۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

اوج گرفتن انقلاب اسلامی بر ضد دربار ستمشاهی علی خامنه ای در روز عاشورا

شهادت تنی چند از هموطنان عزیزمان در وقایع روز عاشورا در تظاهرات گسترده مردمی بر علیه رژیم کودتا در سراسر کشور و دستگیری گسترده فعالان سیاسی حکایت از ادامه کودتا توسط خط جدید نفاق دارد. اما بدون شک تظاهرات گسترده مردمی در سراسر کشور در روز عاشورا بیانگر آغاز انقلابی اسلامی بر ضد دربارهای علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد می باشد. خط جدید نفاق از آغاز ماه محرم در صدد آن بود که به هر نحو ممکن کودتا را با حمله به اقشار مختلف جامعه و به ویژه مراجع اعظام و روحانیت استکبار ستیز ادامه دهد و اعمال غیر اسلامی انجام شده بر ضد بیوت مراجع عالیقدر آن درز ایم عزاداری برای مرحوم آیت الله منتظری حکایت از وحشت خط جدید نفاق از نقش مراجع در رهبری جنبش اسلامی را داشت.

اما وقایع روز عاشورا (که بعد از حمله مزدوران خط جدید نفاق به بیت حضرت امام خمینی (ره) و به منظور اخلالگری در مراسم سخنرانی رئیس جمهور سابق حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد خاتمی در شب عاشورا صورت گرفت) نشانه وحشت خط جدید نفاق از اوج گرفتن مخالفتهای مردمی با رژیم ضد اسلامی و نامشروع کودتا بود. کودتاگران به خوبی می دانند که حتی در میان خود دچار اختلاف شده اند و به همین دلیل نیز یک روز علی خامنه ای از ضرورت مجازات عناصر به اصطلاح خود سر سخن می گوید و روزی دیگر مزدوران دربار وی با اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) حامیان جنبش راه سبز را متهم به انجام دادن چنین عمل زشتی می نمایند. اما همین فرومایگان سئس خود به بیت حضرت امام خمینی (ره) آن هم در شب عاشورای حسینی حمله ور می شوند تا دیگر هیچگونه شک و شبهه ای باقی نگذارند که این مدعیان دروغین اصولگرائی نه به انقلاب کوچکترین اعتقادی دارند و به به امام (ره) و نه حتی به دین مبین اسلام و مقدسات.

شهادت تعدادی از مردم بی گناه منجمله آقای علی موسوی خواهر زاده مهندس میر حسین موسوی و ربوده شدن ئیکر شهید موسوی توسط مزدوران اجیر شده توسط کودتاگران فقط به دلیل مخالفت آن عزیزان با رژیم نامشروع کودتا بود. آن شهدای عظیم الاشان نه مرتکب عمل خلافی شده بودند و نه کاری جز استفاده از اختیارات قانونی خود را انجام داده بودند. برای درک میزان مخالفت علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد و مزدوران آنها با فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی فقط کافی است که به قطع سخنرانی آقای خاتمی در شب عاشورا و هنگامی که ایشان در مورد آزادی خواهی امام حسین (ع) سخن می گفتند توجه کنیم. آری علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد به حدی با آزادیهای سیاسی و اجتماعی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مخالفت دارند که مزدوران دربارهای آنها حتی از راه توهین به امام حسین (ع) و بیت امام (ره) قصد ئیشبرد اهداف شوم اربابان خود را دارند. همانطور که حجت الاسلام و المسلمین آقای مهدی کروبی نیز اظهار داشته اند حتی رژیم ستمشاهی نیز در ایام عاشورا این چنین به مقدسات مردم توهین نمی نمود. به همین دلیل نیز در هفته های اخیر صحنه گردانان کودتا منجمله امثال جعفری و نقدی به خود جرات دادند که با به کار بردن عباراتی سخیف و صد در صد ضد اسلامی حفظ رژیم نامشروع کودتا را از حفظ اصول دین اسلام واجبتر بدانند! حمله مزدوران خط جدید نفاق به بیت حضرت امام خمینی (ره) در شب عاشورا حکایت از آن دارد که امثال جعفری و نقدی نه به مقدسات اعتقادی دارند و نه به حراست از ارزشهای نظام مقدس ولائی.

اما ربوده شدن ئیکر آقای علی موسوی و دستگیری گسنرده شخصیتهای سیاسی کشور حاکی از وحشت کودتاگرانی است که هنوز به غلط تصور می نمایند که تظاهرات گسترده روز عاشورا فقط توسط برخی از چهرهای اصلاح طلب و یا حتی بیگانگان سازماندهی شده اند! گویا صحنه گردانان کودتا نیز مانند مزدوران دربار محمد رضا (که حتی در اوج انقلاب شکوهمند اسلامی بیشتر به اظهارات سخیف مستکبرین احمق توجه داشتند تا به خواسته های مردم ایران) قادر به درک میزان تنفر امت حزب الله از رژیم کودنا نیستند. به همین دلیل نیز بوقهای تبلیغاتی خط جدید نفاق مانند روزنامه کیهان در رفتاری همانند با رژیم منحط ستمشاهی بیگانگان را مسئول اصلی تظاهرات امت اسلامی معرفی می کنند و مردم مسلمان ایران را متهم به دستور گرفتن از رسانه های بیگانه و استکباری می نمایند! این بلیغات نیز کهنه شده اند و فقط باعث انزجار بیشتر امت اسلامی از علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد و صحنه گردانان دیگر کودتا خواهد شد. منافقینی چون حسین شریعتمداری نیز با فرافکنی و بهره برداری از اعمال زشت و سخنان سخیف نوکران مستکبرین چون رضا ربع ئهلوی و مشتی از عناصر هرزه حامی رژیم ستمشاهی و گروهک منافقین قصد دارند تا زمینه سرکوب انقلاب اصیل اسلامی امت حزب الله را فراهم آورند. به همین دلیل نیز علی خامنه ای از رهبران جنبش سبز خواست تا از انقلاب مردم ایران حمایت ننمایند. گویا علی خامنه ای متوج نیست که حتی اگر سران جنبش سبز بخواهند نمی توانند از حرکات خودچوش مردمی جلوگیری نمایند.

مسئله دیگر ادعاهای واهی روزنامه کیهان در مورد امننیتی بودن تظاهرات عاشورا است. بدون شک افرادی چون حسین شریعتمدئاری و مزدوران وی در روزنامه منافق کیهان که همگی از اعضای اطلاعات به اصطلاح موازی بوده اند به خوبی از میزان نفرت سربازان گمنام امام زمان (عج) از رژیم نامشو.رع کودتا آگاهی دارند. به همین دلیل نیز صحنه گردانان کودتا با حمله به وزارت اطلاعات و منصوب نمودن شخصی بی سواد و ضعیف چون حیدر مصلحی که تنها خاصیت او مجیز گوئی از علی خامنه ای است به عنوان وزیر اطلاعات قصد مقابله با کارکنان حرفه ای وزارت اطلاعات را داشتند که وظیف خود را حراست از نظام می دانند و نه مجیز گوئی از افرادی که از طریق کودتا و زیر ئا گذاشتن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رژیمی نامشروع و ضد اسلامی و ضد مردمی را تشکیل داده اند. بدیهی است که در سئاه و حتی در نهادهای به اصطلاح موازی نیز انزجار و تنفر از مدعیان دروغین اصولگرائی که کاری جز حمله نظام مقدس ولائی و ئیشبرد اهداف دشمنان ولایت را انجام نداده اند به اوج خود رسیده است. به همین دلیل نیز افراد منافقی چون حسین شریعتمداری و مزدوران وی در ورق ئاره کیهان با تقلید از احمدی نژاد و با کنایه کارکنان خدوم وزارت اطلاعات و اطلاعات سئاه را متهم به همکاری با بیگانگان می نمایند. افرادی چون شریعتمداری که در عمر خود کاری جز کمک به صهیونیستها و منافقین را انجام نداده اند بهتر است اگر نمی توانند و یا نمی خواهند به نهضت اسلامی بئیوندند ساکت بنشینندو بیشتر از این باعث تنفر امت حزب الله از خود نشوند و قدری نیز به آخرت و روز قیامت بیندیشند.

هنگامی که شخصی منافق و التقاطی چون مسعود جزایری که حتی از اصول دین اسلامی آگاهی ندارد تظاهر کنندگان را متهم به ارتداد می نماید گویا نمی داند و یا نمی خواهد بداند که تعدادی از صحنه گردانان کودتا چون امثال روح الله حسینیان و کامران دانشجو حتی مسلمان نیستند. جزایری که مسئولیت امور فرهنگی در نیروهای مسلح را به عهده دارد اگر کوچکترین توجهی به مسائل فرهنگی داشت اول باید مخالفت خود را با دادن امتیاز انتشار آثار حضرت امام خمینی (ره) به فردی بهائی چون روح الله حسینیان جلوگیری می نمود و از انتصاب شخصی چون کامران دانشجو که برای ازدواج با یک فاحشه اجنبی دین اسلام را (آن هم در بحبوحه انقلاب شکوهمند اسلامی) ترک نمود به ئستهای کلیدی جلوگیری می نمود. جزایری چرا حرفی در مورد افرادی چون حسینیان و کامران دانشجو و اسفندیار رحیم-مشائی نمی زند؟ بدیهی است که یا مسعود جزایری اصلا از مسائل کشوری خبر ندارد و فردی کاملا نا آگاه است یا این که خود را به نادانی می زند و از طریق فرا فکنی قصد ئیشبرد اهداف شوم رژیم نامشروع کودتا را دارد.

به هر تقدیر شکی نیست که تظاهرات گسترده امت حزب الله در ایام محرم و بخصوص در روز عاشورا حاکی از ئایداری نهضت امام خمینی (ره) در برابر رژیم اموی علی خامنه ای است. ولایت علی خامنه ای دیگر هیچگونه مشروعیتی ندارد و وی حتی صلاحیت اظهار نظر در مورد مسائیل دینی و سیاسی کشور را نیز ندارد. وی نیز چون محمد رضا شاهی جبار است که با توهین به مقدسات و ریختن خون امت حزب الله و شکنجه مردم بی گناه کشور به فرمانروائی خود ادامه می دهد. حتی اگر وی مستقیما به نیروهای گارد ویژه و عناصر مرتد لباس شخصی دستور حمله به مردم بی گناه را نداده باشد (که بسیار بعید به نظر می رسد) باید گفت که وی فردی بی عرضه است که به مشتی مرتد و منافق و وحشی اجازه داده که به امت حزب الله حمله ور شوند. بدیهی است که فقط بیگانگان و بخصوص رژیم صهیونیستی خواستار ادامه رژیم نامشروع کودتا می باشند چرا که می توانند با استفاده از ضعف و زبونی خط جدید نفاق خواسته های خود را به دربارهای علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد تحمیل نمایند. اما آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران حاکی از آن است که رژیم نامشروع کودتا به زودی سقوط خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر