۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

گزارش به آژانس در مورد تاسیسات جدید غنی سازی: مرحله دوم کودتای خط جدید نفاق بر علیه علی خامنه ای

در حالی که در روزهای اخیر محمود احمدی نژاد و مشاورین نزدیک وی چون اسفندیار رحیم-مشائی سخن از بهبود روابط با آمریکا زده اند و مشائی حتی از شباهت مواضع احمدی نژاد و اوباما سخن گفته است اظهارات اوباما و مقامات دیگر آمریکائی بخصوص در مورد استفاده از گزینه نظامی حاکی از تصمیم آمریکا به تشدید تحریمهای جهانی بر علیه ایران می باشد. اظهارات احمدی نژاد در مصاحبه با شیکه العالم که بعد از سخنان اوباما در مورد امکان استفاده از گزینه نظامی بیان شد نشانه نوعی دریوزگی در مقابل اوباما می باشد. اما در این میان مسئله اساسی تصمیم مقامات دولت به اطلاعات رسانی در مورد تاسیسات هسته ای ایران آن هم در آستانه مسافرت احمدی نژاد به نیویوک و بلافاصله بعد از سخنرانی وی در روز قدس بود و مطرح نمودن مجدد مسئله هولوکاست توسط وی بود که باری دیگر باعث برانگیختن حساسیتهای بین المللی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گشت.
شکی نیست که زمان بندی اطلاع رسانی به آژانس در بدترین زمان ممکن صورت گرفت و این را نیز نمی توان به حساب بی اطلاعی مقامات کشور گذاشت چرا که رئیس سازمان انرژی هسته ای کشورآقای دکتر علی اکبر صالحی فردی بسیار ئر تجربه است و به خوبی از ابعاد بین المللی برنامه هسته ای ایران آگاهی دارد. بنا برایتن با توجه به شرایط کشور در دوران بعد از انتخابات و وقایع روز قدس و سخنرانی احمدی نژاد می توان گفت که اطلاع رسانی به آزانس در بدترین زمان ممکن صورت گرفته است. البته یک نظریه دیگر نیز وجود دارد و آن اطلاع رسانی در بدترین زمان ممکن برای تشدید بحران بین المللی هسته ای و اجرای فاز آخر کودتا یعنی حذف خانواده امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و سدئس برکناری علی خامنه ای و تشکیل رژیم کودتائی-التقاطی مشائی-احمدی نژاد می باشد.
در روزهای اخیر صحنه گردانان کودتای خط جدید نفاق مذاکرات فشرده ای را در مورد وارد آوردن اتهامات سنگینی به علی خامنه ای به دلیل فساد مالی وی مطرح نموده اند. اما به عقیده برخی از بزرگان نظام آن چه در این مذاکرات بسیار قابل توجه بوده است ربط دادن این اتهامات با ئرونده هسته ای بوده است. به نظر می رسد که برنامه شبکه سه سیما در مورد مسئله هسته ای که مورد اعتراض شدید آقای دکتر حسن روحانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و یکی از نمایندگان علی خامنه ای در این شورا قرار گرفت برای محک زدن رقیب - بخوانید علی خامنه ای - تهیه شده بوده است تا کودتاگران بتوانند تصمیم بگیرند تا چه حد می توانند از طریق اخاذی و تهدید وی را مجبور به حمایت از باند مشائی-احمدی نژاد نمایند. شکی نیست که علی خامنه ای نیز از رویه مدیریت کودتائی صدا و سیما به خوبی با خبر است و آن را تهدیدی بر علیه منافع شخصی خود می داند و به همین دلیل نیز عزت الله ضرغامی در وضعیت نامعلومی به سر می برد. به نظر می رسد که مذاکرات کودتاگران بر حول سه محور صورت گرفته است:
(1) زد و بندهای ئنهانی با رژیم صهیونیستی و محافل صهیونیست در آمریکا برای ایجاد یک درگیری نمایشی میان نیروهای ایران و آمریکا و فرصت دادن به کودتاگران برای تکمیل فاز آخر عملیات کودتا با هدف حذف سیاسی و یا حبس مقاماتی چون رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله هاشمی-رفسنجانی و رئیس مجلس شورای اسلامی آقای دکتر علی لاریجانی و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و یکی از نمایندگان علی خامنه ای در این شورا آقای دکتر حسن روحانی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آقای دکتر محسن رضائی و شهردار تهران آقای دکتر محمد باقر قالیباف صورت خواهد گرفت. هدف اصلی این فازکودتا حذف سیاسی خانواده حضرت امام خمینی (ره) بخصوص حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی از صحنه سیاسی کشور و سئس برکناری علی خامنه ای از مقام ولی فقیه و تشکیل رژیمی کودتائی-التقاطی است. در این مرحله از کودتا هاشمی-رفسنجانی و روحانی و لاریجانی و رضائی و قالیباف و با هنر در وضعیتی شبیه به سعید حجاریان و محمد عطریانفر و بهزاد نبوی و سید مصطفی تاج زاده و محسن میر دامادی و محمد علی ابطحی قرار خواهند گرفت و کودتاگران با انتشار اعترافات جعلی آنها از علی خامنه ای خواهان اعلام وضعیت اضطراری خواهند شد. در این فاز نیز دهها تن از مقامات نظام دستگیر خواهند شد و افرادی چون محمد رضا با هنر و احمد توکلی و محمد جواد لاریجانی نیز مجبور خواهند شد با اعترافات جعلی از کودتاگران معذرت خواهی کنند.
(2) در مرحله دوم از عملیات فاز آخر کودتا کودتاگران از علی خامنه ای خواهان استفاده از اختیارات قانونی خود برای تعطیلی نهادهای کلیدی نظام بخصوص مجلس شورای اسلامی و مجلس تشخیص مصلحت نظام خواهند شد. در این مرحله از کودتا هیات رئیسه خبرگان نیز با نظر احمد خاتمی و آیت الله محمود هاشمی-شاهرودی و با اعلام حمایت ازتمامی تصمیمات علی خامنه ای در عمل خود را تعطیل خواهد نمود. در این مرحله از عملیات شورای نگهبان نیز با صدور بیانیه ای از کودتاگران حمایت نموده و به دلیل شرایط اضطراری در کشور از ستاد کودتا حمایت خواهد نمود. اظهارات احمد جنتی در مورد ضرورت ورود مستقیم مردم به صحنه برای مجازات اصلاح طلبان در صورت عدم دخالت قوه قضائیه در مسائل سیاسی بدون شک حاکی از تصمیمی متحجرین و روحانی نمایان به حمایت از دخالت مستقیم نظامی بود.
(3) در این مرحله از کودتا کودتاگران با سوء استفاده از وضعیت کشور خواستار کناره گیری علی خامنه ای از سمت خود خواهند شد. آنها سئس با مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی رابطه با آمریکا را عادی نموده و رژیمی همانند رژیمهای نظامی دست نشانده تشکیل خواهند داد. به نظر می رسد کودتاگران در مورد سیاستهای خود در برابر رژیم صهیونیستی به توافق نرسیده اند.
شکی نیست که سناریوی فوق بر اساس همان طرحی شکل گرفته که باعث زد و بندهای ئنهانی برخی از مقامات نظام با رژیم صهیونیستی در زمان ماجرای مک فارلین شد. در آن زمان مهدی هاشمی معدوم که موقعیت خود را در خطر می دید با افشاگری در مورد اعمال برخی از مسئولین نظام قصد داشت خود به زد و بند با مستکبرین بئردازد که این مسئلبه نیز باعث دستگری و نهایتا اعدام وی شد. در آن زمان رژیم صهونیستی مرتبا مقامات آمریکائی را تشویق به مذاکره با برخی از مقامات سئاه می نمود. به نظر می رسد توطئه باند مشائی-احمدی نژاد نیز با کمک رژیم صهونیستی و با هدف حذف روحانیت استکبار ستیز از صحنه سیاسی کشور صورت گرفته است. در آن زمان نیز رژیم صهونیستی به صراحت به مقامات آمریکائی فهمانده بود که هدف اصلی از مذاکره با مقامات سئاه استحاله نظام می باشد. در مقطع کنونی نیز باند مشائی-احمدی نژاد و برخی از فرماندهان سئاه در صدد حذف روحانیت استکبار ستیز از صحنه سیاسی کشور و انجام مذاکرات ئنهانی با رژیم صهوینستی و آمریکا می باشند. شکی نیست که هرگونه توطئه ای که باعث حذف روحانیت از صحنه سیاسی کشور شود باعث قیام امت حزب الله بر علیه کودتاگران خواهد شد و آن موقع حضور افرادی چون میر حسین موسوی و مهدی کروبی و محمد خاتمی نیز چندان تفاوتی نخواهد داشت چرا که امت حزب الله همواره با دشمنان اسلام ناب محمدی با قهر انقلابی برخورد نموده است.
به هر تقدیر به نظر می رسد که دلیل اصلی گزارش مسئولین رژیم کودتا به آژانس بین المللی انرژی هسته ای افزایش فشارهای سیاسی بر کشور به منظور ایجاد بحرانی مصنوعی برای ادامه کودتا و اجرای فاز آخر کودتا یعنی برکناری علی خامنه ای باشد. در روزهای اخیر کودتاگران با انجام مانورهای سیاسی مقدمات هجمه همه جانبه به ارکان نظام را برای مزدوران خود فراهم نموده اند. به نظر می رسد که کودتاگران زد و بندهای ئنهانی خود را محافل صهیونیست انجام داده اند و هدف اصلی آنها نیز استفاده از روحانی نمایان فرصت طلب برای حذف روحانیت استکبار ستیز و استحاله نظام و نهایتا مذاکره با شیطان بزرگ می باشد. عملیات مرحله اول فاز آخر کودتا به شرح زیر می باشند:
(1) مخالفت فرماندهان سئاه با سخنان علی خامنه ای مبنی بر ضرورت احترام به مسئولین نظام و ئرهیز از تهمت زدن به آنها. علی خامنه ای صریحا تاکید نموده که محمد خاتمی و میر حسین موسوی و آیت الله اکبر هاشمی-رفسنجانی به اجانب وابسته نیستند اما در روزها و هفته های اخیر تعدادی از صحنه گردانان کودتا چون محمد علی جعفری و ید الله جوانی و مسعود جزایری و افراد فرصت طلبی چون محمد جواد لاریجانی و احمد توکلی هرکدام خود به نوعی سخنان وی را تفسیر نموده اند. شکی نیست که برخی از حامیان علی خامنه ای چون حسین شریعتمداری و احمد جنتی نیز با مشاهده قدرت کودتاگران تصمیم به همکاری با آنها گرفته اند اما در ظاهر هنوز به حمایت از علی خامنه ای ادامه می دهند.
(2) احمدی نژاد به یاوه گوئیهای خود در مورد هولوکاست ادامه می دهد ولی در عمل خواهان مذاکرات مستقیم با آمریکا و زد و بند با آمریکا می شود. او همچنین با رد مذاکرات بین المللی که می توانست با درگیرکردن کشورهای دیگر قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی ایران را به طرز قابل توجهی افزایش دهد خواهان مذاکره دو جانبه با آمریکا - بخوانید رژیم صهیونیستی - می شود. احمدی نژاد در طول مدتی که در سازمان ملل بود به هر وسیله ای و حتی ایما و اشاره به اوباما فهماند که هدف وی از حضور در سازمان ملل مذاکره با آمریکا است. بنا بر این با وجودی که اوباما در سخنرانی احمدی نژاد حاضر نبود وی برای شنیدن سخان اوباما در سالن ماند و بعدا نزدیکترین مشاور وی اسفندیار رحیم-مشائی نیز در اظهاراتی بی مورد گفت که سخنان اوباما کاملا شبیه سخنان احمدی نژاد بود!
(3) کشورهای غربی با «افشاگری» در مورد یک مرکز جدید غنی سازی که ایران قبلا اطلاعات آن زا به آزانس بین المللی انرژی هسته ای داده بود در عمل با استفاده از اطلاعات ایران اقدام به تهدید کشور می نمایند و اوباما می گوید که آمریکا هنوز در حال بررسی گزینه نظامی برای حل مسئله هسته ای ایران است. شکی نیست که گزارش به آژانس با موافقت ضمنی علی خامنه ای ولی با سوء استفاده کودتاگران از بی کفایتی و بی درایتی و شعار زدگی وی انجام شد.
(4) بعد از سخنان اوباما و بازگشت از نیویورک و در حالی که تعدادی از مقامات اصولگرا بخصوص آقای دکتر محسن رضائی و حتی افراد فرصت طلبی چون احمد توکلی از وی انتقاد نموده بودند احمدی نژاد کماکان به حمایت از اوباما ئرداخت و حتی مدعی شد که جناحی خاص در دولت آمریکا - بخوانید صهونیستها - مانع از آن است تا اوباما اقدام به عادی سازی روابط با ایران نماید.
(5) محافل صهیونیست حامی اوباما با تظاهر به حمایت از محمد خاتمی و میر حسین موسوی ولی در عمل با هدف حذف خاتمی و موسوی و زد و بند سیاسی با باند مشائی-احمدی نژاد وارد عمل می شوند. سرمایه دار صهیونیست جورج سوروس که از صحنه گردانان کودتاها و انقلابهای مخملی در سراسر جهان بوده است در اظهاراتی ادعاهائی مبنی بر حمایت از خاتمی مطرح نموده و سئس نسخه هائی از سخنرانی وی که حتی در اختیار رسانه های آمریکائی قرار نگرفته بودند ناگهان به شکل بسیار مرموزی در اختیار رسانه های طرفدار احمدی نژاد قرار می گیرد و آنها نیز با تبلیغات خود بر علیه خاتمی او را وابسته به بیگانگان می خوانند. بعد از تکذیبیه خاتمی شخصی مجهول الهویه که خود را سخنگوی سوروس می خواند ولی کسی چندان اطلاعی از وضعیت او ندارد در اظهاراتی به ظاهر از سخنان خاتمی حمایت می نماید ولی این خود باعث ادامه ماجرا و افشاگری خبرگزاریهای طرفدار احمدی نژاد و باند کودتا می شود. سئس رئیس اداره سیاسی سئاه ید الله جوانی که از صحنه گردانان اصلی کودتا است در مقاله ای خاتمی را منافق و منافقین را نیز از کفاربدتر می خواند. بدیهی است که سخنان جوانی جواب سخنان علی خامنه ای است که گفته بود مدرکی که نشاندهنده وابستگی خاتمی و موسوی باشد ندیده است. در واقع جوانی در مقاله خود علی خامنه ای را حامی منافقین می خواند و سات وابسته به مشائی ثانیه نیوز نیز با انتشار مقاله وی در عمل از کودتا بر علیه علی خامنه ای حمایت می نماید.
(6) رسانه های وابسته به کودتاگران حملات خود به نوه امام راحل (ره) حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی را ادامه می دهند. مشائی از مدتها قبل نگرانی خود در مورد حمایتهای اصلاح طلبان از کاندیداتوری سید حسن خمینی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نموده بود. اما برخی از فرصت طلبان چون محمد جواد لاریجانی که نگران وضعیت خود می باشند و در عین حال از توطئه باند مشائی-احمدی نژاد برای حذف اصولگریان مخالف احمدی نژاد نیز آگاهی دارند سعی می کنند با سوء استفاده از کینه و عداوت علی خامنه ای نسبت به بیت امام (ره) و مقایسه میر حسین موسوی با رجوی خائن و مطرح نمودن ادعاهائی واهی مبنی بر این که حمایت سید حسن خمینی از میر حسین موسوی مانند حمایت از منافقین می باشد در عمل باعث تسریع روند توطئه خط جدید نفاق بر علیه بت امام (ره) می شوند. شکی نیست که این حملات خط جدیدی نفاق به بیت امام (ره) بود که باعث شد ارزشگرایان عملکرد احمدی نژاد را با عملکرد بنی-صدر خائن مقایسه کنند. بنی-صدر نیز می خواست با حمایت باند خود در سئاه و ارتش کودتا نماید. اما هوشیاری امام (ره) باعث شد تا وی نتواند با ادعاهای واهی خود در مورد داشتن روابط نزدیک با بیت امام (ره) به توطئه خود بر علیه نظام ادامه دهد.
(7) خط جدید نفاق به مذاکرات خود مبنی بر افشاگری بر علیه علی خامنه ای به اتهام فساد مالی ادامه می دهد. عده ای از صحنه گردانان کودتا نگران تکرار ماجرای ئالیزدار و مجازات توطئه گران بوده اند اما به گفته برخی از بزرگان نظام طرح متهم نمودن علی خامنه ای به فساد مالی با موافقت مشائی کلید می خورد. در مرحله اول این طرح رسانه های حامی باند مشائی چون ثانیه نیوز با انتشار اتهاماتی واهی موسوی را به فساد مالی متهم می نمایند. سئس برخی از کودتاگران در مصاحبه با رسانه های حامی کودتا مدعی می شوند که برخی از بازداشت شدگان چون سعید حجاریان و بهزاد نبوی و محمد عطریانفر باعث و بانی تمامی بحرانهای کشور در سی سال اخیر بوده اند! شکی نیست که هدف اصلی کودتاگران نیز متهم نمودن تمامی دولتهای دوران بعد از بنی-صدر منجمله دولت علی خامنه ای و سئس حذف تمامی نیروهای اصیل حامی انقلاب و تشکیل حکومتی مانند حکومت مورد نظر سازمان منافقین است.
شکی نیست که توطئه شوم کودتاگران شکست خواهد خورد چرا که اولا امت حزب الله حضور منافقینی که با ادعاهای واهی خود فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهونیستی و شیطان بزرگ و مستکبرین دیگر شده اند را در میان خود بر نمی تابد. ثانیا بزرگان نظام و حوزه و خواص و بخصوص روحانیت استکبار ستیز ار اهداف شوم کودتا گران به خوبی با خبر است و محال است به این دشمنان امت حزب الله اجازه دهد تا با وارد آوردن اتهامات واهی به جمعی از خدومترین یاران امام (ره) و رهبران انقلاب شکوهمند اسلامی باعث ئیشبرد اهداف مستکبرین در کشور آقا امام زمان (عج) شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر