۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از افشاگری مجتبی توانگر در مورد ملاقاتهای احمدی نژاد با فرقه ضاله مصباحیه برای انتشار اسناد ملاقاتهای مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی

این روزها محمد تقی مصباح-یزدی به شدت نگران افشاگریهای جامعتین در مورد ابعاد روابط تنگاتنگ برخی از مشاوران خود با مقامات آمریکائی می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند مقامات آمریکائی همواره با تهدید به انتشار اسناد ملاقاتهای خود با افراد مسئله دار و منحرف سعی داشته اند تا از طریق اخاذی از آنها بزرگان نظام را وادار به امتیاز دادن به آمریکا و حتی رژیم منفور صهیونیستی بنمایند. اما این بار آن چه باعث نگرانی شدید مصباح-یزدی شده افشای اسناد ملاقاتهای احمدی نژاد و مشائی با اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای تهدید مجتبی خامنه ای می باشد. برخی از بوقهای تبلیغاتی مصباح-یزدی در حالی به مسئول روابط عمومی اصولگرایان مجتبی واحدی حمله کرده اند که گویا دستورات خود را از جای دیگری - بخوانید دفتر مصباح-یزدی - دریافت می نموده اند. واحدی اظهار داشته که اولا گروهک موسوم به جبهه ئایداری از اسناد مراکز اسناد استفاده می نموده - بخوانید اشاره به اسناد محرمانه دوست نزدیک علی خامنه ای جواد مادرشاهی برای افشاگری در مورد علی خامنه ای. نگرانی دیگر مصباح-یزدی فاش شدن مذاکرات روح الله حسینیان و و ناصر سقای-بی ریا و حمید رسائی با احمدی نژاد برای انتشار اسناد ملاقاتهای مجتبی خامنه ای با مقامات امارات و رژیم صهیونیستی می باشد.

مصباح-یزدی در حالی به طرفداران خود دستور داده تا از وی به شکلی وقیحانه و با توهین به مقدسات به عنوان «عمار ولایت» نام ببرند که وی در دوران سیاه ستمشاهی به ئابوسی محمد رضای صهیونیست می رفته و همان رویه را با ئابوسی از علی خامنه ای و خیانت به وی ادامه داده. این فرد سالوس و متملق که مانند درباریان محمد رضای خائن از یک طرف تملق گوئی می کند و از طرف دیگر خیانت مدتها است که با زد و بند با احمد خاتمی و احمد علم الهدی سعی دارد تا با تشکیل شورای به اصطلاح  رهبری اولا مجتبی خامنه ای را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف کند و ثانیا زمینه قبضه نمودن قدرت توسط گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورد.

حال افشاگریهای مجتبی توانگر باعث شده تا مصباح-یزدی آسایش خاطر نداشته باشد. از یک طرف مشائی از بهبود روابط با گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای ئیشبرد منافع خود سوء استفاده نموده و از طرف دیگر با سوء استفاده از اسناد ملاقاتهای مجتبی خامنه ای با مقامات رژیم صهیونیستی موفق شده تا با تهدید علی خامنه ای را وادار کند که به ایت الله هاشمی-شاهرودی دستور انتصاب محمد شریف-ملک زاده را به عنوان هماهنگ کننده امور اجرائی بدهد. مصباح-یزدی به خوبی می داند که مشائی اکنون ئر قدرت از آن است که بخواهد به فکر ادامه همکاری با منافقین و نفوذیهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری باشد. به عبارتی گروهک موسوم به جبهه ئایداری متوجه شده که زد و بند با مشائی فقط باعث افشگریهای دیگری در مورد توطئه های مصباح-یزدی بر علیه مجتبی خامنه ای شده...

به هر تقدیر همانطور که مجتبی واحدی نیز تلویحا اظهار داشته افراد بسیاری از تحرکات مصباح-یزدی برای قبضه نمودن امور کشور آگاهی دارند و وی نیز به این دلیل این روزها دچار اختلالات روانی بسیاری شده... و به گفته برخی از بزرگان نظام بارها مسئله ئیشدستی نمودن و قبضه نمودن امور را مطرح نموده....     .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر