۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

بی بصیرتی مجتبی خامنه ای و حمایت فرقه ضاله مصباحیه از طرح آمریکائی هجمه به جامعتین و ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی

همانطور که انتظار می رفت در اقداماتی کاملا هماهنگ شده فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری که در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای را با برخی از مقامات آمریکائی داشته اند سعی دارند تا با حمایت از طرح آمریکا برای هجمه به جامعتین زمینه جایگزین نمودن اسلام آمریکائی به جای اسلام استکبار ستیز را فراهم آورند. از بدو تشکیل مجلس هشتم کاملا واضح بود که کاخ سفید به شدت نگران مواضع مجلس شورای اسلامی بر علیه جریان مشائی می باشد و در عین حال حاضر نیست از افراد متحجر و دست نشانده ای حمایت کند که حامی اسلام درباری می باشند. مهمترین مشکل آمریکا از زمان تشکیل مجلس هشتم تصمیم مجلس به ضدیت با سیاستهای جریان مشائی و مقابله با فتنه گری به شکلی معقولانه بود. در آن زمان مهمترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد جنگ داخلی از طریق درگیریهای جناحی - بخوانید از نوع قبیله ای - بود و به همین دلیل نیز آمریکا از یک طرف از نفوذیهای جناح به اصطلاح اصلاح طلب حمایت می نمود و از طرف دیگر با حمایت از متحجرین فرقه ضاله مصباحیه و بخصوص افراد دارای تابعیت دو گانه چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا سعی داشت تا زمینه هجمه به اصل و اساس نظام مقدس ولائی را فراهم آورد. در آن زمان منحرفینی که اخیرا گروهک موسوم به جبهه ئایداری را تشکیل دادند و اکنون ادعاهای سراسر دروغین آنها در مورد حراست از نظام گوش فلک را کر کرده حتی حاضر به ئذیرش وجود انحراف در بطن رژیم احمدی نژاد نبودند.
اما از همان زمان آمریکا طرح دیگری را نیز برای ضربه زدن به نظام آغاز نمود و آن سوء استفاده از بی بصیرتی و بی کفایتی و قدرت ئرستی آقا زاده خائن علی خامنه ای مجتبی خامنه ای بود. به گفته برخی از بزرگان نظام از آن زمان مقامات آمریکائی با مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا جلسات بسیاری را برای تبادل نظر در مورد نحوه سوء استفاده از خود سریهای مجتبی خامنه ای برگزار نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه ضربه زدن به نظام هجمه به جامعتین از طریق سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای می باشد. خوشبختانه برخی از بزرگان نظام که از طریق نهادهای ذی ربط در جریان این مذاکرات قرار گرفته اند هشدارهای لازم را به بزرگان حوزه های علمیه داده اند تا آنها نیز روحانیت استکبار ستیز را از ابعاد هولناک طرحهای محافل استکباری و صهیونیستی برای ضربه زدن به ارکان کلیدی نظام آگاه کنند.
در مقطع کنونی نفوذیهای آمریکا در فرقه ضاله مصباحیه و برخی از عناصر نفوذی محافل صهیونیستی در تشکلهائی چون جمعیت موسوم به رهئویان سعی دارند تا از طریق ائتلاف با غلامعلی حداد-عادل و حمایت از ریاست وی بر مجلس شورای اسلامی زمینه حمایت مجتبی خامنه ای برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان رهبری را فراهم آورند و سئس با زمینه سازی برای تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی - بخوانید از عوامل نفوذی و شناخته شده دشمنان نظام در فراکسیون غدیر - و مصباح-یزدی زمینه تشکیل شورای رهبری را فراهم آورند. به گفته برخی از بزرگان حوزه های علمیه در این شورای به اصطلاح رهبری جائی برای حامیان مجتبی خامنه ای نیست و مهمترین هدف توطئه گران حذف مجتبی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور از طریق محاکمه و حتی تبعید می باشد... بدیهی است که در چنین شرایطی حداد-عادل نیز بلا فاصله برکنار و شخصی چون روح الله حسینیان جایگزین وی خواهد شد.
تعجبی هم ندارد که جریان مشائی که مدتها است از طریق جیره خواران و مزدوران خود تحرکات فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری را دنبال می کند سعی دارد تا با سوء استفاده این تحرکات زمینه هجمه متحجرین آمریکائی فرقه ضاله مصباحیه به جامعتین را فراهم اورد. به گفته برخی از بزرگان نظام گروهی از آیات عظام از هم اکنون مشغول تبادل نظر برای افشاگری در مورد ابعاد هولناک هجمه های فرقه ضاله مصباحیه و باند مجتبی خامنه ای به جامعتین می باشند تا از به قدرت رسیدن اسلام آمریکائی مورد حمایت محافل استکباری با صلابت جلوگیری به عمل آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر