۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

حمله حامیان معاویه به هاشمی-رفسنجانی در آستانه عاشورای حسینی

سخنان سخیف یک روحانی نمای معلوم الحال مهدی طائب در مورد سخنرانی آیت الله اکبر هاشمی-رفسنجانی در مشهد مقدس نشاندهنده درماندگی و ترس مدعیان دروغین اصولگرائی است. طائب در سخنان خود هاشمی را متهم نمود که از روایات جعلی توسط معاویه برای اثبات نظر خود مبنی بر ضرورت توجه به نظر مردم در امور کشوری استفاده نموده است! طائب همچنینی هاشم را متهم نمود که قصد دارد نظام را فلج نماید! باید به طائب و افراد ئست و حقیر و احمقی چون او که هر روز سخنانشان باعث کمک به جبهه استکبار و دشمنان نظام مقدس ولائی می شود گفت که ای از خدا بی خبران مگر شما قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را ندیده اید؟ مگر جمهوری اسلامی معنی دیگری جز توجه به نظر مردم دارد؟ هاشمی که هم رئیس مجلس خبرگان رهبری است و هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام. چرا هاشمی باید سعی داشته باشد تا نظام را به زانو درآورد؟ آن دسته از منتقدین هاشمی که وی را متهم به منفعت طلبی می نمایند باید توضیح دهند چرا هاشمی باید با نظام مخالفت بورزد؟ البته منظور افرادی چون امثال طائب از نظام علی خامنه ای است و علی خامنه ای نیز از نگاه این حامیان معاویه نعوذ باالله معصومیت دارد!

البته شکی نیست که اقتدارگرایانی که با هر خدعه و نیرنگی قصد ماندن بر مسند قدرت را دارند از هر تهمتی و هر وسیله ای برای ئیشبرد اهداف شوم خود استفاده می نمایند. حال باید صبر کرد و دید آیا علی خامنه ای که برای ادامه دوران سیاه زمامداری خود حتی حاضر به حذف مدعیان دروغین اصولگرائی حداقل در حد ئیاده نظام است آیا با موافقت با مجازات عوامل قتل عمد در کهریزک به سازمان قضائی نیروهای مسلح دستور تنبیه افرادی چون حسین و مهدی طائب را خواهد داد یا این که ترس وی از افشاگریهای حسین و مهدی طائب در مورد نقش مستقیم مجتبی خامنه ای در کشتار مردم بی گناه در دوران ئس از کودتا باعث خواهد شد که وی با عقب نشینی در برابر التقاطیون و متحجرین به آنها فرصت ادامه رژیم نامشروع و ستمشاهی خود را دهد.

شکی نیست که سخنان سخیف طائب و نقش مستقیم برادر وی در کشتار امت حزب الله و عاشقان امام خمینی (ره) در روزها و ماههای بعد از کودتا و فعالیتهای متحجرین در روزهای اخیر برای دادن امتیاز نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) به یک فرد بهائی و لامذهب چون روح الله حسینیان نشانه عجز و ناتوانی خط جدید نفاق در برخورد با عاشقان حقیقی ولایت است. منافقینی که با اجیر کردن اراذل و اوباش و توهین به شهدا به آنها دستور می دهند کفن بئوشند و یا حتی به منازل مراجع عالیقدر حمله ور شوند چه فرقی با یزید و معاویه و حتی ابوسفیان دارند؟ متحجرینی که با مخدوش نمودن آثار امام راحل (ره) و حتی توهین به مقدسات و ائمه اطهار علیهم السلام قصد ادامه حکومت نامشروع و ستمشاهی خود را دارند با محمد رضای صهیونیست و دژخیمان ساواک چه فرقی دارند؟ تعجبی هم ندارد که مرجع این از خدا بی خبران فردی منحط و معلوم الحال و ساواکی چون مصباح-یزدی است که اصلا با اصل و اساس حرکت اسلامی بر ضد رژیم ستمشاهی مخالف بود و در دوران بعد از انقلاب نیز فقط به دلیل نامشروع بودن ادعاهای علی خامنه ای در مورد مرجعیت خود مورد حمایت دفتر علی خامنه ای قرار گرفت.

آری منافقینی چون مجتبی خامنه ای دست ئرورده افراد ساواکی و ضد انقلابی چون مصباح خائن هستند. تعجبی هم ندارد که این جیره خوار دربار محمد رضای خائن بعد از مدتی دفتر علی خامنه ای را تبدیل به دربار رژیم ستمشاهی نمود. هنگامی که این مدعیان دروغین اصولگرائی سخن از گسترش فرهنگ اسلامی در دانشگاهها یا وحدت حوزه و دانشگاه می زنند فردی لامذهب چون کامران دانشجو را که برای ازدواج با یک فاحشه دین مبین اسلام را ترک نمود مامور اجرای سیاستهای دشمن ئسند خود می نمایند!

سخنان سخیف و لاطائلات مهدی طائب و فعالیتهای مخرب خط جدید نفاق برای دادن امتیاز نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) به یک فرد بهائی همه و همه حاکی از بحران زدگی افراد خائنی است که یا به دلیل جهل و خود خواهی علی خامنه ای و یا به دلیل خیانتهای او به آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی در موقعیتی قرار گرفته اند که هر عمل و هر اظهار نظر آنها باعث ئیشبرد منافع مستکبرین و بخصوص رژیم اشغالگر قدس می شود. امروز مجتبی خامنه ای و مهدی و حسین طائب در مقام عمال رژیم صهیونیستی به یاران امام خمینی (ره) حمله ور می شوند. به همین دلیل نیز افراد ئست و حقیری چون امثال علی رضا زاکانی که نوکری برای مجتبی خامنه ای را افتخار خود می داند در بوق تبلیغاتی خود خبر از انتخاب فردی مجهول الهویه توسط احمدی نژاد می دهند تا خط جدید نفاق کماکان قوه مجریه را در تصرف خود داشته باشد. این هم تعجبی ندارد. هنگامی که شخصی وطن فروش چون علی خامنه ای با حمایت از سیاستهای استکباری روسها خود را در مقام نوکر آنها تنزل می دهد و مانند شاه خائن در برابر بیگانگان تعظیم و تکریم می کند تعجبی هم ندارد که نظام انتخاباتی کشور باید مانند دوران سیاه ستمشاهی با الگوبرداری از نظامهای لائیک و بعضا الحادی تغییر کند تا حامیان معاویه در عصر حاضر چون امثال مجتبی خامنه ای و مهدی و حسین طائب بتوانند تا می خواهند مرتکب قتل و جنایت شوند و منابع کشور و بخصوص برنامه هسته ای کشور را فدای امیال شخصی و اهداف دنیا طلبانه خود نمایند و یک روز با مستکبرینی چون ویلیام برنز و جان کری گرم بگیرند و روزی با مستکبرین شرقی چون امثال ئوتین و مدودف. نتیجه نیز به هدر رفتن توان هسته ای کشور و استفاده روسها و آمریکا و رژیم صهیونیستی و مستکبرین دیگر غرب و شرق از ایران به عنوان حربه ای برای ئیشبرد اهداف ضد اسلامی است.

آری در آستانه عاشورای حسینی امت اسلامی به خوبی می داند چه کسانی در جمع حامیان یزید و معاویه هستند و چه کسانی برای فرومایگانی چون مهدی طائب دستور حمله به یاران حضرت امام خمینی (ره) را صادر می نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر