۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه از تحرکات باند مشائی برای شب نامه نویسی بر علیه مجتبی خامنه ای

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه که تعداد بسیاری شب نامه بر علیه برخی از مقاماات کشور منتشر نموده سعی دارد تا از طریق فرافکنی و حتی برگذاری همایشهای ویژه از تحقیقات مقامات قضائی در مورد غارت بیت المال توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای حمله به ارکان نظام جلوگیری نماید. به همین دلیل این فرقه ضاله سعی دارد تا از طریق نشر اکاذیب در مورد مسائلی چون انتشار بولتن تخریبی 80 صفحه ای بر علیه برخی از بزرگان نظام جون آیت الله مهدوی-کنی و نسبت دادن آن به یک دانشجو حامی گروهک موسوم به جبهه ئایداری از وارد شدن قوه قضائیه به این مسئله جلوگیری نماید...
اما در روزهای اخیر برخی دیگر از بزرگان نظام نیز در مورد انتشار تعداد بسیاری شب نامه توسط گروهک مسوم به جبهه ئایداری به شدت هشدار داده اند. اما فرقه ضاله مصباحیه که هدفی جز قبضه نمودن کامل قدرت ندارد سعی دارد تا با سوء استفاده از جو سیاسی کشور و بخصوص تحرکات باند مشائی زمینه هجمه مستقیم به ولایت را فراهم آورد. شکی نیست که بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای دلیل اصلی این هجمه های بی امان می باشد. برخی از بزرگان حوزه های علمیه به شدت هشدار داده اند که این تحرکات با هماهنگی با محافل استکباری و صهیونیستی صورت گرفته اند. در واقع در مقطع کنونی دو جریان انحرافی یعنی باند مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری دو روی یک سکه می باشند. شکی نیست که هرکدام از این جریانها با محافل استکباری در ارتباط مستقیم می باشند. برای مثال بلا فاصله بعد از ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و علاء الدین بورجردی به سران کشورهای ترکیه و اردن و قطر توسط علی سعید لو برخی از رسانه های حامی احمدی نژاد با تهدید به افشاگری در مورد مجتبی خامنه ای و با توهین به نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی در عمل اثبات نمودند که هدف باند مشائی قبضه نمودن قدرت می باشد. اما مستکبرین برای رسیدن به اهداف شوم خود همواره جریانهای متفاوتی را به راه انداخته اند. بنا بر این تعجبی نداشت که مدتی بعد از ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و علاء للدین بورجردی به کشورهای ترکیه و اردن و قطر فرقه ضاله مصباحیه نیز شروع به شب نامه نویسی بر علیه مجتبی خامنه ای نمود...
تعدادی از این شب نامه ها در شهرهای مختلف کشور و برای مثال در تهران و مشهد و قم و شیراز تکثیر شده اند و به نظر می رسد که یک شبکه وسیع در سطح کشور نقش شبنامه نویسی بر علیه برخی از آقا زاده ها را بر عهده گرفته. شکی نیست که گروهک موسوم به جبهه ئایداری که سران آن همگی یا از اعضا و یا از مرتبطین باند صهیونیستی سعید امامی بوده اند سعی دارد تا با سوء استفاده از فساد مالی مجتبی خامنه ای و بی بصیرتی علی خامنه ای زمینه هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی را فراهم آورد. البته لازم به تذکر است که بعد از اعلام موجودیت گروهک موسوم به جبهه ئایداری برخی از بزرگان نظام هشدار دادند که این گروهک تفاوتی با جریان مشائی ندارد و حتی از باند مشائی بسیار بدتر است چرا که اولا با ادعای کذب مبارزه با التقاط و انحراف وارد صحنه سیاسی کشور شده و خود باعث گسترش الحاد و التقاط در کشور شده و ثانیا همان ادبیات غلط و دشمن ئسند احمدی نژاد در دوران انتخابات ریاست جمهوری را به نحوی بسیار بدتر و دشمن ئسندتر ادامه می دهد.
برای مثال در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد رژیم سایه طرح دشمن ئسند بازگرداندن روحانیون به مساجد را ارئه داد که این طرح با مخالفت بسیار شدید بزرگان حوزه های علمیه مواجه شد. این بار فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری طرح هجمه به جامعتین و مبانی ارزشی تفکر امام راحل (ره) را در دستور کار خود قرار داده و در واقع به عنوان یکی از ایادی ناتوی فرهنگی در بطن نظام مقدس ولائی عمل می کند. شکی نیست که مهمترین هدف ناتوی فرهنگی نیز ضربه زدن به ارکان نظام و فراهم آوردن زمینه هجمه مستقیم دشمنان نظام به ولایت می باشد. بدبختانه فساد عقیدتی و سیاسی و مالی آقا زاده بی بصیرت و خائن علی خامنه ای مجتبی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای انحرافی امروز بتوانند با خیال راحت به دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور کمک کنند.
شکی نیست که مهمترین هدف ثکثیر شبنامه بر علیه مجتبی خامنه ای توسط فرقه ضاله مصباحیه فراهم آوردن زمینه برکناری و محاکمه وی می باشد. هم مشائی و هم احمدی نژاد اظهار داشته اند که در صورت لزوم مجتبی خامنه ای را محاکمه و حتی تبعید خواهند نمود. اکنون فرقه ضاله مصباحیه که به شدت نگران برتری انتخاباتی گروه موسوم به توحید و عدالت در انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد سعی دارد تا با رقابت در افشاگری بر علیه مجتبی خامنه ای و مذاکره با دشمنان نظام برای برکناری علی خامنه ای خود قدرت را قبضه نموده و با تشکیل شورای رهبری رسما کشور را دودستی تقدیم آمریکا نماید. اما این بار هم روحانیت استکبار ستیز با صلابت مانع از اجرای اینگونه طرحهای دشمن ئسند خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر