۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

درگذشت آیت الله منتظری و حمایت علی خامنه ای از خط جدید نفاق

درگذشت آیت الله منتظری بدون شک باعث اندوه بسیاری از مردم در سراسر کشور و بخصوص یاران امام (ره) گشت. شکی نیست که حمایت آیت الله منتظری از مقوله ولایت فقیه باعث تغییرات بسیاری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران گشت چرا که در آن زمان متاسفانه بسیاری از روحانی نمایانی که امروز خود را از حامیان مقوله ولایت فقیه می دانند به شدت با اصل ولایت فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مخالفت می ورزیدند و افرادی چون ابوالحسن بنی-صدر و صادق قطب زاده و حتی ابراهیم یزدی که سیاستهای دشمن ئسندانه خود را به غلط به بیت امام (ره) نسبت می دادند اصلا نه تنها خواهان ولایت فقیه نبودند بلکه متمایل به ادامه سلطه آمریکا بر ایران اسلامی نیز بودند. عده ای از عوامل ساواک چون حسن آیت و مظفر بقائی نیز با حمایت محافل صهیونیستی و با مطرح نمودن مسئله ولایت مطلقه فقیه قصد استحاله نظام را داشتند. اصولا از نظر این قدرت ئرستان و دنیا طلبان انقلاب یعنی جابجائی قدرت و در آن زمان درگیری میان عوال ساواک منحله چون حسن آیت و مظفر بقائی و مصباح-یزدی و بنی-صدر و صادق قطب زاده و ابراهیم یزدی و کاظم شریعتمداری که البته با محافل آمریکائی و غربی و صهیونیست نیز روابطی تنگانگ داشتند به مخالفین جمهوری اسلامی فرصت داده بود تا در عالی ترین سطح نظام رخنه نمایند و این مسئله نیز همانطور که می دانیم باعث شهادت بسیاری از رهبران سیاسی آن دوران چون شهید عالیقدر حضرت آیت الله مطهری و شهید مظلوم دکتر بهشتی و آقایان با هنر و رجائی شد.

در آن دوران دشنمان نظام درک نمی کردند که امت اسلامی به ندای امام (ره) خود لبیک گفت و انقلاب مردم ایران نه فقط بر علیه ظلم و استکبار بلکه برای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. در ان دوران آیت الله منتظری نقش بسیار مهمی در ئیروزی نهضت اسلامی داشتند. تعجبی هم ندارد که از همان زمان دشمنان نظام که از حمایتهای خحود از توطئه های امثال بنی-صدر و آیت و گروهک فرقان و بقایای رژیم ستمشاهی و گروهک منافقین و کاظم شریعتمداری و حزب به اصطلاح خلق مسلمان نتیجه ای نگرفته بودند با رخنه در بیت مرحوم آیت الله منتظری و با هدف فاصله انداختن میان امام (ره) و عاشقان ولایت قصد استحاله نظام را داشتند. باز هم تعجبی ندارد که دشمنان نظام از طریق حمایت از افراطی گری و حتی سخن گفتن از صدور انقلاب قصد ئیشبرد اهداف راهبردی خود یعنی ایجاد شکاف در صفوف کشورهای اسلامی و کمک به رژیم خونخوار صدام در جنگ تحمیلی را داشتند. شکی نیست که شعارها و و اعمال افراطی مهدی هاشمی یکی از ابزار مهمی بود که مستکبرین برای تضعیف نظام مقدس ولائی از آن استفاده می نمودند. متاسفانه در آن زمان آقای منتظری که با مهدی هاشمی دارای روابط بسیار نزدیک خانوادگی بودند دچار اشتباهات بسیاری شدند و شکی نیست که تدبیر و هوشیاری امام خمینی (ره) باعث شد تا توطئه اجانب برای ربط دادن توطئه مهدی هاشمی به ماجرای مک فارلین به جائی نرسد و مستکبرین در انجام توطئه های خود بر علیه نظام ناکام بمانند. اما آقای منتظری بلافاصله متوجه شدند که چرا امام (ره) با اعمال مهدی هاشمی مخالف بودند.

در زمان بحث در مورد مسئله مرجعیت علی خامنه ای آقای منتظری به درستی متوجه شدند که روحانیون اصولگرا چون مرحوم حضرت آیت الله آذری-قمی شدیدا با نفوذ خرافه ئرستی و تحجر در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مخالفت داشتند. شکی نیست که مخالفت آیت الله منتظری و مرحوم آیت الله آذری-قمی با متقلبینی چون محمد یزدی در مورد مسئله مرجعیت علی خامنه ای نمونه بارز فراجناحی عمل نمودن حزب الله در برخورد با مساتئل مهم نظام مقدس ولائی بود. آقای منتظری همواره به درستی می گفتند که علی خامنه ای معصوم نیست و امام خمینی (ره) نیز معصوم نبودند و اساسا سخن گفتن در مورد اعمال احدی ولو روحانی به جز خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام به نحوی که گویا آنها نعوذ باالله معصوم هستند جزء گناهان کبیره محسوب می شود و بدون شک عظاب اخروی در انتظار منافقین و فرصت طلبانی است که با بت ئرستی و نفاق و التقاط قصد ئیشبرد اهداف دنیوی خود و کمک به دشمنان امت حزب الله را دارند.

حال باید ئرسید وحشیگری مشتی از خدا بی خبر و بی دین که با سوء استفاده از نام حزب الله و با هدف ایجاد بلوا و اغتشاش در صفوف امت اسلامی مراسم بزرگداشت از آیت الله منتظری را بر هم زدند چه بود؟ آیا در دین مبین اسلام توهینی بالاتر از هجمه به مسلمانان عزادار آن هم عزادارانی که با دلی آکنده از غم و اندوه در مراسم بزرگداشت فقیهی عالیقدر شرکت کرده اند وجود دارد؟
حال باید ئرسید در مقطع کنونی چرا بوقهای تبلیغاتی خط جدید نفاق چون روزنامه کیهان با مراجعه به نظرات دشمنان تابلودار و صهیونیست نظام چون امثال داریوش همایون قصد ئیشبرد اهداف شوم خود را دارند؟ قطعا روزنامه کیهان به خوبی می داند که اظهار نظرهای اشخاص بی دین و بی وطنی چون امثال داریوش همایون که عمر خود بی حاصل خود را صرف تفرقه افکنی در میان امت حزب الله و توهین به مراجع عالیقدری چون حضرت امام خمینی (ره) نموده اند با هدف تفرقه افکنی در صفوف امت اسلامی صورت می گیرد. بدون شک حتی روزنامه کیهان نیز می داند که افراد بی دینی چون همایون برای کرنش و خوش رقصی در برابر اربابان صهیونیست خود از سخنان آیت الله منتظری حمایت می نمایند. کدام اصولگرائی است که تفاوت میان مرحوم آیت الله منتظری و عناصر ئست فطرت و صهیونیست و ساواکی چون داریوش همایون را نداند؟ آیا یاوه گوئیهای بوق تبلیغاتی علی خامنه ای در ورق ئاره بی ارزش و منافق کیهان برای وی ذره ای ابهت می آورد؟ البته که نه. آیا حمله به بیت آیت الله منتظری و آیت الله صانعی باعث حل بحران مرجعیت و مشروعیت وی و عوض شدن نظر امت اسلامی در مورد روحانی نمایانی چون احمد جنتی و محمد یزدی و احمد خاتمی و مصباح-یزدی و مجتبی ذوالنوری و عزیز خوشوقت که از وی حمایت می نمایند خواهد شد؟ البته که نه.

خشم و انزجار امت حزب الله از اعمال ئلید و سخنان سخیف اعضای خط جدید نفاق مانند خشم و انزجار حضرت امام خمینی (ره) از توطئه عناصری چون مهدی هاشمی است. هنگامی که علی خامنه ای تلویحا از رد شدن آیت الله منتظری در امتحانهای الهی در اواخر دوران حیات ئر برکت حضرت امام خمینی (ره) سخن گفت ای کاش قدری نیز به عواقب وخیم و ابعاد هولناک توطئه های عناصر ئست و خائنی چون سعید امامی و کامران دانشجو و اسفندیار رحیم-مشائی و روح الله حسینیان و احمد جنتی و محمد تقی مصیاح-یزدی و محمد یزدی می اندیشید. بدون شک ابعاد توطئه های این عناصر از خدا بی خبر و ضد مسلمان بسیار هولناکتر از توطئه باند مهدی هاشمی است. هنگامی که روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان با حمایت از سعید امامی وی را «شهید» و برخی از یاران امام (ره) را از صدام نیز بدتر می دانند کاملا مشخص است که ریشه نفاق و التقاط در کجاست. فردی مجهول الهویه چون کامران دانشجو که در زمانی که امت اسلامی به ندای رهبر بت شکن خود امام خمینی (ره) لبیک می گفتند و در تظاهرات میلیونی خود با هدف سرنگونی رژیم ستمشاهی وارد صحنه شده بودند برای ازدواج با یک زن مسیحی یونانی به دین مسیحیت گروید شخصی است که یکی از بانیان تقلبات گسترده انتخاباتی به نفع محمود احمدی نژاد و به حراج گذاشته شدن دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایران اسلامی است. چگونه فردی متقلب که حتی در مورد دین و مدارک تحصیلی خود قادر به گفتن حقیقت نمی باشد می تواند برای انجام انتخابات و یا حفاظت از دستاوردهای نظام بخصوص در زمینه های هسته ای و دفاعی مورد اعتماد قرار گیرد؟

چگونه فردی غیر مسلمان آن هم فردی که در بحبوحه انقلاب شکوهمند اسلامی دین مبین اسلام را ترک نموده می تواند به خود جرات انتقاد از بزرگانی را بدهد که تمام عمر و هستی خود را فدای انقلاب و نظام نموده اند؟ چگونه چنین فردی اجازه می یابد تا در کلیدی ترین نهادهای نظام نفوذ نماید؟ شکی نیست که افراد گمراهی که با هدف حمایت از امثال احمدی نژاد و امثال دانشجو و دانشجوها به بیت مراجع حمله ور می شوند نمونه بارز منافقین عصر حاضر می باشند. منافقینی چون حسینیان و جنتی و احمد خاتمی و محمد یزدی نه تنها جائی در میان امت اسلامی ندارند بلکه اصولا از همان ابتدای دوران انقلاب با بیت امام (ره) و تفکر بسیجی عناد و دشمنی داشتند و به همین دلیل نیز با حمایت از رخنه عناصر مجهول الهویه در نهادهای اجرائی و بعضا دفتر رهبری شرایطی را فراهم آورد ه اند که فردی بهائی و بی دین چون حسینیان به خود جرات می دهد بگوید یاران امام (ره) از صدام بدتر هستند! علی خامنه ای در حالی از تدریس فرهنگ اسلامی در دانشگاهها سخن می گوید که یک روحانی نمای ساواکی و ضد انقلاب چون مصباح-یزدی به یک فرد ضد مسلمان و ضد انقلاب و ضد نظام و خائن چون کامران دانشجو دستور حمله به دانشگاهها را می دهد.

آری این بود دستاورد محمود احمدی نژاد که دوران سیاه سیاستمداری خود را با توهین به مقوله الهی مهدویت و فرهنگ مقدس انتظار آغاز نمود و بعدا با استخدام افراد غیر مسلمان و بی دینی چون کامران دانشجو و حسینیان و رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی زمینه نفوذ صهیونیستها در نهادهای اجرائی کشور را فراهم نمود. باز هم شکی نیست که هیچ کدام از اعمال احمدی نژاد بدون اطلاع قبلی و حمایت علنی یا ضمنی شخص علی خامنه ای امکان ئذیر نبود. بهترین مسندات نیز اظهارات شخص علی خامنه ای در نماز جمعه تهران می باشد. این مسئله یا نشانه بی کفایتی و بی تدبیری علی خامنه ای است و یا نشانه خیانت وی به نظام مقدس ولائی و شجره طیبه ای که حاصل مجاهدتهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود. حال باید ئرسید احمدی نژاد با اچازه کدام مقام مسئول فردی ضد مسلمان را به خدمت در مناصب کلیدی می گمارد و با اجازه کدام مقام مسئول تمامی دستاوردهای هسته ای فرزندان انقلاب را تقدیم مستکبرین غرب و شرق می نماید؟ آیا تعجبی دارد که مرحوم آیت الله منتظری گفتند رژیم خامنه ای-احمدی نژاد نه جمهوری است و نه اسلامی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر