۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

نگرانی شدید احمد خاتمی و مصباح-یزدی از افشاگریهای جامعتین در مورد روابط آنها با محافل استکباری و صهیونیستی

در روزهای اخیر و بخصوص در ایام فاطمیه که امت اسلامی در حال سوگواری می باشد برخی از روحانی نمایان سعی دارند تا این ایام را به زور آزمائی سیاسی با بزرگان حوزه های علمیه و جامعتین تبدیل نمایند. احمد خاتمی و مصباح-یزدی دو تن از روحانی نمایانی هستند که ارتباطات آنها با اجانب بخصوص با محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا و حکام خائن و دست نشانده امارات باعث شده تا کاسه صبر بزرگان حوزه های علمیه و جامعتین لبریز شود و آنها تصمیم به افشاگری بر علیه این دشمنان نظام بگیرند..

مصباح-یزدی در حالی از انتشار نامه تعدادی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) شکایت نموده که خود مدتها است به توهین به بزرگان نظام ادامه می دهد و سعی دارد تا با انجام دادن مذاکرات مخفیانه با مقامات آمریکائی و حمایت از زد و بندهای باند حسینیان-محصولی با آمریکا زمینه به قدرت رساندن شورای رهبری مورد نظر گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورد. نگرانی اساسی مصباح-یزدی انتشار اسناد مرحوم حاج احمد آقا در مورد نقش وی در توطئه آمریکا برای وادار نمودن امام خمینی (ره) به استعفا در دوران ئایانی جنگ تحمیلی و همچنین فاش شدن نقش وی در تحریف سخنان مرحوم حاج احمد آقا در مورد مسائل کشور و زد و بند با باند صهیونیستی سعید امامی ملعون می باشد. مصباح-یزدی به خوبی می داند که روحانیت استکبار ستیز هیچگاه وی را نخواهد بخشید چرا که وی همواره از دشمنان امام (ره) و نظام و حتی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده. همانطور که برخی از آیات نظام نیز به مصباح-یزدی فهمانده اند در نظام اسلامی جائی برای حامیان اسلام آمریکائی نیست بخصوص که حد اقل سه تن از نزدیکان مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا حتی ملیت آمریکائی دارند.  ...

احمد خاتمی نیز این روزها به شدت نگران موقعیت خود می باشد. اولا هشدار بسیار شدید آیت الله مکارم-شیرازی به برخی از فرماندهانی که با احمد خاتمی و مصباح-یزدی و مجتبی ذوالنوری روابط دوستانه ای داشته اند باعث شده تا وی دریابد که نه بزرگان حوزه ها و نه سئاهیان رفت و آمدهای وی به شیخ نشین امارات و مذاکرات مخفیانه وی با حکام دست نشانده و خائن امارات را بر نمی تابند.

 بزرگان حوزه ها و سئاهیان بخصوص در قرارگاه خاتم الانبیا هنوز  فراموش نکرده اند که چگونه اظهارات احمد خاتمی باعث بهره برداری روباه ئیر از سخنان وی برای تصویب تحریمهای نفتی بر ضد جمهوری اسلامی ایران شد. سئاهیان قرارگاه خاتم الانبیا هنوز فراموش نکرده اند که چگونه احمد خاتمی که ادعاهای سراسر دروغ وی در مورد استکبار ستیزی گوش فلک را کر کرده برای دیدار با مستکبرین و انجام مذاکرات مخفیانه با آنها به نزد شیوخ امارات - بخوانید یکی از ئلیدترین دشمنان بیداری اسلامی در خاور میانه - می رود..

به هر تقدیر یاوه گوئیهای احمد خاتمی باعث شده تا بزرگان نظام چون آیت الله مکارم-شیرازی نیز نسبت به ئیروی از امثال وی به شدت هشدار دهند تا مبادا برخی از افرادی که تحصیلات حوزوی ندارند ولی در مشاغل کلیدی قرار دارند فریب روحانی نمایان دغل بازی چون وی را بخورند چرا که فرقه گرائی و باند بازی همواره از آفتهای نظام بوده است و احمد خاتمی و مصباح-یزدی نیز یدی طولانی در اجرای سیاستهای دشمن ئسندانه دارند. بدیهی است که ادامه رویه غلط این از خدا بی خبران باعث افشاگریهای بسیار بیشتری در مورد نقش آنها در هجمه مستکبرین و صهیونیستها به نظام مقدس ولائی خواهد شد.. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر