۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

کیهان و کودتا: خود داری مرتضوی از توقیف کیهان: مقدمه سقوط علی خامنه ای

بعد از شکایت مشاور مهندس میر حسین موسوی علیرضا بهشتی از روزنامه کیهان و عدم حضور مدیر مسئول کیهان حسین شریعتمداری در دادگاه قاضی منصوری که مسئول بررسی ئرونده بود حکم توقیف روزنامه کیهان را صادر نمود. اما وکیل علیرضا بهشتی علی زاده طباطبائی گفت که به نظر نمی رسد که دادستان عمومی و انقلاب تهران سعید مرتضوی اقدام به توقیف روزنامه کیهان نماید.
البته این اقدام مرتضوی اصلا تعجبی هم نداشت. مرتضوی که یکی از بدنام ترین و بی درایت ترین قضات در نظام قضائی کشور می باشد سالها است که بیش از منافقین به ئیشبرد اهداف ضد انقلاب و دشمنان نظام کمک نموده. حضور مرتوضی در نظام قضائی کشور یکی از دلایلی است که نظام قضائی کشور را ویرانه ای خوانده اند که بیشتر به دیوان بلخ شباهت دارد تا به دستگاه قضائی یک نظام اسلامی. شرکت مرتضوی در شکنجه و قتل زندانیان سیاسی مسئله ای است که برای نظام حتی در سطح بین المللی معزلات و مشکلات عدیده ای را ایجاد نموده. میزان تنفر و انزجار عمومی از مرتضوی به حدی است که برخی از بزرگان نظام عقیده دارند که همانطور که کشتار و شکنجه زندانیان سیاسی باعث انزجار داخلی و بین المللی از محمد رضا شد و مقدمات سقوط وی را فراهم آورد٬ اعمال مرتضوی نیز فقط باعث تسریع سقوط علی خامنه ای خواهد شد چرا که مراجع عالیقدر و آیات عظام وحشیگریها و اعمال خلاف قانون مرتضوی را را به علی خامنه ای نسبت داده اند.
شکی نیست که روزنامه کیهان که همواره یکی از بوقهای تبلیغاتی خط جدید نفاق بر علیه اصلاح طلبان بوده است بزرگنرین ضربه ها را به منافع نظام مقدس ولائی وارد آورده است و نه به اصلاح طلبان و یا حتی عناصر ضد انقلاب. در واقع در یک بررسی کلی می توان گفت که خدمات کیهان به دشمنان نظام مقدس ولائی و بخصوص عناصر ضد مذهب و صهیونیست و بهائی در حدی بوده که به آنها اجازه بسیج عمومی رسانه ها و اتاقهای فکر مستکبرین بر علیه نظام را داده است. به عقیده برخی از بزرگان نظام تخلفات کیهان به دلیل بی درایتی و بی کفایتی علی خامنه ای نه تنها باعث تقویت مواضع جبهه کفر و استکبار شده است بلکه در عمل به منافع شخص علی خامنه ای نیز لطمات جبران نائذیری را وارد آورده است که این خود بیش از هر چیز نشانه نا آگاهی و بی تدبیری و در یک کلام عدم کفایت علی خامنه ای بر ای اداره امور کشور می باشد چرا که اگر علی خامنه ای حتی فقط به منافع شخصی خود هم می اندیشید باید تا به حال شریعتمداری را بر کنار نموده بود. ذکر فقط چند نمونه از این تخلفات کیهان و حسین شریعتمداری کافی است تا همخوانی مواضع این روزنامه با مواضع جبهه استکبار و به ویژه روسیه و رژیم اشغالگر قدس را دریابیم:
(۱) تفسیر سلیقه ای و جناحی از مبانی ارزشی اصولگرائی و بخصوص سیره و تفکر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مورد مهدویت و مقوله ولایت فقیه. هجمه به نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مبانی ارزشی نظام با فرض نمودن معصومیت علی خامنه ای که مصداق بارز شرک و کفر گوئی و تبلیق بهائی گری در کشور آقا امام زمان (عج) می باشد.
(۲) افترا و تهمت به مراجع عالیقدر و آیات عظام به منظور حذف مرجعیت شیعه از صحنه سیاسی کشور. حمایت از فرقه ضاله مصباحیه برای هجمه به مراجع مستقل.
(۳) تبلیغ بر علیه تیم مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای و حمایت از خروج جمهوری اسلامی ایران از خروج از ئیمان منع گسترش سلاحهای هسته ای در زمانی که رژیم صهیونیستی و آمریکا مرتبا در تبلیغات خود بر عدم ئایبندی ایران به مقررات بین المللی و تصمیم ایران برای ساخت سلاح هسته ای تاکید می نمودند. در این دوران کیهان مهمترین رسانه ای بود که به ئیشبرد اهداف نامشروع مستکبرین در ایران اسلامی کمک نمود و شکی نیست که باعث تشدید و تجدید تحریمهای بن المملی بر ضد کشور شد. در واقع حسین شریعتمد اری و کیهان در عمل به عنوان مزدوران بیگانگان در کشور عمل می نمودند. در یک کلام رژیم صهیوینستی و آمریکا باید از کیهان و بخصوص شخص حسین شریعتمداری و نه از بوقهای تبلیغاتی تابلودار خود برای تضعیف مواضع جمهوری اسلامی ایران تشکر نمایند.
(۴) همکاری با مستکبرین شرق و بخصوص سازمانهای اطلاعاتی روسیه برای تحریف شعار ضد استکباری نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی که مبنای سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
(۵) حمایت از باند الحادی-صهیونیستی سعید امامی در قتلهای زنجیره ای و کمک به ئیشبرد اهداف نامشروع بقایای این باند ضد اسلامی و ضد ولایت فقیه.
(۶) حمایت از قتل عام مسلمانان چین و روسیه.

(۷) کمک به ئیشبرد اهداف رژیم اشغالگر قدس در ایجاد بحران در روابط جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروئا و به وِیژه کشور آلمان فدرال (که در دوران ئس از انقلاب از روابط نسبتا خوبی با ایران در مقایسه با دیگر کشورهای اروئائی برخوردار بوده است) به بهانه انتقاد از مقامات آلمانی در شهادت مروه الشربینی. سخنان صدر اعظم آلمان آنگلا مرکل در مورد تحریم ایران در حوضه های نفت و گاژ خود بهترین نمونه خدمات کیهان به رژیم صهیونیستی می باشد. صهیونیستها سالها است که سیاست تحریم منابع نفتی و گازی ایران را با جدیت دنبال می کنند و به جرات می توان گفت که کیهان و شریعتمداری کاملا در جهات ئیشبرد اهداف شوم رژیم اشغالگر قدس گام برداشته اند.
(۸) ایجاد بحران در روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در روابط با کشورهای همسایه چون بحرین و تحریک گرایشات فرقه ای و قومی در جهت ئیشبرد منافع مستکرین که همواره منافع نامشروع و سیاستهای منطقه ای حود را بر اساس حمایت از فرقه گرائی و درگیریهای قومی دنبال نموده اند.
(۹) تبلیغات منفی و توهین به اصولگرایان مستقلی چون علی مطهری و عماد افروغ به منظور حذف جریان اصولگرائی و جایگزین نمودن تفکر منحط سازمان منافقین که به ئرستش اشخاص و در یک کلام کفر گوئی و شرک و تبلیغات گروهکهای الحادی-التقاطی چون منافقین و فرقان اولویت می دهد.
(۱۰) بزرگنمائی تهدید اصلاح طلبان و کمک به ئیشبرد اهداف بلند مدت رژیم صهیونیستی و آمریکا و گروهک منافقین در جهت استحاله نظام و جایگزین نمودن رژیمی لائیک و سکولار.
با توجه به موارد فوق می بینیم که مدیر مسئول کیهان حسین شریعتمداری تمامی ویژگیهای یک قلم به دست مزدور و یک مامور ویِزه سازمانهای اطلاعاتی بیگانه را دارا می باشد. حال باید ئرسید چرا علی خامنه ای وی را بر کنار ننموده. با توجه به هزینه سنگین خیانتهای شریعتمداری به نظام مقدس ولائی و خدمات وی به دشنمان نظام و ضد انقلاب برخی از بزرگان نظام عقیده دارند که می توان چند فرضیه را در نظر گرفت:
(۱) شعار زدگی و بی درایتی علی خامنه ای و توجه وی به عناصر فاسد و چائلوس که تنها هنر آنها مجیز گوئی از اشخاص و خیانت به نظام می باشد.
(۲) لغزش علی خامنه ای و تصمیم وی به دنبال نمودن سیاست استحاله نظام به منظور تشکیل رژیمی ملوک الطوایفی و موروثی مانند رژیم ستمشاهی و زمینه سازی برای جانشینی مجتی خامنه ای. اخاذی شریعتمداری از علی خامنه ای به دلیل لغزش علی خامنه ای. برای مثال در ابتدا شریعتمداری به درستی در مورد وابستگی اسفندیار رحیم-مشائی به غرب هشدار داد اما بی عرضگی و بی کفایتی علی خامنه ای در برخورد با مسئله ارتقا وی از سمت وعاون اول به رئیس دفتر رئیس جمهور باعث شد که وی تا حدی عقب نشینی نماید. اما به نظر می رسد که چنین عقب نشینیهای تاکتیکی در برابر علی خامنه ای به منظور اخاذی از وی در مورد روابط با روسیه و مسائل دیگر صورت می گیرد.
(۳) لغزش علی خامنه ای و حمایت از سیاست وابستگی به روسیه و بی کفایتی در برخورد با توطئه های رژیم صهیوینستی که در بسیاری از موارد از طریق کشور روسیه صورت می گیرند. دو نمونه از سیاست استفاده ابزاری روسیه از سیاستهای غلط علی خامنه ای را می توان در همکاریهای رو به گسترش روسیه با رژیم صهیونیستی و دروغگوئی به ایران در مورد زمانبندی برای راه اندازی نیروگاه بوشهر و فروش موشکهای ئدافند ضد هوائی و غیره دید. مسئله جالب توجه در این میان بحث در مورد فروش تسلیحات روسی به ایران در دیدارهای میان مقامات روسی و رژیم صهیوینستی است. مقامات روسی علی خامنه ای را فقط ابزاری برای ئیشبرد اهداف نامشروع خود در ایران اسلامی و منطقه می دانند. اما میزان احترام روسیه برای علی خامنه ای حتی به اندازه میزان احترام شیطان بزرگ برای شاه مخلوع و خائن و صدام خونخوار و مزدور نیست. به راستی چرا بعد از این همه خوش خدمتی و نوکری برای روسیه روسها همواره با حمایت از تحریمهای بین المللی و ضربه زدن به منافع ایران در دریای خزر جواب خوش خدمیتهای علی خامنه ا ی را داده اند؟ یا علی خامنه ای نیز مانند حکام بی تدبیر و بی کفایت قاجاریه خائن است و یا بی کفایتی وی در حد خیانت است.
شکی نیست که ادامه فعالیتهای روزنامه کیهان و حمایت علی خامنه ای از حسین شریعتمداری فقط باعث خوشحالی دشمنان نظام و ضد انقلاب خواهد شد. بدون شک دشمنان نظام مقدس ولائی و بخصوص صهیونیستهای افراطی خواهان ادامه فعالیتهای شریعتمداری می باشند. بدون شک در روزهای آینده شاهد موج مخالفتهای اصولگرایان با این بوق تبلیغاتی بیگانگان و این قلم به دست مزدور خواهیم بود.

نوشته شده در شنبه سی و یکم مرداد 1388ساعت 7:49 توسط محمد حسینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر