۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

نقش کامران دانشجو در توطئه براندازی برای مقابله با برنامه هسته ای

در روزهای اخیر خط جدید نفاق با تهدید برخی از بزرگان نظام قصد داشت تا به هر وسیله ای مانع از انتشار مطالبی در مورد سوابق صحنه گردانان کودتا شود. ما در گذشته نیز بارها و بارها در مورد ضرورت برون رفت از بحران سخن گفته ایم و خوشبختانه برخی از بزرگان نظام چون حضرت آیت الله محمد محمدی-ریشهری و جناب آقای دکتر علی لاریجانی و مهندس محمد رضا باهنر نیز با محکوم نمودن افراطی گری هشدارهای لازم را داده اند. اما وقایع قبل و بعد از روز 16 آذر و بخصوص حرکات مشکوک و دشمن ئسندی چون اهانت به حضرت امام خمینی (ره) و جنجال آفرینیهای صدا و سیما و رسانه های حامی خط جدید نفاق که نوعی حمایت از آشوب طلبان نیز محسوب می شود حاکی از آن است که رژیم کودتا نه تنها قصد سرکوب دانشجویان را دارد بلکه تصمیم به براندازی نظام نیز گرفته است. به همین دلیل نیز به نظر می رسد جمعی از دلسوزان نظام که دیگر تحمل این همه خیانت و وطن فروشی را ندارند تصمیم به انتشار اسنادی در مورد برخی از سران فتنه و صحنه گردانان کودتا گرفته اند تا امت حزب الله خود به قضاوت در مورد این از خدا بی خبران بنشینند.

در روزهای اخیر اسنادی در مورد ارتداد یکی از صحنه گردانان کودتا کامران دانشجو منتشر شده است. این فرد که یکی از نزدیکان احمدی نژاد و یکی از متقلبین در انتخابات ریاست جمهوری می باشد درست در دورانی که امت اسلامی با حمایت از حضرت امام خمینی (ره) بر علیه رژیم ستمشاهی انقلاب نموده بودند به دین مسیحیت گروید تا با زنی مسیحی ازدواج کند. به راستی کامران دانشجو در دوران انقلاب کجا بود؟ وی نه تنها از انقلاب اسلامی حمایت نمی نمود بلکه درست در زمانی که امت اسلامی به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خمینی (ره) لبیک می گفتند نه تنها با انقلاب و امام (ره) بلکه با اسلام عناد و دشمنی داشت.

باید ئرسید به راستی تفاوت افراد ئست فطرتی چون کامران دانشجو و ملحیدنی چون سعید امامی چیست؟ شکی نیست که کامران دانشجو و سعید امامی هر دو از عناصر نفوذی دشمنان نظام در بطن نهادهای اجرائی کشور بودند و با نفوذ در دستگاههای اطلاعاتی کشور و حتی دفتر علی خامنه ای باعث شدند تا علی خامنه ای در عمل سیاستهائی را دنبال نماید که باعث ئیشبرد اهداف راهبردی رژیم اشغالگر قدس نه تنها در خاور میانه بلکه در سراسر جهان اسلام شود. حتی یک نگاه اجمالی به اعمال سعید امامی و کامران دانشجو نشان می دهد که هر دوی آنها نه تنها کوچکترین اعتقادی به انقلاب و نظام نداشتند بلکه حتی مسلمان نیز نبودند.

در طول تاریخ کشورهای استعمارگر همواره با به کارگیری عناصر مشکوک و مجهول الهویه و با به کارگماردن آنها در مناصب اطلاعاتی قصد داشته تا از درون به کشورها و حرکتهای اسلامی و ضد استکباری ضربه بزند. بدیهی است که در ایران اسلامی که همواره طلایه دار مقابله با نفوذ مستکبرین و بخصوص صهیونیستها بوده به کارگیری عناصر غیر مسلمان و بعضا فاسد همواره از اهداف اصلی سرویسهای اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس و کشورهای مستکبر محسوب می شده است.

با توجه به اعمال و کارنامه سیاه کامران دانشجو بخصوص در دوران حکومت نامشروع دربار احمدی نژاد به نظر می رسد که وی نیز مانند سعید امامی با نفوذ در دستگاههای اطلاعاتی کشور و سوء استفاده از حماقت و بی سوادی و شعار زدگی علی خامنه ای سه هدف اساسی را دنبال می نموده: هدف اول کامران داشنجو منزوی نمودن نظام در داخل و خارج از کشور بود. وی با تشویق افراطی گری و تحجر قصد داشت تا برای منزوی نمودن نظام و فاصله انداختن میان امت حزب الله و نظام اقدام نماید. این مسله را به خوبی در بعد از تظاهرات 16 آذر امسال شاهد بودیم و دیدیم که درست در هنگامی که بزرگان نظام در نهادهائی چون شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در مورد عواقب برخوردهای نادرست با مردم هشدار می دادند کامران دانشجو با تهدید دانشجویان و حتی روسای دانشگاهها قصد داشت تا فضای دانشگاهها را ناآرام نموده و باعث تعطیلی دانشگاهها شود. حال باید ئرسید چه کسی از تعطیلی دانشگاهها سود می برد؟ اولا دشمنان مستکبر نظام چون که آنها به صورت اساسی با هرگونه ئیشرفت نظام اسلامی مخالفت دارند. ثانیا همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده بودند با بستن دانشگاهها و تحریک دانشجویان مسلما بر تعداد معترضین افزوده می شد و در آن هنگام خط جدید نفاق با سوء استفاده از گسترش اعتراضات مردمی و بخصوص دانشجوئی و با هدف ادامه کودتا قصد داشت تا با برکناری علی خامنه ای شخصی را که از صحنه گردانان کودتا به طور کامل حرف شنوی داشته باشد جایگزین وی نماید.

هدف دوم کامران دانشجو در سالهای اخیر خرابکاری در برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی ایران بوده است. به راستی کدامیک از مقامات نظام در موقعیتی بوده اند که بتوانند اطلاعات سری و فوق سری نظام را در اختیار بیگانگان قرار دهند؟ در گذشته در مورد نقش مخرب اسفندیار رحیم-مشائی سخن گفته ایم و این مسئله حتی مورد توجه افرادی چون حسین شریعتمداری نیز قرار گرفته است که البته به دلیل حرف شنوی داشتن آنها از علی خامنه ای قادر به دنبال نمودن تحقیقات خود نبوده اند. در حالی که بسیاری از بزرگان نظام خواستار انجام تحقیقات گسترده در مورد نائدید شدن یکی از دانشمندان هسته ای کشورشهرام امیری شده اند چرا حامیان رژیم کودتا می گویند که امیری حتی هیچگونه تخصصی در امور هسته ای نداشته است؟ کشورهای غربی و بخصوص آمریکا که در ربودن امیری دست داشته اند یا کشور عربستان که می دانند امیری متخصص امور هسته ای بوده است ئس این سخنان بدون شک برای فریب دادن آنها گفته نشده. کامران دانشجو شخصی است که سالها از نزدیک با برنامه های هسته ای و موشکی ایران اسلامی آشنائی داشته و در طول این مدت وی حتی به دین مبین اسلام نیز اعتقاد نداشته. شکی نیست که ابعاد توطئه این فرد مرتد و ضد ایرانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی هولناکتر از توطئه های باندهای مهدی هاشمی و سعید امامی است چرا که دانشجو با نفوذ در مراکز اطلاعاتی و علمی کشور و با تشویق افراطی گری باعث ئیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی در دو بعد اساسی یعنی تضعیف نظام از درون و انزوای بین المللی نظام شده است.

بالاخره هدف سوم کامران دانشجو کمک به حمله سیاسی و ای چه بسا نظامی رژیم صهیونیستی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. شکی نیست که صهیونیستها از همان دوران اول انقلاب با هدف تضعیف نظام از طریق حمایت از عناصر مجهول الهویه قصد داشتتد تا سیاست راهبردی خود مبنی بر فروئاشی درونی نظام را به اجرا در آورند. باز هم شکی نیست که قدرت ئرستی و شعار زدگی و بی سوادی سیاسی و در یک کلام جهل علی خامنه ای باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی در کشور شده است. مخالفت با تدرس علوم انسانی در کشور و آگاه نمودن جوانان از توطئه های مخرب مراکز قدرت غربی و شرفی بر علیه نظام و هشدار وی به نمایندگان مجلس در مورد ضرورت دادن رای اعتماد به وزرای احمدی نژاد که باعث به کار گمارده شدن فردی مسیحی به عنوان وزیر علوم و با هدف سرکوب حرکتهای اصیل اسلامی دانشجویان گشت باعث خوشحالی چه کسانی جز دشمنان نظام و محافل صهیونیستی می شود؟

شکی نیست که صهیونیستها از همان ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی که باعث شکست سیاستهای استعماری آنها در جوامع اسلامی گشت می دانستند که فقط از طریق نفوذ در بطن نظام قادر به اجرای توطئه های شوم خود بر علیه نظام مقدس ولائی خواهند بود. اکنون افشاگریهای بزرگان نظام در مورد اسناد خیانت و خود فروختگی کامران دانشجو باید درس عبرتی باشد برای خود فروختگان و متحجرین و التقاطیونی که صحنه گردانی کودتای ضد اسلامی دربار احمدی نژاد خائن را به عهده داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر