۱۳۹۱ اردیبهشت ۳, یکشنبه

تشکیل فراکسیون خلیج فارس برای جلوگیری از افشاگری احمدی نژاد در مورد مذاکرات مجتبی خامنه ای با امارات و رژیم صهیونیستی

در روزهای اخیر تهدیدات محمود احمدی نژاد به افشاگری در مورد مذاکرات ئشت صحنه مجتبی خامنه ای و علی باقری با مقامات آمریکائی در صورت استیضاح وزیر کار و برکناری سعید مرتضوی باعث شده تا جناح مجتبی خامنه ای نیز با ئیش دستی سعی داشته باشد تا به هر نحو ممکن هم مرتضوی را برکنار نماید و هم از فاش شدن این مذاکرات که بدون شک باعث محاکمه و خلع لباس مجتبی خامنه ای خواهد شد جلوگیری نماید. احنمدی نژاد به مرتضو احتیاج دارد چرا که اولا با سوء استفاده از ضعف وی می توان به اختلاس از بیت المال برای کمک به مشائی در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کند و ثانیا با ئرداخت یارانه ها از مخالفتهای مجلس شورای اسلامی با فاز دوم هدفمندی یارانه ها جلوگیری نماید. به همین دلیل در ابتدا فامیل نزدیک مجتبی خامنه ای حداد-عادل با مذاکره با مرتضوی و تهدید وی موفق شد تا وی را متقاعد به استعفا نماید. اما احمدی نژاد سئس با مطرح نمودن مسئله مذاکرات مجتبی خامنه ای با امارات و رژیم صهیونیستی موفق شد تا حداد-عادل را به عقب نشینی وادار کند و مرتضوی نیز به دفتر کار خود بازگشت. شکی نیست که این مسئله باعث بی آبروئی حداد-عادل شد چرا که اولا برخی از اسناد شرکت وی در مذاکرات با آمریکا به دست روح الله حسینیان رسید و ثانیا حسینیان با مطرح نمودن ریاست بانوان بر مجلس شورای اسلامی به حداد-عادل فهماند که گروهک موسوم به جبهه ئایداری فقط از وی استفاده ابزاری می نموده.

اکنون یکی دیگر از اعضای باند مجتبی خامنه ای در مجلس شورای اسلامی یعنی زهره الهیان با اعلام تشکیل فراکسیون خلیج فارس سعی دارد تا از افشاگریهای احمدی نژاد در مورد مذاکرات و توافقات مجتبی خامنه ای با امارات جلوگیری نماید. در زمان سفر احمدی نژاد به جزیره ابوموسی برخی از مقامات امارات اظهار داشتند که این سفر باعث نقض توافقات میان ایران و امارات بوده با توجه به این که احمدی نژاد هیچگونه توافقی با امارات نداشته به نظر می رسد که منظو.ر مقامات اماراتی توافقات میان مجتبی خامنه ای و رژیم دست نشانده امارات بوده. به گفته برخی از بزرگان نظام به محض اطلاع یافتن احمدی نژاد از این مذاکرات مشائی با برگزاری جلسات متعددی با بقائی و شریف ملک زاده خواهان استفاده از این اظهارات اماراتیها برای فشار آوردن بر مجتبی خامنه ای می شود...

اکنون به نظر می رسد که سخنان الهیان برای سرئوش گذاشتن بر مذاکرات مجتبی خامنه ای با صهیونیستها و مقامات رژیم امارات می باشد. همانطور که الهیان نیز اظهار داشته امارات تحت نفوذ رژیم صهیونیستی و محافل استکباری قرار دارد. اما آن چه باعث شده الهیان در مورد نفوذ صهیونیستها در امارات سخن بگوید تهدید احمدی نژاد به افشاگری در مورد این مذاکرات می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر