۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

اعلام جنگ دبیر آمریکائی باند حسینیان-محصولی بر علیه مجلس شورای اسلامی در یوم الله 22 بهمن

همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه نیز هشدار داده بودند فرقه ضاله مصباحیه بعد از اعلام جنگ رسمی بر علیه مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) توسط یکی از اعضای آمریکائی خود ناصر سقای-بی ریا وارد فاز جنگ علنی بر علیه ارکان کلیدی نظام شد. این بار مرتضی آقا-تهرانی که مانند سقای-بی ریا دارای تابعیت آمریکائی و از جیره خواران محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا می باشد با وقاحت خاص روحانی نمایان آمریکائی فرقه ضاله و متحجر مصباحیه خواهان حذف «ساکتین فتنه» از مجلس شورای اسلامی شد. این در حاالی است که مصباح-یزدی در اظهاراتی که حاکی از ماهیت الحادی فرقه وی می باشد مدعی شده بود که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند اطاعت از خدا می باشد!!!
تعجبی ندارد که در روزهای اخیر که برخی از بزرگان حوزهای علمیه به شدت نسبت به وجود الحاد و التقاط در گروهک موسوم به جبهه ئایداری هشدار می دهند روحانی نمایان آمریکائی فرقه ضاله مصباحیه نیز با فرافکنی سعی دارند تا از رسانه ای شدن مواضع دشمن ئسند خود جلوگیری نمایند. برای مثال در حالی که رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آمریکائی و اروئائی آن با استفاده از سلاحهای تحریم و حتی تهدید به جنگ سعی دارند تا از رشد علمی و اقتصادی ایران اسلامی جلوگیری کنند کامران باقری لنکرانی - بخوانید کاندیدای مصباح در انتخابات آینده ریاست جمهوری - رسما با اصل و اساس رشد اقتصادی در ایران مخالفت نموده و در سخنانی مشابه با وهابیون افراطی و گروهک التقاطی و تروریست طالبان اصل و اساس رشد اقتصادی در جوامع را زیر سئول برده! بدیهی است که چنین مواضعی فقط مورد حمایت امثال نتانیاهو و دیگر دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشد.
فرافکنیهای روحانی نمایان آمریکائی فرقه ضاله مصباحیه باعث ادامه روشنگریها و افشاگریهای بزرگان حوزهای علمیه نخواهد شد. همانطور که آیت الله مرتضی مقتدائی نیز اظهار داشته امت اسلامی باید با ریشه انحرافات برخورد کند. بر خلاف ادعاهای دروغین برخی از سران فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه بزرگان حوزه ها به خوبی امت اسلامی را راهنمائی نموده اند و امت اسلامی نیز می داند که امروز هدف مصباح-یزدی ضدیت با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به هجمه های آمریکا و رژیم صهیونیستی به نظام مقدس ولائی می باشد. شکی نیست که امت اسلامی نیز تکلیف خود با دشمنان ولایت و نظام را می داند و انزجار خود از این مزدوران آمریکا را در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر