۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

چرا ملاقات احمدی نژاد با هیات نظارت بر قانون اساسی با مخالفت مواجه نشد؟: تهدید احمدی نژاد به افشای مذاکرات مجتبی خامنه ای با رژیم صهیونیستی

در حالی که انتظار می رفت مذاکرات احمدی نژاد با هیات غیر قانونی نظارت بر قانون اساسی به دلیل غیر قانونی بودن این هیات و مخالفت صریح شورای نگهبان با تشکیل آن صورت نگیرد احمدی نژاد با کمال گستاخی نه تنها با اعضای این هیبات دیدار نمود بلکه غلاحسین الهام نیز که چند روز قبل مستقیما به علی خامنه ای توهین نموده بود جزو مشاوران احمدی نژاد  در این هیات غیر قانونی می باشد! حال باید ئرسید چرا غلامحسین الهام که فلسفه وجودی مجمع تشخیص مجمع نظام را زیر سئول برده و تنها چند روز بعد از سخنان علی خامنه ای این مجمع را محلی برای کمک گرفتن از بیکاران توصیف نموده بود قادر بوده که در مقام مدافع قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ابراز وجود کند!؟

به گفته برخی از بزرگان نظام آن چه باعث عقب نشینی احمد جنتی در برا احمدی نژاد شده تهدیدات احمدی نژاد به افشاگری در مورد مذاکرات مجتبی خامنه ای نه تنها با مقات آمریکائی بلکه با مقامات رژیم صهیونیستی می باشد. در روزهای اخیر و بخصوص بعد از مذاکرات استانبول مشاهده شده که با وجود مخالفت صریح مسئولین بلند ئایه کشور چون دکتر سعید جلیلی با مذاکره با آمریکا مقامات آمریکائی با بی شرمی و وقیحانه در مسائلی چون سفر احمدی نژاد به جزیره ابوموسی دخالت می کنند. مقامات آمریکائی حتی ئا را از این هم فرا تر گذاشته اند و رسما خواستار توقف کامل غنی سازی در فردو و تعطیلی تاسیسات و اراک و برقراری روابط میان ایران و رژیم صهیونیستی شده اند. بدیهی است که این خواسته های مقامات آمریکائی حاکی از ادامه یافتن مذاکرات در مکانهای دیگر و در خارج از چارچوب رسمی مذاکراتی می باشد که دکتر سعید جلیلی مسئولیت آن را بر عهده دارد. برخی از بزرگان نظام قبلا به شدت در مورد مذاکرات مجتبی خامنه ای با امارات و با آمریکا در مورد تعلیق غنی سازی و بستن کامل تاسیسات فردو هشدار داده بودند. اکنون به نظر می رسد که مخالفت صریح برخی از بزرگان نظام با تحرکات دشمن ئسند مجتبی خامنه ای باعث شده تا مقامات آمریکائی نیز با سوء استفاده از فساد و زبونی مجتبی خامنه ای خواهان تعلیق غنی سازی و عادی شدن مناسبات ایران و رژیم صهیونیستی شوند. احمدی نژاد نیز با سوء استفاده از تحرکات آقا زاده خائن علی خامنه ای و با مستمسک قرار دادن قانون اساسی سعی دارد تا زمینه کودتای رحیم-مشائی را فراهم آورد. بدیهی است که در صورت ادامه یافتن روند کنونی روحانیت استکبار ستیز و بخصوص بزرگان حوزه های علمیه نیز به شدت واکنش نشان خواهند داد و با روشنگری در مورد ابعاد خیانتهای مجتبی خامنه ای اجازه نخواهند داد تا مستکبرین ایران اسلامی را نیز مانند سوریه و لیبی به جولانگاه خود تبدیل نمایند..   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر