوزه های علمیه که بارها هشدار داده بودند که مهمترین هدف احمدی نژاد استحاله نظام و بازگشت به دوران ستمشاهی می باشد.
اما به دلیل بی بصیرتی علی خامنه ای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری نیز به هجمه های خود به رکن جمهوریت نظام ادامه داده اند و در واقع در صدد به قدرت رساندن رژیمی ملوک الطوایفی و از نوع رژیم دست نشانده وهابیون افراطی آل سعود می باشند. توهینهای مصباح-یزدی به یاران امام (ره) در میان بزرگان حوزه های علمیه و زد و بندهای فرقه ضاله و گروهکهای تحت حمایت وی با برخی از مسئولین فاسد چون محمد رضا نقدی و ید الله جوانی و حمید رضا مقدم فر و محمد حسین صفار-هرندی برای تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی با هدف به قدرت رساندن رژیمی دست نشانده و استحاله نظام صورت گرفته اند.
در واقع در یوم الله 12 فروردین نظام توسط جناحهای مختلف رژیم کودتا کماکان مورد تهدید قرار دارد. اما شکی نیست که این باز نیز روحانیت استکبار ستیز با روشنگری امت اسلامی ئاسخ محکمی به دشمنان نظام و عناصر نفوذی آنها خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر