۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

انتصاب ملک زاده به عنوان مشاور احمدی نژاد بعد از تهدیدات مشائی به انتشار اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با امارات

در حالی که در روزهای اخیر محمود احمدی نژاد سعی داشته تا به هر نحو ممکن از استیضاح وزیر کار جلوگیری نماید اسفندیار رحیم-مشائی نیز بی کار ننششه و با زد و بند با برخی از اطرافیان عبد الله جاسبی و کمک گرفتن از آنها سعی دارد تا زمینه خلع لباس و حتی تبعید مجتبی خامنه ای را فراهم آورد. در روزهای اخیر مشائی و شریف ملک زاده مذاکرات مفصلی را در مورد نحوه استفاده از اسناد مذاکرات مجتبی خامنه ای با حکام امارات انجام داده اند. به گفته برخی از بزرگان نظام احمدی نژاد از طریق برخی از دوستان خود با برادر علی خامنه ای آیت الله سید محمد خامنه ای وارد مذاکره شده و. اظهار داشته تا اولا باید از سفر وی به ابوموسی حمایت به عمل آورد و با حمایت از تشکیل استان خلیج فارس مانع از بازگرداندن جزیره ابوموسی به امارات توسط مجتبی خامنه ای و حامیان خائن وی شود و ثانیا باید از مخالفتهای باند مجتبی خامنه ای با مرتضوی و شریف ملک زاده جلوگیری نماید...

به گفته برخی از بزرگان نظام ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای به کشورهای ترکیه و اردن و قطر و عربستان توسط مشائی و سعید لو با هدف به دام انداختن وی توسط شیخ نشینها انجام شد و مجتبی خامنه ای نیز با موافقت با مذاکره با حکام دست نشانده امارات و زد و بند با مقمات آمریکائی و حتی رژیم صهیونیستی سعی داشت تا از فاش شدن اسناد فساد مالی خود جلوگیری نماید. اما اکنون مشائی با سوء استفاده از این اسناد و زد و بند با برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری موفق شده تا نه تنها آنها را متقاعد به حمایت از از مکتب به اصطلاح ایران نماید بلکه برخی از مخالفان خود منجمله روح الله حسینیان را نیز به ابراز عقاید فمینیستی وادار کند.

به هر تقدیر آن چه مشخص است این است که بی بصیرتی و خیانت آقا زاده مفت خور علی خامنه ای باعث شده تا احمدی نژاد بتواند بار دیگر اعضای باند مشائی را در سمتهای کلیدی قرار دهد و سیاست دفاع از خلیج فارس را نیز به نام خود ثبت نماید.     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر