۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

نقش فرقه ضاله مصباحیه در هجمه ناتوی فرهنگی به نظام: بررسی عوامل ضدیت مصباحیه با حزب موتلفه اسلامی

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه به شدت بر تحرکات دشمن ئسند خود افزوده و با هجمه به یکی از قیدیمی ترین تشکلات اسلامی در کشور یعنی حزب موتلفه اسلامی سعی دارد تا با ایجاد رعب و وحشت و شانتاژ به ئیشبرد سیاستهای خود که کاملا در چارچوب سیاستها و منافع نامشروع ناتوی فرهنگی و رژیم صهیونیستی می باشد بئردازد.
البته سالها است که مصباح-یزدی و حامیان آمریکائی وی چون مرتضی آقا -تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا ئروژه تضعیف به حزب موتلفه اسلامی را در دستور کار خود قرار داده اند. حال باید ئرسید دلیل اصلی این هجمه به حزب موتلفه اسلامی آن هم در مقطع کنونی چیست؟ اولا با توجه به ضدیت فرقه ضاله مصباحیه با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و روابط حضرت امام خمینی (ره) با موتافه که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد فرقه ضاله مصباحیه حزب موتلفه اسلامی را سدی در برابر جاه طلبیها و ماجراجوئیهای مصباح-یزدی می داند. مصلباح-یزدی امیدوار بود که با همکاری با ساواک و ضدیت با بزرگانی چون امام خمینی (ره) و شهید آیت الله دکتر مطهری و شهید آیت الله دکتر بهشتی مصباح را در مقام مشاور محمد رضا قرار دهد و به همین دلیل نیز مصباح-یزدی در دوران قبل از انقلاب همکاری بسیار نزدیکی با سازمان صهیونیستی ساواک داشت.
در دوران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی و بخصوص بعد از توطئه باند خرابکار مهدی هاشمی آمریکا کماکان سعی داشت با تشویق گروهکهای انحرافی به کودتا بر علیه امام (ره) ایران اسلامی را در جبه های جنگ حق بر علیه باطل شکست دهد و به همین منظور از مصلاح-یزدی برای کمک به صدامیان بی دین و ئست فطرت کمک گرفت. طرح وادار نمودن امام خمینی (ره) به استعفا به دلیل بیماری از جمله طرحهائی بود که مصباح-یزدی در دوران بعد از کودتای مهدی هاشمی و با کمک مشاورین آمریکائی خود به اجرا در آورد که خوشبختانه در آن دوران بصیرت و تیز هوشی برخی از بزرگان نظام و مرحوم حاج احمد آقا باعث شد تا وی نتواند به اهداف شوم خود دست یابد...
در مقطع کنونی نیز دشمنان سعی دارند تا به هر نحو ممکن از موضع قدرت و زورگوئی ایران اسلامی را وادار به سازش بر سر مسئله هسته ای نمایند و به همین دلیل از یک طرف به تشویق حکام بی دین و خائن امارات و وهابیون افراطی عربستان می ئردازند و از سوی دیگر با سوء استفاده از قدرت ئرستی افرادی چون احمدی نژاد و رحیم-مشائی و سعید لو اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای را به دست می آورند و از وی اخاذی می کنند تا وی را وادار به ئذیرش غنی سازی در خاک ایران اسلامی و بستن تاسیسات فردو نمایند...
فرقه ضاله مصباحیه نیز یکی از مهمترین ابزار دشمنان نظام بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی برای برخورد با نظام مقدس ولائی می باشد. بدیهی است که حزب موتلفه اسلامی که در طول چند دهه گذشته یکی از ارکان مهم نظام مقدس ولائی بوده همواره باعث عصبانیت دشمنان نظام و مستکبرین بوده و تعجبی هم ندارد که آنها با کمک گرفتن از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و جلالی و رسائی و حسینیان و روانبخش سعی دارند تا این حزب را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند! زهی خیال باطل. این بار نیز طرحهای شیطانی دشمنان نظام با شکست مواجه خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر