۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و علاء الدین بروجردی به ترکیه و قطر و اردن توسط علی سعید لو

قبل از اعلام موجودیت گروه موسوم به توحید و عدالت که در واقع هسته مرکزی رژیم سایه و زیر نظر مستقیم اسفندیار رحیم-مشائی اداره می شود مشائی اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای را از طریق علی سعید لو به خارج از کشور ارسال داشته بود. به گفته برخی از بزرگان نظام یکی از دلایل نگرانی شدید برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سفرهای خارجی سعید لو آگاهی یافتن برخی از مخالفان مشائی از خروج اسناد مربوط به فساد مالی مجتبی خامنه ای و اسناد دخالت مستقیم علاء الدین بروجردی در مسئله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی می باشد.
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از موازی کاری در امور سیاست خارجی و زیر سئوال بردن نقش سعید لو به عنوان مشاور احمدی نژاد در امور سیاست خارجی سعی دارند تا زمینه را برای برکناری وی فراهم آورند. اما شکی نیست که وقت چنین اقداماتی گذشته چرا که اولا مهمترین اسناد مربوط به فساد مالی مجتبی خامنه ای از کشور خارج شده اند و ثانیا سعید لو فقط نقش مجری سیاستهای مشائی و احمدی نژاد را بر عهده داشته... به گفته رخی از بزرگان نظام تعداد بسیاری از این اسناد از طریق باند الیاس محمودی و برخی از نزدیکان محمد رضا رحیمی در اختیار مشائی قرار گرفته اند و احمدی نژاد با فرستادن سعید لو به خارج از کشور این اسناد را در اختیار برخی از رهبران کشورهای خارجی منجمله اردوغان و امیر قطر و شاه اردن قرار داده... به گفته برخی از بزرگان نظام مهمترین هدف مشائی و احمدی نژاد فشار وارد آوردن بر مجتبی خامنه ای و وادار نمودن وی به خودداری از دخالت در انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد.
از طرفی گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز که غرق در رانتخواری و فساد می باشد سعی دارد تا با وارد آوردن اتهاماتی به توکلی رحیمی را از هر اتهامی مبری نماید. در عمل گروهک موسوم به جبهه ئایداری فقط به ئیشبرد اهداف افرادی چون رحیمی کمک می کند چرا که رحیمی با سوء استفاده از آرشیو الیاس محمودی سعی دارد تا اولا مقام خود را حفقظ کند و ثانیا زمینه استحاله نظام را فراهم آورد.
البته از بدو تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری که هیچ کدام از اعضای آن سابقه مخالفت با رژیم سایه را نداشتند و اصلا وجود انحراف و التقاط در رژیم احمدی نژاد را انکار می نمودند بسیاری از بزرگان حوزه های علمیه نگران شدت یافتن هجمه های استکبار به مبانی ارزشی و ارکان نظام بوده اند. به گفته برخی از بزرگان نظام یکی از دلایل نگرانی برخی از مقامات بلند ئایه قضائی از خروج اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای مبری نمودن رحیمی از هرگونه فساد مالی و افزایش هجمه های رژیم سایه به ارکان نظام می باشد. به نظر می رسد که تصمیم ناگهانی مشائی و احمدی نژاد به اعلام رسمی شرکت طرفداران آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و به تعویق افتادن مسئله احضار احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی از تبعات ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و بروجردی به برخی از رهبران کشورهای خارجی باشد. بدیهی است که حکام دست نشانده ای چون عبدالله شاه اردن و یا امیر صهیونیست قطر و یا سران ترکیه که از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع جمهوری اسلامی ایران در سوریه سوء استفاده نموده اند از چنین اسنادی نیز فقط برای ئیشبرد مقاصد شوم خود و ضربه زدن به نظام سوء استفاده خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر