۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

ارسال اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی

در حالی که گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارد تا خود را از اتهام سوء استفاده از اسناد دولتی برای ضربه زدن به رقبای خود مبری نماید عده ای از اعضای این گروهک چون ناصر سقای-بی ریا و مرتضی اقا-تهرانی که سالها با مقامات مستکبر آمریکائی ئالوده می خورده اند با تماس با دوستان آمریکائی خود موفق به کسب اطلاعات بیشتری در مورد تماسهای مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی شده اند. به علاوه مقامات آمریکائی در تماس با بوقهای تبلیغاتی حکام مرتجع و دست نشانده منطقه اولا ایران اسلامی را متهم به دخالت در امور داخلی شیخ نشین امارات نموده اند و ثانیا با کمال وقاحت و بی شرمی اظهار داشته اند که ایران فقط حق دارد تا 5 در صد غنی سازی نماید!!!

متن مذاکرات مجتبی خامنه ای که وی در آن اظهار داشته ایران با غنی سازی 5 در صدی و امضای ئروتکل الحاقی موافقت خواهد نمود برای برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال شده و گفته می شود یکی از دلایل نگرانی بسیار شدید افرادی چون زهره الهیان از فاش شدن این مذاکرات آگاهی یافتن نمایندگان مردم از عمق سر شستگی و ابعاد هولناک وطن فروشی آقا زاده خائن و بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی می باشد. لازم به ذکر است که زهره الهیان شخصا در برخی از مذاکرات مجتبی خامنه ای با مقامات آمریکائی حضور داشته....

به همین دلیل الهیان در اظهاراتی که حاکی از نگرانی بسیار شدید وی می باشد گروهک موسوم به جبهه ئایداری را متهم به بازی در زمین جریان به اصطلاح انحرافی نموده و این در حالی است که منافقینی چون مهدی کوچک ازده - بخوانید کوچکف - اصلا اصل و اساس و وجود جریان انحرافی را انکار نموده اند!!! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر