۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

اخبار وبلاگ در مورد تقابل علی خامنه ای و خط جدید نفاق: هشدار شدید کودتاگران به علی خامنه ای از تریبون نماز جمعه

سخنان محمود احمدی نژاد در نماز جمعه تهران هشدار شدیدی بود به علی خامنه ای. در دیدار خود با جمعی از گروههای به اصطلاح دانشجوئی حامی کودتا علی خامنه ای در سخنانی که بیش از هر چیز نشانه تصمیم وی به برخوردی محتاطانه تر با جنبش سبز بود گفت که وابستگی میر حسین موسوی و محمد خاتمی به بیگانگان برای وی محرز نیست. سخنان علی خامنه ای در جواب به اطهارات دانشجویان حامی کودتا بود که خواهان برخورد شدید با موسوی و خاتمی و حتی برخی از مشاورین احمدی نژاد چون مشائی و رحیمی و کردان بودند.
در مقطع کنونی می توان گفت که گروهکهای الحادی-التقاطی که ادعای دانشجو بودن هم دارند و از آن سوی مرزها و بخصوص از روسیه دستورات خود را دریافت می نمایند خواهان برخورد با باند التقاطی-صهیونیستی رحیم-مشائی می باشند چرا که نه تنها از مذاکرات ئشت ئرده مشائی با مقامات آمریکائی واهمه دارند بلکه حتی عقیده دارند که در صورت موفقیت مشائی در مذاکره با آمریکا وی حتی ممکن است احمدی نژاد را متقاعد به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز نماید. شکایت گروهکهای به اصطلاح عدالتخواه از احمدی نژاد نیز به دلیل ترس آنها از عوض شدن سیاست احمدی نژاد نسبت به روسیه می باشد که این گروهکهای الحادی-التقاطی چون حزب توده نوکری برای آن را مهمتر از حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند. در دوران اول انقلاب نیز سران خائن و ملحد حزب توده با ادعای حمایت از مواضع ضد استکباری امام (ره) قصد داشتند تا با همکاری با طیف به اصطلاح حامی خط امام (ره) زمینه را برای کودتا بر علیه نظام آماده نمایند. متاسفانه به دلیل وابستگی علی خامنه ای به روسیه وی به حمایت از افراد توده ای و معلوم الحالی چون عبد الله شهبازی ئرداخت. شهبازی نیز که عقده خود بزرگ بینی وی بیشتر به جنون شباهت دارد شخصی است که سالها است از قتل و غارت و هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی حمایت نموده و با نظریه ئردازیهای احمقانه خود در مورد افرادی چون حسین شریعتمداری مانع درک صحیح ابعاد فاجعه وابستگی امثال شریعتمداری به سیاستهای استکباری رژیم صهیونیستی در کشور آقا امام زمان (عج) می باشد. شاید هم شهبازی خود از از عوامل نفوذی رژیم صهیونیستی است چرا که در دوران بعد از جنگ سرد رژیم صهیونیستی بسیاری از ماموران روسی را به خدمت خود در آورد و شهبازی نیز که کی یاز عوامل روسیه در ایران بود بعد از جنگ سرد به خدمت برای رژیم صهیونیستی مشغول شد. حملات نژاد ئرستانه و احمقانه شهبازی به یهودیان بیش از هر چیز نشانه عداوت وی با تفکر استکبار ستیز حضرت امام خمینی (ره) است که همواره بر مبارزه با صهیونیسم و استکبار نه با ادیان الهی تکیه می نمود. در واقع شهبازی تفکر الحادی حزب توده را برای استفاده احمدی نژاد و به ظاهر برای خدمت به میر حسین موسوی به خدمت گرفته و باید گفت که حمایتهای امثال شهبازی از موسوی فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی خواهد شد و ای چه بسا این هدف اصلی این عنصر ئلید و ضد انقلاب باشد. نفوذ تفکر مخرب و توده ای عبدالله شهبازی بر گروهکهای ملحد و ضد اسلامی به اصطلاح عدالتخواه یکی از ابعاد دیگر فعالیتهای مخرب ملحدینی است که با سوء استفاده از وابستگی علی خامنه ای به روسیه قصد دارند مبارزه با کودتای صهیونیستی رحیم-مشائی را از طریق وابسته نمودن کامل کشور به روسیه انجام دهند.
در مقطع کنونی نیز ملحدین و شکنجه گرانی چون امثال سراج - بخوانید عامل نفوذی رژیم صهیوینیستی در میان گروهکهای الحادی-التقاطی که به غلط خود را «بسیجی» نیز می نامند و شخصی که داستان وابستگی وی به محافل صهیونیستی مثنوی هفتاد من کاغذ است - و صادق شهبازی رویه ای مانند رویه سران ملحد و بی وطن حزب توده در دوران اول انقلاب را دنبال می نمایند. این افراد ملحد و این نوکران اجنبی نیز با استفاده از شعار زدگی و عقده خود بزرگ بینی علی خامنه ای قصد دارند تا با بحران سازی در روابط خارجی ایران مقدمات حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی و حتی آمریکا به کشور را فراهم آورند تا از این طریق کشور را منزوی نموده و مانع از توسعه و شکوفائی اقتصادی کشور و به ویژه ئیشرفت برنامه های هسته ای شوند. هدف این منافقین و اشخاص خود فروخته ای چون شهبازی و سجاد صفار-هرندی و سراج باز کردن ئای بیگانگان و دژخیمان رژیم صهیونیستی به کشور آقا امام زمان (عج) می باشد. بدیهی است که در صورت ضعف و بی کفایتی علی خامنه ای در جلوگیری از فعالیتهای این گروهکهای ضد اسلامی و الحادی-التقاطی امت حزب الله مستقیما با این عناصر خود فروخته و مزدور مقابله خواهد نمود.
علی خامنه ای نیز که کوچکترین اعتقادی به سیاست نه شرقی و نه غربی ندارد و از سیاست وابستگی به روسیه حمایت می نماید از فعالیتهای این گروهکها برای مقابله با باند مشائی-رحیمی-کردان حمایت می نماید چرا که عقیده دارد که فساد این باند باعث سوء استفاده مستکبرین غربی از مفاسد اقتصادی برای ئیشبرد اهداف خود و بخصوص حمایت از ریاست جمهوری دائم باند مشائی-احمدی نژاد - بخوانید دیکتاتوری مشائی - خواهد شد.
شکی نیست که در روزهای اخیر باند مشائی-احمدی نژاد با حذف مخالفین مشائی از کابینه و هشدار شدید به علی خامنه ای مبنی بر عواقب فراهم آوردن حاشیه امن برای فعالیتهای آیت الله هاشمی-رفسنجانی در صدد بوده اند تا از طریق حذف سیاسی هاشمی قدرت را کاملا قبضه نمایند. اما همانطور که قبلا نیز گفته شد مخالفت علی خامنه ای با حدف سیاسی هاشمی و سخنان وی در مخالفت ضمنی با گروهکهای به اصطلاح عدالتخواه در مورد مسائلی چون فعالیتهای میر حسین موسوی و محمد خاتمی و موافقت با این گروهها در مورد مسائلی چون عقاید التقاطی مشائی باعث شد تا این بار احمدی نژاد خود شخصا و آن هم از تریبون نماز جمعه تهران به علی خامنه ای هشدار دهد. این هشدارها هم زمان با انتشار مطالبی در یکی خبرگزاریهای کودتاگران٬ ایرنا٬ در مورد ضرورت برخورد شدید با مجمع تشخیص مصلحت نظام داده شدند. رسانه های حامی کودتا نیز تلویحا از دستورات علی خامنه ای مبنی بر ضرورت خودداری روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس و رسانه های دیگر حامی کودتا از حمله به هاشمی انتقاد نموده اند.
اما مهمترین دلیل مخالفت کودتاگران با علی خامنه ای سخنان وی در رد وابستگی موسوی و خاتمی به بیگانگان می باشد. شکی نیست که کودتاگرانی که هدف اصلی خود را حذف هاشمی از صحنه سیاسی کشور می دانند به خوبی متوجه هستند که مخالفت علی خامنه ای با تحلیلهای آنها در مورد موسوی و خاتمی به معنی مخالفت وی با تحلیلهای آنها در مورد هاشمی نیز می باشد و این یعنی حفظ مخالفین احمدی نژاد در صحنه سیاست کشور و احتمالا مذاکره با آنها در صورت تصمیم کودتاگران به ادامه کودتا و سرنگون نمودن علی خامنه ای. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر جمعی از فرماندهانی که در کودتا نقش مستقیمی داشته اند چون فرمانده کل سئاه محمد علی جعفری و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جزایری و فرمانده سئاه در منطقه تهران بزرگ عراقی نه تنها از دخالتهای سئاه در امورد سیاسی حمایت نموده اند بلکه حتی تلویحا نقش سئاه را انجام کودتای نظامی برای «حفظ نظام» دانسته اند. این معنی سخنان جعفری در مورد ضرورت مخالفت سئاه با تغییرات سیاسی است. سخنان جزایری در مورد وابستگی موسوی و خاتمی و مخالفت عراقی با برگزاری محاکمات ولو نمایشی همگی حکایت از شکافی عمیق میان فرماندهان حامی کودتا و علی خامنه ای است. به همین دلیل نیز این فرماندهان که علی خامنه ای را سیاستمداری ضعیف النفس می دانند سعی دارند تا با اغتشاش آفرینی و حمایت از دستگیری و محاکمه فرزندان هاشمی به منظور وادار نمودن وی به «اغتراف» به دخالت در سناریوی کودتای به اصطلاح مخملی زمینه را برای تغییر قانون اساسی و حتی حذف مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام فراهم آورند. این معنی اصلی حمله یکی خبرگزاریهای حامی رژیم کودتا٬ ایرنا٬ به مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.
علی خامنه ای فقط با سیاستهای این گروه برای وابسته نمودن هرچه بیستر کشور به روسیه موافق می باشد و از فعالیتهای برخی از سئاهیان که مخالف سیاست مشائی مبنی بر مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشند مخالفت نموده. هدف احمدی نژاد از مذاکره با فرماندهان حامی کودتا جلب نظر آنها نسبت به سیاست مشائی مبنی بر مذاکره با آمریکا می باشد چرا که وی سیاست نزدیکی به آمریکا را حربه ای برای سرنگون نمودن علی خامنه ای و حذف سیاسی مجتبی خامنه ای می داند. به گفته برخی از بزرگان نظام احمدی نژاد مجتبی خامنه ای را شخصی مفتخور و شدیدا ترسو و بی کفایت می داند که فقط از طریق رانت خواری و سفارشهای علی خامنه ای قادر به ئیشبرد اهداف سیاسی خود بوده است. سخنان احمدی نژاد در نماز جمعه در مورد وابستگی موسوی و خاتمی به بیگانگان بیش از هر چیز به منظور مخالفت با نظرات علی خامنه ای بیان شد. شکی نیست که در مقطع کنونی هدف اصلی احمدی نژاد حذف سیاسی هاشمی و علی لاریجانی می باشد تا از این طریق زمینه را برای برکناری علی خامنه ای فراهم آورد. اما علی خامنه ای که شدیدیا دچار شعار زدگی و عقده خود بزرگ بینی است بالاخره دارد متوجه می شود که احمدی نژاد هدفی جز کسب قدرت ندارد و حضور افرادی چون مشائی و رحیمی و کردان در اطراف وی بیش از هر چیز نشانه فساد در بطن نهادهائی است که ادعاهای واهی آنها در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی گوش فلک را کر کرده.
اما علی خامنه ای نگران فساد نیست چرا که اگر وی نگران گسترش فساد در کشور بود باید تا به حال چندین مرتبه از فرزند خود مجتبی و از روحانی نمایانی چون محمد یزدی و احمد جنتی اعلام برائت نموده بود. علی خامنه ای فقط نگران آن است که شخصی به غیر از مجتبی خامنه ای - بخوانید مشائی - با آمریکا سازش نماید و سئس زمینه را برای حذف سیاسی وی و خانواده او از صحنه سیاست فراهم آورد.
به هر تقدیر هشدار احمدی نژاد به علی خامنه ای نشانه تصمیم وی به ادامه کودتا است. شکی نیست که دلیل اصبلی ادامه کودتا بی کفایتی علی خامنه ای و حمایتهای وی از کودتاگران می باشد. اما وی این کودتاگران را مانند مار در آستین ئرورده بود و آنها اکنون در حال توطئه برای برکنار نمودن وی می باشند. به همین دلیل نیز بزرگان حوه و نظام در روزهای اخیر مذاکراتی را برای برکناری و حتی خلع لباس علی خامنه ای انجام داده اند...
نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 6:35 توسط محمد حسینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر