۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا و حملات فرقه ضاله مصباحیه و التقاطیون به جامعتین

در حالی که به گفته برخی از بزرگان نظام سوء استفاده آمریکا از ارسال مدارک فساد مالی مجتبی خامنه ای به کشورهای مختلف منجمله ترکیه و اردن و قطر باعث شده تا علی خامنه ای با مذاکره با آمریکا موافقت کند در روزهای اخیر برخی از بوقهای تبلیغاتی فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی حملات گسترده ای را به جامعتین انجام داده اند.
انجمن اسلامی دانمشجویان به اصطلاح مستقل - بخوانید بوق تبلیغاتی صادق محصولی - در نامه ای به آیت الله هاشمی-رفسنجانی مدعی شده که وی در مورد نامه خود به حضرت امام خمینی (ره) در مورد مذاکره با آمریکا دروغ گفته! این انجمن همچنین مدعی شده که تحریمهای نفتی اصلا اثری نداشته اند و ای در حالی است که حتی کشورهائی که با ایران روابط دوستانه ای داشته اند چون مالزی و ترکیه یا صادرات نفت خود را از ایران قطع و یا کاهش داده اند. وضعیت اسفبار اقتصادی کشور به گونه ای است که بانک مرکزی شبانه به حسابهای بانکی دستبرد زده و باعث نگرانی بسیار شدید نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی شده. احمدی نژاد نیز کماکان نه تنها زیر بار مسئولیت نمی رود بلکه فقط به دلیل مصلح اندیشی برخی از مسئولین که تصور می کنند استیضاح وی باعث سقوط علی خامنه ای خواهد شد قادر به ادامه دوران سیاه ریاست خود بر رژیم نامشروع و وابسته کودتا بوده. به علاوه سوء استفاده وی از اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون میر حجازی باعث شده تا وی بتواند با خیال راحت به اخاذی از علی خامنه ای بئردازد.
اما علی خامنه ای نیز کماکان با بی بصیرتی و سست عنصری به فرقه ضاله مصباحیه اجازه ادامه فعالیتهای خود را داده و این فرقه اکنون از یک طرف به ظاهر با ناتوی فرهنگی مقابله می کند و از طرف دیگر با ترویج لا اباالی گری و حتی فمینیسم در مجلس شورا ی اسلامی قصد استحاله نظام را دارد. اظهارات روح الله حسینیان مبنی بر واگذاری تمامی ئستهای ریاستی در مجلس به بانوان فقط یک نمونه از سیاستهای فرقه ضاله ایست که هر روز ریشه های انحرافات آن بیشتر نمایان می شود. بی دلیل نیست که امثال مرتضی آقا-تهرانی همواره سعی داشته اند تا از اصلا از باند مشائی انتقاد نکنند...
به هر تقدیر مذاکرات مجتبی خامنه ای با آمریکا مانع از ادامه افشاگریهای بزرگان نظام نخواهد شد. امت اسلامی دیگر ادامه سیاستهای دشمن ئسند رژیم کودتا را بر نمی تابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر